A je tu druhé úzké hrdlo na D1. V sobotu začnou práce u Velkého Beranova

A je tu druhé úzké hrdlo na D1. V sobotu začnou práce u Velkého Beranova

Již v sobotu začnou první práce na rekonstrukci dalšího úseku dálnice D1. Ředitelství silnic a dálnic informovalo, že nejprve budou mezi sjezdy Jihlava (112. kilometr a Velký Beranov 119. kilometr) v obou směrech uzavřeny pravé jízdní pruhy. Po celý víkend se bude instalovat dopravní značení a provizorní svodidla.

V následujícím období, které by mělo skončit 4. dubna, budou motoristé v obou směrech jezdit ve dvou zúžených pruzích na obou pásech dálničního tělesa.

Pekelná sezona na dálnici D1 začíná právě dnes. Zatím jen u Velké Bíteše

Pekelná sezona na dálnici D1 začíná právě dnes. Zatím jen u Velké Bíteše

Mezi nimi pak budou k vidění dělníci a stavební technika. Pracovat se totiž nejprve bude na středním dělicím pásu. Poté budou následovat další etapy rekonstrukce a s nimi spojená další omezení.

Tento úsek je dlouhý šest kilometrů. Cena za opravu by měla činit 590 milionů korun. 

Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků