Mnoho automobilek nyní přechází z výroby aut na výrobu plicních ventilátorů, které jsou nezbytné pro boj s pandemií COVID-19. Jednou z nich, která se do této pomoci pustila, je i španělský Seat. Automobilka tak upozadila výrobu modelové řady Leon v Martorellu a pustila se do práce. Seat

Mnoho automobilek nyní přechází z výroby aut na výrobu plicních ventilátorů, které jsou nezbytné pro boj s pandemií COVID-19. Jednou z nich, která se do této pomoci pustila, je i španělský Seat. Automobilka tak upozadila výrobu modelové řady Leon v Martorellu a pustila se do práce. | Seat

"Motivací všech účastníků tohoto projektu je to, že s naším know-how můžeme hromadně vyrábět zařízení, které zachraňuje životy", vysvětluje Nicolás Mora z výroby. Tým inženýrů se ihned po rozhodnutí pustil do vývoje vlastních plicních ventilátorů a vytvořil 13 prototypů. Z nich pak vzešel finální model. Seat

"Motivací všech účastníků tohoto projektu je to, že s naším know-how můžeme hromadně vyrábět zařízení, které zachraňuje životy", vysvětluje Nicolás Mora z výroby. Tým inženýrů se ihned po rozhodnutí pustil do vývoje vlastních plicních ventilátorů a vytvořil 13 prototypů. Z nich pak vzešel finální model. | Seat

K vývoji ventilátorů pomohlo i několik věcí ze skladu automobilky. Klíčovými prvky pro finální produkt jsou hřídel převodovky a upravený motor z předního stěrače. Každý ventilátor má přes 80 mechanických a elektronických součástí. Po výrobě prochází ještě náročnou sterilizací.  Seat

K vývoji ventilátorů pomohlo i několik věcí ze skladu automobilky. Klíčovými prvky pro finální produkt jsou hřídel převodovky a upravený motor z předního stěrače. Každý ventilátor má přes 80 mechanických a elektronických součástí. Po výrobě prochází ještě náročnou sterilizací.  | Seat

Na výrobě ventilátorů pracuje 150 zaměstnanců firmy. Procesní inženýr Sergio Arreciado výrobu okomentoval slovy: „Přizpůsobit výrobní linku, která obyčejně vyrábí části aut, na výrobu ventilátorů byl zdlouhavý a náročný proces. I tak jsme to ale zvládli v rekordním týdnu.“  Seat

Na výrobě ventilátorů pracuje 150 zaměstnanců firmy. Procesní inženýr Sergio Arreciado výrobu okomentoval slovy: „Přizpůsobit výrobní linku, která obyčejně vyrábí části aut, na výrobu ventilátorů byl zdlouhavý a náročný proces. I tak jsme to ale zvládli v rekordním týdnu.“  | Seat

Ventilátory ještě ale nemají vyhráno. Momentálně totiž prochází náročným schvalovacím procesem, aby se následně mohli ve zdravotnictví začít využívat. Seat

Ventilátory ještě ale nemají vyhráno. Momentálně totiž prochází náročným schvalovacím procesem, aby se následně mohli ve zdravotnictví začít využívat. | Seat

 Seat

| Seat

 Seat

| Seat

"Motivací všech účastníků tohoto projektu je to, že s naším know-how můžeme hromadně vyrábět zařízení, které zachraňuje životy", vysvětluje Nicolás Mora z výroby. Tým inženýrů se ihned po rozhodnutí pustil do vývoje vlastních plicních ventilátorů a vytvořil 13 prototypů. Z nich pak vzešel finální model. Seat
K vývoji ventilátorů pomohlo i několik věcí ze skladu automobilky. Klíčovými prvky pro finální produkt jsou hřídel převodovky a upravený motor z předního stěrače. Každý ventilátor má přes 80 mechanických a elektronických součástí. Po výrobě prochází ještě náročnou sterilizací.  Seat
Na výrobě ventilátorů pracuje 150 zaměstnanců firmy. Procesní inženýr Sergio Arreciado výrobu okomentoval slovy: „Přizpůsobit výrobní linku, která obyčejně vyrábí části aut, na výrobu ventilátorů byl zdlouhavý a náročný proces. I tak jsme to ale zvládli v rekordním týdnu.“  Seat
Ventilátory ještě ale nemají vyhráno. Momentálně totiž prochází náročným schvalovacím procesem, aby se následně mohli ve zdravotnictví začít využívat. Seat
7
Fotogalerie

Seat spustil výrobu plicních ventilátorů. Klíčovým prvkem je motor z předního stírače

Automobilky vyrábějící plicní ventilátory mají možnost využít součásti svých aut. Seatu pomohla i hřídel převodovky.

Mnoho automobilek nyní přechází z výroby aut na výrobu plicních ventilátorů, které jsou nezbytné pro boj s pandemií COVID-19. Jednou z nich, která se do této pomoci pustila, je i španělský Seat. Automobilka tak upozadila výrobu modelové řady Leon v Martorellu a pustila se do práce.

"Motivací všech účastníků tohoto projektu je to, že s naším know-how můžeme hromadně vyrábět zařízení, které zachraňuje životy", vysvětluje Nicolás Mora z výroby. Tým inženýrů se ihned po rozhodnutí pustil do vývoje vlastních plicních ventilátorů a vytvořil 13 prototypů. Z nich pak vzešel finální model.

K vývoji ventilátorů pomohlo i několik věcí ze skladu automobilky. Klíčovými prvky pro finální produkt jsou hřídel převodovky a upravený motor z předního stírače. Každý ventilátor má přes 80 mechanických a elektronických součástí. Po výrobě prochází ještě náročnou sterilizací. 

Na výrobě ventilátorů pracuje 150 zaměstnanců firmy. Inženýr Sergio Arreciado výrobu okomentoval slovy: „Přizpůsobit výrobní linku, která obyčejně vyrábí části aut, na výrobu ventilátorů byl zdlouhavý a náročný proces. I tak jsme to ale zvládli v rekordním týdnu.“ Ventilátory ještě ale nemají vyhráno. Momentálně totiž prochází náročným schvalovacím procesem, aby se následně mohly ve zdravotnictví začít využívat.

Koronavirus online

Seat

Seat byl založen v roce 1950 poté, co se španělská vláda a banky dohodly na spolupráci s Fiatem. První vůz Seat vznikl v roce 1953.

Spolupráce s Fiatem skončila v roce 1982, za čtyři roky do automobilky vlastnicky vstoupil Volkswagen.

Seat Ibiza • Seat Leon •​ Seat Alhambra •​ Seat Ateca •​ Seat Tarraco •​ Seat Arona

Doporučujeme

Články odjinud