AAA Auto ukončilo první pololetí 2010 se ziskem 2,3 milionu Eur

AAA Auto ukončilo první pololetí 2010 se ziskem 2,3 milionu Eur

Společnost AAA Auto Group N.V. zveřejnila vybrané finanční ukazatele za první pololetí roku 2010. Společnost vykázala v tomto období konsolidovaný čistý zisk ve výši 2,3 milionu eur (meziroční nárůst o 232 %) při celkových tržbách 91,6 milionu eur (meziroční nárůst o 6,5 %). Zveřejněné výsledky ukazují na sílící prodejní výkonnost, stabilní ziskové marže a pokračující kontrolu provozních nákladů společnosti v prostředí trvajícího ekonomického zpomalení a náročných tržních podmínek.

Celkové prodeje společnosti zakončily prvních šest měsíců roku 2010 mírně pod úrovní minulého roku s celkovým počtem 18 840 prodaných vozů (což je meziročně o 3,4 % méně), a to díky lepším prodejním výsledkům společnosti od května tohoto roku. Vzhledem k přetrvávajícímu opatrnému spotřebitelskému chování a faktu, že se neprojevují výrazné známky ekonomického oživení, si společnost zachovává konzervativní přístup k výhledům prodejů do konce tohoto roku. Hrubá zisková marže z prodejů vzrostla ve srovnání s prvním pololetím minulého roku o 18,6 % na 23,6 milionu eur, zatímco hrubá zisková marže vzrostla meziročně o 2,6 procentních bodů na 25,7 %. Hlavním růstovým faktorem bylo efektivní řízení zásob automobilů na skladě a strategické zaměření společnosti na vysoce konkurenční doplňkové produkty a finanční služby.

Provozní náklady meziročně vzrostly o 4,3 %, což je poprvé od zahájení restrukturalizačního a úsporného programu společností AAA Auto na začátku roku 2008. Vzhledem k tomu, že tento řízený nárůst provozních nákladů o 4,3% byl pod úrovní nárůstu celkových tržeb společnosti, jež činil 6,5%, došlo k posílení celkové provozní ziskovosti společnosti, kdy provozní zisk EBITDA vrostl za první pololetí 2010 meziročně o 82,3% na 6,5 milionu eur. Skupina AAA Auto tak ukončila prvních šest měsíců roku 2010 s konsolidovaným čistým ziskem ve výši 2,3 milionu eur (meziroční nárůst o 232%), a to včetně čisté ztráty za ukončené provozy ve výši 1,3 milionu eur.

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků