AAA Auto slaví 25 let. Název vznikl kvůli telefonnímu seznamu

Zákazník s pořadovým číslem 2 000 000 si letos přijde koupit automobil do největšího tuzemského autobazaru AAA.
AAA Auto slaví 25 let. Název vznikl kvůli telefonnímu seznamu

Už 25 let působí na tuzemském trhu s ojetými vozy společnost AAA Auto. Za tu dobu obsloužila již 1,9 milionu zákazníků, letos tedy zavítá do některé její pobočky už dvoumilióntý zájemce o ojeté auto.

Mladší generace už zřejmě neví, proč jsou na začátku označení společnosti tři písmena A. "Název vznikl v devadesátých letech kvůli řazení firem v telefonních seznamech a katalozích firmy podle abecedy," vysvětluje tisková zpráva firmy. Obdobnou metodu použily tehdy například taxislužby nebo realitní firmy.

Podvodníci s ojetinami prý vydělají 19 miliard. Údaj ale stojí na vodě

Podvodníci s ojetinami prý vydělají 19 miliard. Údaj ale stojí na vodě

AAA Auto si zákazníci oblíbili například proto, že jako první nabídlo výkup vozu takzvaně za hotové. Dříve se totiž auta prodávala zásadně formou komise. 

Od roku 2012 obnovila AAA Auto značku Mototechna, v jejímž rámci prodává takzvané prémiové ojetiny. 

AAA Auto působí v současné době ve čtyřech zemích, má celkem 40 poboček a zaměstnává 2300 lidí. V žebříčku nejvýznamnějších tuzemských firem Czech Top 100 patřilo podle obratu v loňském roce už do horní poloviny.

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků