A nejlepším autem na světě se pro rok 2013 stává… Volkswagen Golf

A nejlepším autem na světě se pro rok 2013 stává… Volkswagen Golf

Známe vítěze ankety World Car of the Year 2013. V hlavní kategorii zvítězil Volkswagen Golf sedmé generace. Porota tento vůz označila za automobil, který má blízko k perfektnímu hatchbacku. Nabídne rozumné rozměry, prostorný interiér, uvnitř je praktický, komfortní, má nové motory, řadu bezpečnostních prvků a krom toho umí být i zábavný.

Auto roku 2013 (COTY): vítězem je Volkswagen Golf

Auto roku 2013 (COTY): vítězem je Volkswagen Golf

Pro automobilku Volkswagen to zdaleka není první úspěch. V roce 2009 uspěl ve stejné anketě Golf předchozí generace, v roce 2010 to byl model Polo a minulý rok si tento úspěch připsal na své konto Volkswagen up!.

Test: Porsche Boxster S – ukázkový příklad

Test: Porsche Boxster S – ukázkový příklad

Titul Wolrd Performance Car pro rok 2013 připsala porota Porsche Boxster / Cayman, nejhezčím autem pro rok 2013 (World Car Design) se stal celkem po právu Jaguar F-Type a za to nejlepší z pohledu ekologie (World Green Car) určila porota Teslu Model S. 

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

dnes | Michal Žďárský
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků