AAA Auto: soutěž o pravé Ferrari Mondial

Ferrari Mondial – to je hlavní cena velké letní soutěže pro všechny zákazníky společnosti AAA Auto. Každý, kdo si od 11. července do 20. září 2008 zakoupí vůz na některé z poboček AAA Auto na území České republiky, bude po vyplnění soutěžního kuponu zařazen do hry o naprostou motoristickou raritu – sportovní kupé Ferrari Mondial Cabriolet. 

„Jedná se o jediné čtyřmístné kabrio, které kdy automobilka vyráběla“, říká ředitel prodeje společnosti AAA Auto Petr Suchánek. „Nenajdete snad žádného milovníka aut, který by právě tento vůz nechtěl mít ve své garáži. Na celém světě jich bylo vyrobeno pouhých 629 kusů!“
Vůz sytě červené barvy byl vyroben v roce a má třílitrový benzinový vidlicový osmiválec s 270 koňskými silami, které mu dovolují dosáhnout rychlosti bezmála 250 kilometrů v hodině. Auto prošlo kompletní renovací a kromě zbrusu nového laku se může pochlubit i novým čalouněním v béžové kůži.

Princip soutěže přitom není nijak složitý. Každý, kdo si ve zmiňovaném období zakoupí vůz z aktuální nabídky AAA Auto, dostane šanci vyplnit soutěžní kartu s pěti znalostními otázkami. Pokud se sejde více korespondentů se správnými odpověďmi, jsou připraveny následné doplňující a ty budou čerpány tak dlouho, dokud ze soutěže nevzejde jeden finální výherce.

Ferrari Mondial Cabriolet

Dvoudvéřový 2+2 místný kabriolet, karosérie Pininfarina, motor uprostřed před zadní nápravou a pohon zadních kol. Vidlicový osmiválec V8 s rozvodem DOHC, objem 3185 cmł, vrtání 83 mm a zdvih 73,6 mm, komprese 9,8, vstřikování Bosch, výkon 199 kW (270 koní) při 7000 ot/min, točivý moment 304 Nm při 5500 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2650 mm, vnější rozměry 4535x1795x1235 mm, hmotnost 1410 kg, maximální rychlost 250 km/h a zrychlení na stovku za 7,4 s. Model Mondial byl vyráběn od roku 1980 jako nástupce vozu Dino 308. Původně se dodávalo pouze kupé s motorem 3.0/177 kW. V roce 1982 vůz dostal výkonnější motor 3.0/199 kW, od roku 1983 rozšířil nabídku nový kabriolet. V roce 1985 byl zaveden nový motor 3.2/199 kW a v roce 1989 ještě větší 3.4/221 kW. Výroba typu Mondial byla ukončena v roce 1993.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

včera | Jan Mička | 17 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků