Čas letí opravdu rychle a ve světě malosériové výroby Pagani možná ještě rychleji. Vždyť supersportovní Huayra se nám představila dávno v roce 2011, kdežto její otevřenou verzi Roadster představila italská značka až po dlouhé době v roce 2017. | Pagani Huayra Roadster Zdroj: Pagani

Čas letí opravdu rychle a ve světě malosériové výroby Pagani možná ještě rychleji. Vždyť supersportovní Huayra se nám představila dávno v roce 2011, kdežto její otevřenou verzi Roadster představila italská značka až po dlouhé době v roce 2017. | Pagani Huayra Roadster | Zdroj: Pagani

A nyní po takřka čtyřech letech výroby dosahuje právě Huayra Roadster svého produkčního limitu. | Pagani Huayra Roadster Zdroj: Pagani

A nyní po takřka čtyřech letech výroby dosahuje právě Huayra Roadster svého produkčního limitu. | Pagani Huayra Roadster | Zdroj: Pagani

Na krátkém videu tak Pagani představuje příběh majitele, jehož Roadster s výrobním číslem 100 slavnostně uzavírá výrobní sérii modelu. | Pagani Huayra Roadster Zdroj: Pagani

Na krátkém videu tak Pagani představuje příběh majitele, jehož Roadster s výrobním číslem 100 slavnostně uzavírá výrobní sérii modelu. | Pagani Huayra Roadster | Zdroj: Pagani

Není překvapením, že tento šťastlivec je dlouholetým fanouškem značky se vzpomínkami na starou Zondu C12 ze začátku tisíciletí a později Zondu Cinque, která měla vášeň pro Pagani rozjet naplno. | Pagani Huayra Roadster Zdroj: Pagani

Není překvapením, že tento šťastlivec je dlouholetým fanouškem značky se vzpomínkami na starou Zondu C12 ze začátku tisíciletí a později Zondu Cinque, která měla vášeň pro Pagani rozjet naplno. | Pagani Huayra Roadster | Zdroj: Pagani

Standardní kupé variantu Huayry se majiteli nepodařilo v minulosti získat, takže s produkcí Roadsteru přišla nová šance. | Pagani Huayra Roadster Zdroj: Pagani

Standardní kupé variantu Huayry se majiteli nepodařilo v minulosti získat, takže s produkcí Roadsteru přišla nová šance. | Pagani Huayra Roadster | Zdroj: Pagani

Schopnosti Pagani v oboru karbonových dílů ukazuje poslední exemplář svou karbonovou karoserií s odhalenými vlákny v temném provedení Mamba Black. | Pagani Huayra Roadster Zdroj: Pagani

Schopnosti Pagani v oboru karbonových dílů ukazuje poslední exemplář svou karbonovou karoserií s odhalenými vlákny v temném provedení Mamba Black. | Pagani Huayra Roadster | Zdroj: Pagani

Tmavému exteriéru nicméně kontrastuje žlutě čalouněný interiér, kde se ovšem odhaleným karbonem také nešetřilo. Více v článku... | Pagani Huayra Roadster Zdroj: Pagani

Tmavému exteriéru nicméně kontrastuje žlutě čalouněný interiér, kde se ovšem odhaleným karbonem také nešetřilo. Více v článku... | Pagani Huayra Roadster | Zdroj: Pagani

A nyní po takřka čtyřech letech výroby dosahuje právě Huayra Roadster svého produkčního limitu. | Pagani Huayra Roadster Zdroj: Pagani
Na krátkém videu tak Pagani představuje příběh majitele, jehož Roadster s výrobním číslem 100 slavnostně uzavírá výrobní sérii modelu. | Pagani Huayra Roadster Zdroj: Pagani
Není překvapením, že tento šťastlivec je dlouholetým fanouškem značky se vzpomínkami na starou Zondu C12 ze začátku tisíciletí a později Zondu Cinque, která měla vášeň pro Pagani rozjet naplno. | Pagani Huayra Roadster Zdroj: Pagani
Standardní kupé variantu Huayry se majiteli nepodařilo v minulosti získat, takže s produkcí Roadsteru přišla nová šance. | Pagani Huayra Roadster Zdroj: Pagani
7
Fotogalerie

Pagani vyrobilo poslední Huayru Roadster. Exemplář č. 100 má speciální ploutev

Produkce Huayry Roadster je u konce. Řeči o ukončení výroby bychom ale Italům zas tak úplně nevěřili...

Čas letí opravdu rychle a ve světě malosériové výroby Pagani možná ještě rychleji. Vždyť supersportovní Huayra se nám představila dávno v roce 2011, kdežto její otevřenou verzi Roadster představila italská značka až po dlouhé době v roce 2017. A nyní po takřka čtyřech letech výroby dosahuje právě Huayra Roadster svého produkčního limitu.

Na krátkém videu tak Pagani představuje příběh majitele, jehož Roadster s výrobním číslem 100 slavnostně uzavírá výrobní sérii modelu. Není překvapením, že tento šťastlivec je dlouholetým fanouškem značky se vzpomínkami na starou Zondu C12 ze začátku tisíciletí a později Zondu Cinque, která měla vášeň pro Pagani rozjet naplno.

Standardní kupé variantu Huayry se majiteli nepodařilo v minulosti získat, takže s produkcí Roadsteru přišla nová šance. Schopnosti Pagani v oboru karbonových dílů ukazuje poslední exemplář svou karbonovou karoserií s odhalenými vlákny v temném provedení Mamba Black. Tmavému exteriéru nicméně kontrastuje žlutě čalouněný interiér, kde se ovšem odhaleným karbonem také nešetřilo.

Pro stý kus Roadsteru pak samotný Horacio Pagani připravil jednu specialitku. Mistr totiž navrhl karbonovou středovou ploutev na záď vozu, která má odkazovat na podobný prvek Zondy Tricolore.

Z ukončení produkce Roadsteru pak není třeba smutnit. Pagani už v případě Zondy několikrát dokázalo, že nemá problém opravdu movitým zájemcům postavit samostatnou kusovku dlouho po oficiálním záměru výrobu modelu ukončit.

Doporučujeme

Články odjinud