AAA Auto: Audi a Toyota nejoblíbenějšími ojetinami v segmentu SUV / 4x4

AAA Auto: Audi a Toyota nejoblíbenějšími ojetinami v segmentu SUV / 4x4

Kategorie SUV a 4x4 se těší velké oblibě. Zájem o tyto automobily roste, což se samozřejmě odrazilo také na ceně ojetých automobilů daného segmentu. Díky většímu počtu nabízených vozů klesá jejich cena a ojeté čtyřkolky, respektive SUV se stávají dostupnějšími.

Podle výzkumu, který provedla společnost AAA Auto, zákazníci nejvíce preferují vozy značky Audi a Toyota, následuje Nissan, třetí místo obsadila Škoda spolu se Suzuki. Při výběru paliva volí 67% respondentů naftový motor, 24% procent by sáhlo po benzínu a z toho půl procenta požaduje LPG. Ostatních několik procent tuto otázku neřeší. Co se týká obsahu motoru, nejžádanější je kategorie do dvou litrů (67%) a celkem překvapivě čtvrtina dotázaných chce více než třílitrový motor.

Test: TOYOTA RAV4 – miláček žen

Test: TOYOTA RAV4 – miláček žen

Podle dalších informací z tohoto výzkumu můžeme sestavit nejžádanější ojetinu. Půjde o vůz značky Audi nebo Toyota s naftovým motorem do dvou litrů, cenou do 300 000 Kč a černým lakem karoserie. Naopak nejmenší zájem je o čtyřkolku nebo SUV Citroen s benzinovým motorem nad tři litry s přestavbou na LPG a bílou karoserií. Zajímavým zjištěním je také fakt, že v případě SUV nebo 4x4 se 64% zákazníků rozhoduje podle účelu použití, 22% podle značky a pouze 11% podle ceny.

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků