Z původního Ferrari 365/4 GTB Daytona zbyl prakticky jen podvozek, motor a přední část.Vůz prošel renovací u Hexagon Classics a nyní se draží v aukci.
Že se nedá na Ferrari 365/4 GTB Daytona nic změnit? To vysvětlujte realitnímu magnátovi Bobu Gittlemanovi, který si nechal v 70. letech toto speciální Ferrari upravit u karosárny Panther Westwinds. Jedná se o jedinečnou zakázkovou práci. Z původního Ferrari 365/4 GTB Daytona zbyl prakticky jen podvozek, motor a přední část.
Z Ferrari 365/4 GTB Dayton zůstal vlastně jen podvozek, přední část a motor. Karoserie je zakázková, stejně tak interiér. Těžko odhadovat, kolik tahle úprava mohla stát
Ferrari 365/4 GTB Daytona Shooting Brake má vedle speciální karoserie i jiný interiér s centrálně umístěnými přístroji, exkluzivním čalouněním a jedinečným dřevěným dekorem. Kolik tahle úprava mohla v 70. letech stát, se teď jen těžko dozvíme, ale bylo zvykem, že exkluzivní automobil stál v té době zhruba dvakrát více než velký rodinný dům.
Vůz prošel renovací u Hexagon Classics, proveřil ho servis Ferrari a nyní se draží v aukci. Zajímavostí je, že se na jeho renovaci podílel člověk, který toto konkrétní auto u společnosti Panther Westwinds stavěl. Pokud byste chtěli speciální kombi a vaše Ferrari FF vás už nudí, tady máte jedinečnou možnost.