AAA Auto stále více preferuje vozy tuzemského původu před auty z dovozu

Plných 70 % ojetých automobilů z aktuální nabídky AAA Auto bylo zakoupeno jako nové v České republice, což přináší zákazníkům vyšší pocit jistoty. „U automobilů zakoupených v tuzemsku se lépe daří prověřovat přesný počet najetých kilometrů a také pravidelnost servisních prohlídek,“ konstatovala viceprezidentka skupiny AAA Auto Karolína Topolová. Dodala také: „Podíl vozů s jasným tuzemským původem se snažíme dlouhodobě zvyšovat. Letos na podzim se nám poprvé podařilo dosáhnou hranice 70 %, což je nejvíce mezi našimi konkurenty.“ Ostatní tuzemské autobazary, včetně těch nejznámějších, mají v nabídce průměrně jen kolem 30 % takovýchto kvalitních vozů, tedy v průměru 2,5 krát méně. Většinu z jejich nabídky proto tvoří ojeté automobily, které byly v minulosti dovezeny z Německa a dalších evropských zemí. U těchto vozů se někdy jen obtížně daří zjišťovat, zda nebyl jejich tachometr během importu stočený za účelem oklamání zákazníků a navýšení prodejní ceny.

„Společnost AAA Auto se jednoznačně vydala cestou kvality. Za ojetý vůz s jasným původem a prokazatelným servisem platí nejvyšší ceny na trhu,“ uvedla Karolína Topolová. Kvalitní automobily, které byly zakoupeny jako nové v oficiálních tuzemských autosalonech a poté pravidelně jezdily do autorizovaných servisů, mohou podle Karolíny Topolové stát o 10 % až 20 % více, než srovnatelný vůz dovezený jako ojetý ze zahraničí. „Ke všem vozům s cenou nad 100 tisíc Kč poskytujeme písemný certifikát, který obsahuje garance najetých kilometrů, roku výroby a legálního původu vozidla,“ připoměla Karolína Topolová.

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků