AAA AUTO otevírá v Trenčíně osmé autocentrum na Slovensku

Trenčín se o víkendu stal osmým plně funkčním autocentrem skupiny AAA AUTO na Slovensku. Pro zákazníky jsou zde připraveny moderní prostory pro výkup vozů, na prodejní ploše pak na ně čeká 200 kvalitních a prověřených automobilů.

Slovensko bylo vůbec prvním zahraničním trhem, kam skupina AAA AUTO expandovala v roce 2004. Dnes je Slovensko po ČR nejvýznamnějším trhem s velkým potenciálem. Tomu také odpovídá již osm otevřených autocenter a plán otevírání dalších v nejbližších měsících.

Díky husté síti poboček a rostoucí kvalitě vozů a služeb se také dynamicky zvyšují prodejní čísla. V prvním pololetí 2007 se prodeje AAA AUTOna Slovensku zvýšilyo 52,4 % na 8551 vozů (1. pol. 2006 = 5 612). Prodeje celé skupiny AAA AUTO v pěti středoevropských zemích vzrostly na 38 617 vozů, což bylo v meziročním srovnání o 33,5 % více. V prvním pololetí roku 2007 měla AAA AUTO denně na Slovensku výběr již 1729 ojetých vozů, počet prodaných vozů stoupl na 8551 (+52,4 %), obrat na 49,2 milionu eur (+ 67 %). Počet zaměstnanců vzrostl o dalších 60 lidí na 512. Webovou stránku www.aaaauto.sk navštívilo za letošních šest prvních měsíců celkem 1 207 607 unikátních návštěvníků a na bezplatnou telefonní linku 0800 100 100 zavolalo 257 200 zákazníků.

Za rok 2006 AAA AUTO na Slovensku prodala 13 617 ojetých automobilů (meziroční nárůst o 92 %) a firma tak dosáhla 16% podíl na trhu. AAA AUTO měla loni průměrně denně na skladě na výběr 1462 automobilů. AAA AUTO na Slovensku loni zaměstnávala 452 lidí.

Nejžádanějšími ojetými automobily jsou značky Škoda (podíl z celkového prodeje 39 %) následována s odstupem značkami Renault (7 %), Ford a Peugeot (obě podíl 5,5 %). Bezmála 60 % prodaných vozů mělo stáří mezi 4 až 8 lety. Favorizovanou barvou je modrá (23 % prodaných vozů) následovaná šedou či stříbrnou (22 %) a červenou (19 %).

Pro další rozvoj slovenského trhu je rozhodující nabídka vozů a otevíráním dalších poboček. Nyní má AAA AUTO na Slovensku autocentra: v Bratislavě, Košicích, Žilině, Bánské Bystrici, Nitře, Prešově, Lučenci a Trenčíně s celkovou plochou 72 282 m2. Ještě letos budou otevřeny další pobočky skupiny AAA AUTO v Popradu, Bratislavě a Košicích.

Na Slovensku skupina AAA AUTO oceňuje odpovědný přístup slovenské administrativy, která s pomocí procedury vyžadování certifikátu o shodě (COC) čelí importu vraků ze západní Evropy, které jinak zaplavují Česko a Polsko, což vedlo k růstu kriminálních praktik spojených s uváděním takových „vozů“ do silničního provozu („omlazování“ vozů, falšování dokladů, stáčení tachometrů, obcházení technické a emisní kontroly atd.).

V minulých dnech Nejvyšší soud Slovenské republiky rozhodl čtyřletý spor AAA AUTO s majitelem společnosti Darex, když přikázal změnit obchodní jméno společnosti AAA Auto s.r.o. v obchodním rejstříku, zdržet se používání své ochranné známky „AAA“ a zdržet se nekalosoutěžního jednání proti skupině AAA AUTO. Nejvyšší soud SR tak uznal, že mezinárodní registrace obchodního jména AAA AUTO platí i na Slovensku.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků