AAA Auto: soutěž o pravé Ferrari Mondial

Ferrari Mondial – to je hlavní cena velké letní soutěže pro všechny zákazníky společnosti AAA Auto. Každý, kdo si od 11. července do 20. září 2008 zakoupí vůz na některé z poboček AAA Auto na území České republiky, bude po vyplnění soutěžního kuponu zařazen do hry o naprostou motoristickou raritu – sportovní kupé Ferrari Mondial Cabriolet. 

„Jedná se o jediné čtyřmístné kabrio, které kdy automobilka vyráběla“, říká ředitel prodeje společnosti AAA Auto Petr Suchánek. „Nenajdete snad žádného milovníka aut, který by právě tento vůz nechtěl mít ve své garáži. Na celém světě jich bylo vyrobeno pouhých 629 kusů!“
Vůz sytě červené barvy byl vyroben v roce a má třílitrový benzinový vidlicový osmiválec s 270 koňskými silami, které mu dovolují dosáhnout rychlosti bezmála 250 kilometrů v hodině. Auto prošlo kompletní renovací a kromě zbrusu nového laku se může pochlubit i novým čalouněním v béžové kůži.

Princip soutěže přitom není nijak složitý. Každý, kdo si ve zmiňovaném období zakoupí vůz z aktuální nabídky AAA Auto, dostane šanci vyplnit soutěžní kartu s pěti znalostními otázkami. Pokud se sejde více korespondentů se správnými odpověďmi, jsou připraveny následné doplňující a ty budou čerpány tak dlouho, dokud ze soutěže nevzejde jeden finální výherce.

Ferrari Mondial Cabriolet

Dvoudvéřový 2+2 místný kabriolet, karosérie Pininfarina, motor uprostřed před zadní nápravou a pohon zadních kol. Vidlicový osmiválec V8 s rozvodem DOHC, objem 3185 cmł, vrtání 83 mm a zdvih 73,6 mm, komprese 9,8, vstřikování Bosch, výkon 199 kW (270 koní) při 7000 ot/min, točivý moment 304 Nm při 5500 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2650 mm, vnější rozměry 4535x1795x1235 mm, hmotnost 1410 kg, maximální rychlost 250 km/h a zrychlení na stovku za 7,4 s. Model Mondial byl vyráběn od roku 1980 jako nástupce vozu Dino 308. Původně se dodávalo pouze kupé s motorem 3.0/177 kW. V roce 1982 vůz dostal výkonnější motor 3.0/199 kW, od roku 1983 rozšířil nabídku nový kabriolet. V roce 1985 byl zaveden nový motor 3.2/199 kW a v roce 1989 ještě větší 3.4/221 kW. Výroba typu Mondial byla ukončena v roce 1993.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků