A1 GP už tento víkend v Brne (informácie)

Minulý rok sa išla tzv. formulová séria národov vôbec po prvýkrát. Vo svete si získala obrovskú popularitu, ktorá naďalej rastie od závodu k závodu. O to potešujúcejší je fakt, že v tejto sezóne sa do seriálu zaradil i Masarykov okruh v Brne. Tento víkend (6. - 8. 10.) sa tak v centre českého motoristického športu rozozvučia vysokootáčkové 3,4-litrové osemvalce s výkonom okolo 520 koní (krátkodobo 550 koní), pričom váha monopostov dosahuje hodnoty len 600 kg (vrátane paliva i pilota).

Čo robí A1 GP zaujímavým je fakt, že všetci jazdci majú k dispozícii rovnaké monoposty. To sľubuje zaujímavé dianie na trati a veľmi záleží na jazdcoch, tu sa na technický náskok spoliehať nedá. Brno je druhým závodom sezóny (z celkových 12), Českú republiku budú zastupovať Tomáš Enge a Jarek Janiš. Niektorí jazdci v A1 GP majú bohatú históriu aj v F1.

Program začína piatkovými voľnými hodinovými tréningami. V sobotu doobeda bude k videniu hodinový tréning, poobede je na rade rozkúskovaná hodinovka kvalifikácie (4x15 min). V nedeľu o 11.05 hod. začne prvý, tzv. Sprint Race, ktorý potrvá zhruba 20 minút. Ten určí poradie na štarte poobedňajšieho 70-minútového závodu – ten začína o 14.45 hod.

Doplnkovými závodmi budú Škoda Octavia cup, BMW 1 Challenge, Divízia 4 ZSE a Gloria Pro Cup. Celý harmonogram závodného víkendu si môžete stiahnuť tu.

Ceny vstupeniek (Kč):

tribúna

T3, T5

T2

T1

C,D,G

piatok

-

-

-

-
sobota

1390

990

450

150

nedeľa

1490

1290

600

300

víkendová vstupenka

1790

1490

750

450

vstup do Paddocku

450

450

450

450

Viacej informácii nájdete na stránkach Masarykovho okruhu alebo na oficiálnych stránkach A1 GP.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
A1 Grand Prix

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 22 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků