A Mercedes-Benz G 63 AMG 6x6 na závodním okruhu jste už viděli?

A Mercedes-Benz G 63 AMG 6x6 na závodním okruhu jste už viděli?

Jsou věci, které člověk nečeká. Například jako když Mercedes v březnu minulého roku představil šestikolovou verzi modelu G 63 AMG, nebo když stejný vůz ukázal ve Frankfurtu Brabus, který ho ještě dále upravil. Co byste asi čekali ze všeho nejméně, to je fakt, že tohle monstrum vyrazilo na závodní okruh.

Tuning: osm největších monster frankfurtského autosalonu

Tuning: osm největších monster frankfurtského autosalonu

Šestikolové „géčko“ má pod kapotou přeplňovaný osmiválec naladěný na 400 kW (544k) a 760 Nm. Vůz používá stálý pohon všech šesti kol pracující v poměru 30/40/30, pneumatiky mají velikost 37", auto stojí na žebřinovém rámu a pohotovostní hmotnost dosahuje na 3775 kg. Přidejme k tomu světlou výšku 460 mm nebo schopnost projet metr hlubokou vodu a máme auto na okruhy jako stvořené.

Mercedes-Benz G 63 AMG: první jízdní dojmy

Mercedes-Benz G 63 AMG: první jízdní dojmy

G 63 AMG 6x6 vypadá ve společnosti ostatních supersportů dost zvláštně, ale působivé auto to určitě je. Mimochodem sedět například ve Ferrari a vidět ve zpětném zrcátku toto monstrum musel být pro řidiče velký zážitek.

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků