A Žiguli s motorem ze Subaru WRX STI jste už viděli?

Tuning může mít různé podoby a nevyhýbá se žádným automobilům včetně těch, které u nás dobře známe a které dnes koupíte za pár korun. Jako je třeba takový starý známý Žigul. Východní internetové magazíny aktuálně žijí kromě jiného právě Žigulem, který byl podroben opravdu důkladným úpravám. Ty sice ještě nejsou u konce, ale už teď údajně tohle auto dá stovku za 4,1 s!

Katusha, Sparta, Wazuma... Také tuning byl v Ženevě k vidění

Katusha, Sparta, Wazuma... Také tuning byl v Ženevě k vidění

Řádně upravený Žigul totiž obdržel motor, převodovku i díly podvozku ze Subaru WRX STI. Dokonce podle dostupných zdrojů posloužila jako dárce techniky i části interiéru edice Spec-C RA-R, což byla mimochodem edice limitovaná na pouhých 300 kusů. Celkově tento speciál disponuje výkonem 226 kW (307 k).

Impreza STi Type RA-R: nástroj pro kamikaze

Impreza STi Type RA-R: nástroj pro kamikaze

Problémem byla nutnost rozšířit karoserii o plných patnáct centimetrů, ale jak je vidět, tato překážka byla překonána a výsledek nevypadá vůbec špatně. Autoři tohoto projektu chtějí vyladit motor na rovných pět stovek koní, což zní skoro až strašidelně, protože už teď zvládne přepracovaný Žigul stovku za 4,1 s. Kompletní galerii najdete na Tuning.life.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zdroj: Tuning.life

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

včera | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 55 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků