AAA AUTO v roce 2014: 63 606 prodaných vozů, meziroční růst o 12,3 %

AAA AUTO Group v roce 2014 prodala celkem 63 613 vozů, což znamená meziroční zvýšení prodejů o 12,3 %. Na rok 2015 chystá skupina další mezinárodní i regionální expanzi, další rozvoj své exkluzivní značky Mototechna a zaměří se na B2B segment. V tomto roce skupina očekává další růst počtu prodaných vozů v podobném tempu jako v roce 2014.

„Díky stále rostoucí poptávce a většímu podílu na jednotlivých trzích se nám podařilo překonat plánovaný cíl 63 000 vozů a rok 2014 jsme uzavřeli dosažením nového rekordu 63 613 aut, s meziročním růstem 12,3 %. To je náš nejlepší výsledek od roku 2007, kdy jsme ovšem měli více poboček. V roce 2015 očekáváme pokračování růstu prodejů v podobném tempu, bude ale samozřejmě záležet na celkovém stavu ekonomiky,“ řekla generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová.

Průměrná cena automobilu byla v roce 2014 170 000 Kč. Z celkového množství prodaných aut jich 4643 putovalo v rámci exportu do zahraničí. Pod značkou Mototechna, která se specializuje na prodej zánovních a luxusních vozů, prodala skupina AAA AUTO v roce 2014 celkem 9023 automobilů. Nejvíce aut se v rámci skupiny loni prodalo v srpnu (5 947), v České republice se nejvíce aut prodalo v měsíci březnu (3 900).

Na rok 2015 společnost naplánovala další expanzi. „Jak jsme již informovali, brzy se vrátíme na polský trh. Nejdříve znovu otevřeme naší pobočku pro Varšavu v Piasecznu, další pobočky budou následovat dle její úspěšnosti. Budeme rovněž pokračovat v naší regionální expanzi, a to jak rozšiřováním stávajících autocenter, tak otevíráním nových v městech s více než 40 000 obyvateli. Rádi bychom během tohoto roku otevřeli 1-2 pobočky v České republice, na Slovensku a v Maďarsku, již máme některé lokality vytipované,“ uvedla Karolína Topolová.

Skupina se v roce 2015 také zaměří na některé specifické segmenty. „V posledním roce jsme zaznamenali výrazné zvýšení prodejů ojetých vozů firmám a živnostníkům. Proto se chystáme výrazně posílit spektrum služeb pro tento typ zákazníků. Naší výhodou je, že jsme schopni flexibilně dodávat malé flotily do deseti vozů kdekoliv v celé zemi, díky naší husté síti poboček. Také se více zaměříme na rostoucí segment zánovních a luxusních ojetých vozů, které prodáváme pod značkou Mototechna,“ dodala Karolína Topolová.

Přehled nejprodávanějších ojetých vozů v AAA AUTO v roce 2014
  Česká republika Slovensko Maďarsko Rusko
1. Škoda Octavia Škoda Fabia Opel Astra Ford Focus
2. Škoda Fabia Škoda Octavia Ford Focus Opel Astra
3. VW Golf VW Passat VW Golf Ford Mondeo
4. VW Passat VW Golf VW Passat Mazda 3
5. Ford Focus Ford Focus Suzuki Swift Nissan Qashqai
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 25 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků