A Žiguli s motorem ze Subaru WRX STI jste už viděli?

Tuning může mít různé podoby a nevyhýbá se žádným automobilům včetně těch, které u nás dobře známe a které dnes koupíte za pár korun. Jako je třeba takový starý známý Žigul. Východní internetové magazíny aktuálně žijí kromě jiného právě Žigulem, který byl podroben opravdu důkladným úpravám. Ty sice ještě nejsou u konce, ale už teď údajně tohle auto dá stovku za 4,1 s!

Katusha, Sparta, Wazuma... Také tuning byl v Ženevě k vidění

Katusha, Sparta, Wazuma... Také tuning byl v Ženevě k vidění

Řádně upravený Žigul totiž obdržel motor, převodovku i díly podvozku ze Subaru WRX STI. Dokonce podle dostupných zdrojů posloužila jako dárce techniky i části interiéru edice Spec-C RA-R, což byla mimochodem edice limitovaná na pouhých 300 kusů. Celkově tento speciál disponuje výkonem 226 kW (307 k).

Impreza STi Type RA-R: nástroj pro kamikaze

Impreza STi Type RA-R: nástroj pro kamikaze

Problémem byla nutnost rozšířit karoserii o plných patnáct centimetrů, ale jak je vidět, tato překážka byla překonána a výsledek nevypadá vůbec špatně. Autoři tohoto projektu chtějí vyladit motor na rovných pět stovek koní, což zní skoro až strašidelně, protože už teď zvládne přepracovaný Žigul stovku za 4,1 s. Kompletní galerii najdete na Tuning.life.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zdroj: Tuning.life

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků