A je tu druhé úzké hrdlo na D1. V sobotu začnou práce u Velkého Beranova

7 komentářů

Koss
3. března • 7:33

Uz aby to bylo. Useky co jsou jiz opraveny konecne vypadaji jako dalnice. System, kdy se bude opravovat vice useku najednou je urcite lepsi, nez ji opravovat dalsich 10 let jak to vychazelo podle Barty a kol.
Mimochodem, jsem sam, komu pripada, ze rsd po mnoho letech aspon trochu zacalo fungovat?

Driver
3. března • 13:20

Myslíš? D1 pokud nemá tři pruhy+ještě měli udělat semaforem řízený čtvrtý pruh v odstavném, (jako dálnice do Mnichova) tak to není D1 ale parodie. Kdy na ŘSD konečně pochopí, že páteřní komunikace je tepna republiky a proto se má projektovat tak, aby jeden směr v případě potřeby (uzavření mostu v protisměru) byl schopen bez větších katastrof přenášet oba proudy, tedy 2+2pruhy oddělené svodidly? Tohle je naprostý základ, vymyšlený před desetiletími. Pokud se takto D1 nerekonstruuje, tak bych je všechny z ŘSD vyházel ať řídí hnojárnu!!!!! 3-[ Proč mají lidi denně doplácet na ten šlendrián a stát v kolonách. Hlavně je velmi důležité, že na úzké úseky před rekonstrukcí se staví úzké mosty a odhlučňovací stěny a vyhazují se tak peníze z oken, protože další generace to bude vše muset zbořit aby D1 rozšířili. :-(

KOSS
3. března • 18:37

Jak sám říkáš, tak i v D je dálnice 3+1 v každém směru jen u velkých měst typu Mnichov. Nikde to není v celé délce. Nevím jak často jezdíš po D1, ale nové mosty se staví pro uspořádání 3+3, tak tam je to v cajku. A i při rekonstrukci se jezdí 2+2. Z toho mi vychází, že po té D1 asi moc nejezdíš, nebo se špatně díváš. Když tam titiž pojedeš dnes, tak je jasně vidět, které úseky jsou již rekonstruované, jsou široké, a které nikoli, jsou úzké. Talže já jsem spokojen jak se tam utrácí mé prachy z daní. Škoda jen, že od počátku nejedou ve zvýšeném tempu jako v posledním roce.
Spíše bych nadával na D35, která stále není, ale vypadá to, že konečně i tam se začalo něco dít. Ono holt když se nemění způsob oceňování pozemků každý rok, tak ubývá úměrně spekulantů a hýbe se to kupředu. Takže případ Havránkové by už měl být ojedinělý.

pcwifi
2. března • 23:00

a jizda v roce 2017 zacinaaaa, no bude veselo, pockejme si na patky, pevne nervy, dost paliva a piti do auta.

Ja
2. března • 20:29

Doufam, ze pujdou v dobe nejvetsiho zuzeni delnici nejpozdeji ve 4 domu, at nejsou moc prepracovani...

sokar
2. března • 20:47

To se tam dá taková cedule : Probíhá technologická přestávka a de se dom. Netvrdil náhodou ten debil na ministerstvu že práce pojedou i přes noc ?

dilema
2. března • 21:24

Jestli tam někam dají to úsekové měření, tak to možná bude opravdu "pracovat" i v noci nebo během technologických přestávek?

Doporučujeme

Články odjinud