AAA Auto prodalo již 450 000 aut

Za svou 16letou historii prodala skupina AAA AUTO, největší středoevropský obchodník v počtu prodaných ojetých automobilů, již 450 000 automobilů. Jubilejní vůz s pořadovým číslem 450 000 byl prodán v Plzni, kde si zákazník vybral Škodu Superb 1,9 TDi, a to protiúčetem za svoji pět let starou Škodu Octavia. Šťastný zákazník získal velmi zachovalý vůz s 92 tisíci najetými kilometry.

„Koupil jsem si auto dle svého přání: zánovní vůz se servisní knížkou, po druhém majiteli a hlavně koupený v ČR, protože u aut z dovozu se bojím přetočeného tachometru,“ prohlásil šťastný majitel nového vozu ing. Jiří Pechan. Jak dodal, překvapila ho také výhodnost poskytnutého úvěru s pojištěním.

Skupina AAA AUTO postavila svůj úspěšný obchodní model na zásadách, které přinášejí pro zákazníka potřebné jistoty: všechny nabízené vozy AAA AUTO vykupuje do svého vlastnictví, a proto je důsledně kontroluje po stránce technické i právní. Nevykupuje vozidla bouraná ani s nejasnou minulostí. „Na každý prodaný ojetý vůz AAA AUTO poskytuje doživotní záruku legálního původu s garancí 100% vrácení peněz,“ prohlásil ředitel výkupu AAA AUTO Petr Vaněček. Jak doplnil s ohledem na zmíněné přísné kontroly, „v AAA AUTO odmítáme až šest z každých deseti nabídnutých automobilů, aby se do nabídky zákazníkům dostala jen ta nejkvalitnější a důkladně prověřená vozidla“.

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků