AAA AUTO obsloužilo 1,5 miliontého zákazníka, rodina z Ostravy si zdarma odvezla Citroen C1

AAA AUTO dnes přivítalo svého 1,5 miliontého zákazníka, respektive zákaznici. Za dvaadvacet let již u tohoto největšího středoevropského obchodníka s ojetinami prodalo svůj vůz 750 000 zákazníků, stejný počet zde ojetý automobil zakoupil. Je to přibližně stejné množství lidí, jaké žije dohromady v Praze a v Ostravě, nebo téměř o dvě stě tisíc více než v celém Estonsku.
AAA AUTO obsloužilo 1,5 miliontého zákazníka, rodina z Ostravy si zdarma odvezla Citroen C1

Jeden a půl miliontou zákaznicí se stala Šárka Frýdlová z Ostravy s rodinou, která si z ostravské pobočky odvezla vůz Citroen C1. Na vůz dostala 100% slevu. „Jsem absolutně nadšená, že mě auto nakonec nic nestálo. Za ušetřené peníze nás teď může vzít manžel na dovolenou. Nákup vozu v AAA AUTO jsem zvolila na radu známých a vůbec nelituji. Můžu doporučit i ostatním, po celou dobu jsem měla perfektní servis,“ uvedla Šárka Frýdlová, která si pořídila vlastní vůz proto, aby nebyla závislá na manželovi. „Budu s vozem vozit dítě do školky a obstarávat si běžné věci po městě,“ dodala.

Společnost AAA AUTO odhaduje, že se zvyšujícím se objemem vykoupených i prodaných vozů a nárůstem počtu poboček v relativně blízké době překoná celkový počet dvou milionů zákazníků.

„Jen za letošní rok u nás uskuteční obchod nejméně 120 000 zákazníků, a se zvyšujícím se počtem poboček čekáme v příštích letech masivní růst. Podle mého střízlivého odhadu bychom mohli dvoumiliontého zákazníka přivítat již za tři roky,” řekla Karolína Topolová, generální ředitelka AAA AUTO.

Aby AAA AUTO takovýto nápor zájemců o prodej a nákup automobilu zvládlo, provozuje jedno z největších call center v České republice. „V našem Kontaktním centru pracuje na 200 operátorů, kteří jsou k dispozici zákazníkům sedm dní v týdnu ve čtyřech zemích, od rána do pozdních večerních hodin. Další statisíce požadavků vyřizujeme prostřednictvím našich webových stránek a e-mailové komunikace. Největší nároky jsou samozřejmě kladeny na zaměstnance na jednotlivých pobočkách. Ve 34 městech je zákazníkům k dispozici celkem přes 160 výkupních techniků, na 200 prodejců a 120 vedoucích manažerů poboček, 200 pracovníků zprostředkovávajících finanční služby a stovky zaměstnanců podpůrných profesí. Ti všichni se starají o to, abychom každodenní nápor zájemců o prodej nebo výkup automobilů zvládli k jejich spokojenosti,“ zdůraznila Topolová.

Vysoký počet zákazníků, který jen za první pololetí dosáhl meziročního růstu o 14 %, je podle Topolové výsledkem orientace společnosti na maximální zákaznickou spokojenost.

„Naši zaměstnanci procházejí pravidelnými školeními v přístupu k zákazníkům a organizujeme interní i externí mystery shopy, abychom si ověřovali úroveň zákaznické péče nejen na call centru, ale i na pobočkách. Zákazník se může s jakýmkoliv podnětem obrátit ať už přímo na mě prostřednictvím e-mailu zveřejněného na našem webu, nebo na zákaznického ombudsmana Romana Proroka,“ vysvětlila Topolová.

„Klienty po návštěvě v AAA AUTO kontaktujeme, abychom od nich získali zpětnou vazbu a jejich konkrétní hodnocení úrovně naší péče. V celé společnosti i podle jednotlivých poboček nám tzv. Net Promoter Score (NPS) umožňuje včas identifikovat slabší místa. Na ta se pak zaměřujeme a naše zaměstnance doškolujeme tak, aby naše autocentra opouštěli opravdu spokojení zákazníci,“ uvedla Topolová.

bazar

Citroen C4 Picasso 1,6
Rok výroby: 2009
Stav: 153 252 km
Cena: 133 000 Kč
Citroen C4 Picasso 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 107 293 km
Cena: 164 000 Kč
Citroen Berlingo 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 71 417 km
Cena: 189 000 Kč
Citroen C5 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 142 123 km
Cena: 210 000 Kč
Citroen C3 1,4
Rok výroby: 2005
Stav: 131 280 km
Cena: 55 000 Kč
Citroen Xsara Picasso 1,6
Rok výroby: 2008
Stav: 145 251 km
Cena: 65 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

včera | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků