A1 GP už tento víkend v Brne (informácie)

Minulý rok sa išla tzv. formulová séria národov vôbec po prvýkrát. Vo svete si získala obrovskú popularitu, ktorá naďalej rastie od závodu k závodu. O to potešujúcejší je fakt, že v tejto sezóne sa do seriálu zaradil i Masarykov okruh v Brne. Tento víkend (6. - 8. 10.) sa tak v centre českého motoristického športu rozozvučia vysokootáčkové 3,4-litrové osemvalce s výkonom okolo 520 koní (krátkodobo 550 koní), pričom váha monopostov dosahuje hodnoty len 600 kg (vrátane paliva i pilota).

Čo robí A1 GP zaujímavým je fakt, že všetci jazdci majú k dispozícii rovnaké monoposty. To sľubuje zaujímavé dianie na trati a veľmi záleží na jazdcoch, tu sa na technický náskok spoliehať nedá. Brno je druhým závodom sezóny (z celkových 12), Českú republiku budú zastupovať Tomáš Enge a Jarek Janiš. Niektorí jazdci v A1 GP majú bohatú históriu aj v F1.

Program začína piatkovými voľnými hodinovými tréningami. V sobotu doobeda bude k videniu hodinový tréning, poobede je na rade rozkúskovaná hodinovka kvalifikácie (4x15 min). V nedeľu o 11.05 hod. začne prvý, tzv. Sprint Race, ktorý potrvá zhruba 20 minút. Ten určí poradie na štarte poobedňajšieho 70-minútového závodu – ten začína o 14.45 hod.

Doplnkovými závodmi budú Škoda Octavia cup, BMW 1 Challenge, Divízia 4 ZSE a Gloria Pro Cup. Celý harmonogram závodného víkendu si môžete stiahnuť tu.

Ceny vstupeniek (Kč):

tribúna

T3, T5

T2

T1

C,D,G

piatok

-

-

-

-
sobota

1390

990

450

150

nedeľa

1490

1290

600

300

víkendová vstupenka

1790

1490

750

450

vstup do Paddocku

450

450

450

450

Viacej informácii nájdete na stránkach Masarykovho okruhu alebo na oficiálnych stránkach A1 GP.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
A1 Grand Prix

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků