AAA AUTO otevřelo pobočku v Rumunsku

Společnost AAA AUTO otevřela po Slovensku druhou zahraniční pobočku, autocentrum v rumunské Bukurešti. Rumunská pobočka už od června vykupuje vozy z lokálních zdrojů nebo importuje ze západní Evropy. Prodej byl zahájen 26. srpna

V autocentru s kapacitou 300 vozů našlo zatím zaměstnání 85 pracovníků. AAA AUTO hodlá do perspektivního rumunského trhu investovat do konce roku 2007 částku převyšující 25 milionů eur, což svědčí o dlouhodobých a seriozních plánech v této oblasti. Během dvou let by zde mělo být pět autocenter AAA AUTO.

 

“Růst rumunského automobilového trhu a ekonomiky obecně za poslední dva roky je pro nás velmi slibný. Enormní zájem Rumunů o automobily západoevropských značek, nedostatečná konkurence a rostoucí kupní síla jsou hlavními důvody naší expanze do této země. První prodejní výsledky jen potvrdily naše průzkumy, které jsme prováděli v uplynulých letech, “ uvedl předseda představenstva AAA AUTO Anthony James Denny. Navíc dodal, že Rumuni byli i jedněmi z nejaktivnějších klientů ve velkoobchodní holandské pobočce AAA AUTO, odkud importovali automobily do své vlasti.

 

Rumunský trh je ze středoevropského pohledu velmi exotický a poptávka výrazně specifická, což dokazuje fakt, že mnoho Rumunů dodnes nemůže uvěřit tomu, že AAA AUTO vykupuje vozy okamžitě a v hotovosti nebo je naopak prodává i formou splátek a protiúčtů. Služby společnosti AAA AUTO jsou na místní poměry velmi neobvyklé, vysoce nadstandardní a v mnoha případech předčí i prodejce nových vozů. Nejprodávanějšími modely jsou Peugeot 206, Opel Astra, Ford Focus, VW Golf a Peugeot 307.

 

Podle interních průzkumů a dosavadních zkušeností je mezi Rumuny kvůli nízkým cenám nafty největší zájem obecně o dieselové automobily. Dalšími důležitými kriterii je klimatizace a čtyřdveřová nebo kombi karoserie. „Našimi typickými klienty jsou lidé střední třídy, kterým už nestačí tamní obvyklé značky automobilů a touží po reprezentativním zahraničním voze, který by zvýšil jejich společenský statut, “ dodal Denny s tím, že firma samozřejmě nabídne i levné vozy typu Dacia, aby uspokojila poptávku celého rumunského trhu s dvaadvaceti miliony obyvatel.

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 29 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků