AAA AUTO v celém prvním pololetí rostlo o 14 %

Prodejům ojetin v síti AAA AUTO se i nadále daří. Skupina již od začátku roku prodala 31 274 vozů, což je oproti stejnému období roku 2013 nárůst o 13,9 %. Kromě celkového oživení trhu ojetých vozidel vidí Skupina za svým úspěchem mimo jiné neustále se zvyšující počet návštěvníků svých webových stránek a uživatelů aplikace pro mobilní telefony.

Dle jednotlivých zemí se za prvních šest měsíců roku 2014 prodalo 20 926 vozů v České republice, 8 313 na Slovensku, 1388 v Ruské federaci a 647 v Maďarsku (prodej byl oficiálně zahájen až 15. 5. 2014). V červnu prodeje ve Skupině meziročně vzrostly o 9,9 % na celkových 5 368 vozů.

„Za našimi pozitivními výsledky vidím naše neustálé zlepšování služeb pro zákazníky, a to zejména v oblasti naší on-line prezentace a nabídky úvěrových produktů pro nákup vozů na splátky,” řekla Karolína Topolová, generální ředitelka AAA AUTO.

„V posledním měsíci weby AAA AUTO zaznamenaly dosud nejvyšší návštěvnost, když 18. června dosáhl celkový denní počet návštěvníků nového rekordu 175 000 uživatelů. Za první polovinu roku 2014 jsme jen v České republice obdrželi 22,323 požadavků na konkrétní auto, které si zákazníci zarezervovali prostřednictvím formuláře na našem webu – to představuje roční nárůst bezmála 26%. Ke zlepšení přispělo jak rozšíření skladových zásob ojetých vozů, tak i úpravy webových stránek, které jsou nyní přehlednější a pro zákazníky uživatelsky příjemnější,“ zdůraznila Topolová.

V oblasti úvěrových produktů v posledním půlroce dramaticky klesly poplatky, které jsou účtovány splátkovými společnostmi. „Díky tomu lze získat minimálně od tří poskytovatelů úvěr dokonce s nulovým poplatkem. Navíc se podařilo získat do zprostředkovatelského portfolia AAA AUTO i půjčku na auto s nulovým navýšením, takže vůz zákazník nepřeplatí ani o korunu,“ vysvětlila Topolová.

„Vysoký počet e-mailových poptávek nám dává značnou míru optimismu ohledně předpovědí dalšího nárůstu prodejů. Podle našich zkušeností totiž skutečný nákup vozu následuje zhruba tři měsíce po vyjádření zájmu e-mailem, což signalizuje, že by září a spolu s ním i celé třetí čtvrtletí opět měly být vrcholem letošní prodejní sezóny,“ uvedla Topolová.

Na zvyšování prodejů se podílí také aplikace pro mobilní telefony, kterou si již stáhlo 36 177 uživatelů, přičemž ji denně používá zhruba 1000 lidí. „Od svého spuštění již aplikace zaznamenala 478 223 návštěv,“ řekla Topolová. Třetina zákazníků používá aplikaci na telefonech iPhone a dvě třetiny na přístrojích s operačním systémem Android.

Společnost již také definitivně rozhodla o umístění nových poboček v Mladé Boleslavi, Znojmě a Martině. „V Martině jsme právě začali s výkupem, plný provoz očekáváme koncem léta. Ve Znojmě začneme s výkupem v srpnu, o datu zahájení provozu v Mladé Boleslavi budeme teprve rozhodovat. Navíc během několika týdnů otevřeme i pobočku značky levných ojetých vozidel Auto Diskont v Ostravě. Lokalita je již připravena, začneme jí postupně plnit automobily,“ řekla Topolová.

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

dnes | Jan Mička
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků