A Mercedes-Benz G 63 AMG 6x6 na závodním okruhu jste už viděli?

A Mercedes-Benz G 63 AMG 6x6 na závodním okruhu jste už viděli?

Jsou věci, které člověk nečeká. Například jako když Mercedes v březnu minulého roku představil šestikolovou verzi modelu G 63 AMG, nebo když stejný vůz ukázal ve Frankfurtu Brabus, který ho ještě dále upravil. Co byste asi čekali ze všeho nejméně, to je fakt, že tohle monstrum vyrazilo na závodní okruh.

Tuning: osm největších monster frankfurtského autosalonu

Tuning: osm největších monster frankfurtského autosalonu

Šestikolové „géčko“ má pod kapotou přeplňovaný osmiválec naladěný na 400 kW (544k) a 760 Nm. Vůz používá stálý pohon všech šesti kol pracující v poměru 30/40/30, pneumatiky mají velikost 37", auto stojí na žebřinovém rámu a pohotovostní hmotnost dosahuje na 3775 kg. Přidejme k tomu světlou výšku 460 mm nebo schopnost projet metr hlubokou vodu a máme auto na okruhy jako stvořené.

Mercedes-Benz G 63 AMG: první jízdní dojmy

Mercedes-Benz G 63 AMG: první jízdní dojmy

G 63 AMG 6x6 vypadá ve společnosti ostatních supersportů dost zvláštně, ale působivé auto to určitě je. Mimochodem sedět například ve Ferrari a vidět ve zpětném zrcátku toto monstrum musel být pro řidiče velký zážitek.

TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků