Čínsko-švédská značka Lynk & Co, působící pod střechou giganta  Geely , již od loňského roku avizuje svůj vstup do Evropy. Uvedení prvního modelu s označením 01 na evropských silnicích je nyní už na spadnutí a společnost tak zveřejnila, jak bude vypadat její obchodní model. Zdroj: Lynk & Co

Čínsko-švédská značka Lynk & Co, působící pod střechou giganta Geely, již od loňského roku avizuje svůj vstup do Evropy. Uvedení prvního modelu s označením 01 na evropských silnicích je nyní už na spadnutí a společnost tak zveřejnila, jak bude vypadat její obchodní model. | Zdroj: Lynk & Co

Jezdit s automobilem Lynk & Co 01 bude možné nejčastěji na základě měsíčního předplatného, které lze sjednat online, nebo se zastavit v jednom z lokálních klubů společnosti. Zdroj: Lynk & Co

Jezdit s automobilem Lynk & Co 01 bude možné nejčastěji na základě měsíčního předplatného, které lze sjednat online, nebo se zastavit v jednom z lokálních klubů společnosti. | Zdroj: Lynk & Co

Auto si tak můžete platit podobně jako tarif na telefon či televizi Netflix. Stejně jako u operativního leasingu zahrnuje i toto řešení pojištění. Zdroj: Lynk & Co

Auto si tak můžete platit podobně jako tarif na telefon či televizi Netflix. Stejně jako u operativního leasingu zahrnuje i toto řešení pojištění. | Zdroj: Lynk & Co

Částka předplatného je stanovena na 500 eur (13.500 Kč). Pokud budete vůz často sdílet, dostanete na předplatné slevu. Pokud potřebujete cestovat jen občas, můžete zvolit i bezplatný tarif a platit si krátkodobé pronájmy. Myšlenka této služby tedy spočívá v tom, že vlastnictví vozu řidiče zbytečně zatěžuje. Zdroj: Lynk & Co

Částka předplatného je stanovena na 500 eur (13.500 Kč). Pokud budete vůz často sdílet, dostanete na předplatné slevu. Pokud potřebujete cestovat jen občas, můžete zvolit i bezplatný tarif a platit si krátkodobé pronájmy. Myšlenka této služby tedy spočívá v tom, že vlastnictví vozu řidiče zbytečně zatěžuje. | Zdroj: Lynk & Co

Zakoupení vozu je ovšem podle značky také možné. V Číně stojí po přepočtu okolo půl milionu korun. Samotný model 01 pak pracuje s filozofií, že vše navíc je standardem. Zdroj: Lynk & Co

Zakoupení vozu je ovšem podle značky také možné. V Číně stojí po přepočtu okolo půl milionu korun. Samotný model 01 pak pracuje s filozofií, že vše navíc je standardem. | Zdroj: Lynk & Co

Veškerou výbavu, kterou v Lynk & Co vymysleli, tedy dostanete již ve standardu. Nejsou žádné výbavové linie ani příplatkové balíčky. Vůz má velký infotainment, kameru pro videohovory nebo i vlastní cloudové úložiště. Zdroj: Lynk & Co

Veškerou výbavu, kterou v Lynk & Co vymysleli, tedy dostanete již ve standardu. Nejsou žádné výbavové linie ani příplatkové balíčky. Vůz má velký infotainment, kameru pro videohovory nebo i vlastní cloudové úložiště. | Zdroj: Lynk & Co

01 sdílí architekturu s  Volvem XC40 . Jako pohon mu slouží dvojice motorů - hybrid o výkonu 180 koní a plug-in hybrid o výkonu 190 koní. První klub, kde si budete moct dát kávu, popovídat si s prodejci a odjet s předplaceným vozem, se otevře během podzimu v Amsterdamu. Zdroj: Lynk & Co

01 sdílí architekturu s Volvem XC40. Jako pohon mu slouží dvojice motorů - hybrid o výkonu 180 koní a plug-in hybrid o výkonu 190 koní. První klub, kde si budete moct dát kávu, popovídat si s prodejci a odjet s předplaceným vozem, se otevře během podzimu v Amsterdamu. | Zdroj: Lynk & Co

Před koncem roku pak bude následovat švédský Göteburg. Další evropská města budou následovat v příštím roce. Zdroj: Lynk & Co

Před koncem roku pak bude následovat švédský Göteburg. Další evropská města budou následovat v příštím roce. | Zdroj: Lynk & Co

 Zdroj: Lynk & Co

| Zdroj: Lynk & Co

 Zdroj: Lynk & Co

| Zdroj: Lynk & Co

 Zdroj: Lynk & Co

| Zdroj: Lynk & Co

 Zdroj: Lynk & Co

| Zdroj: Lynk & Co

 Zdroj: Lynk & Co

| Zdroj: Lynk & Co

 Zdroj: Lynk & Co

| Zdroj: Lynk & Co

 Zdroj: Lynk & Co

| Zdroj: Lynk & Co

 Zdroj: Lynk & Co

| Zdroj: Lynk & Co

 Zdroj: Lynk & Co

| Zdroj: Lynk & Co

 Zdroj: Lynk & Co

| Zdroj: Lynk & Co

 Zdroj: Lynk & Co

| Zdroj: Lynk & Co

 Zdroj: Lynk & Co

| Zdroj: Lynk & Co

 Zdroj: Lynk & Co

| Zdroj: Lynk & Co

Jezdit s automobilem Lynk & Co 01 bude možné nejčastěji na základě měsíčního předplatného, které lze sjednat online, nebo se zastavit v jednom z lokálních klubů společnosti. Zdroj: Lynk & Co
Auto si tak můžete platit podobně jako tarif na telefon či televizi Netflix. Stejně jako u operativního leasingu zahrnuje i toto řešení pojištění. Zdroj: Lynk & Co
Částka předplatného je stanovena na 500 eur (13.500 Kč). Pokud budete vůz často sdílet, dostanete na předplatné slevu. Pokud potřebujete cestovat jen občas, můžete zvolit i bezplatný tarif a platit si krátkodobé pronájmy. Myšlenka této služby tedy spočívá v tom, že vlastnictví vozu řidiče zbytečně zatěžuje. Zdroj: Lynk & Co
Zakoupení vozu je ovšem podle značky také možné. V Číně stojí po přepočtu okolo půl milionu korun. Samotný model 01 pak pracuje s filozofií, že vše navíc je standardem. Zdroj: Lynk & Co
21
Fotogalerie

Platit auto jako Netflix. Čínsko-švédské SUV v Evropě zkusí zajímavý obchodní model

Lynk & Co 01 je SUV na základech Volva XC40. K dispozici je hybridní a plug-in hybridní pohonné ústrojí.

Čínsko-švédská značka Lynk & Co, působící pod střechou giganta Geely, již od loňského roku avizuje svůj vstup do Evropy. Uvedení prvního modelu s označením 01 na evropských silnicích je nyní už na spadnutí a společnost tak zveřejnila, jak bude vypadat její obchodní model.

Jezdit s automobilem Lynk & Co 01 bude možné nejčastěji na základě měsíčního předplatného, které lze sjednat online, nebo se zastavit v jednom z lokálních klubů společnosti. Auto si tak můžete platit podobně jako tarif na telefon či televizi Netflix. Stejně jako u operativního leasingu zahrnuje i toto řešení pojištění.

Částka předplatného je stanovena na 500 eur (13.500 Kč). Pokud budete vůz často sdílet, dostanete na předplatné slevu. Pokud potřebujete cestovat jen občas, můžete zvolit i bezplatný tarif a platit si krátkodobé pronájmy. Myšlenka této služby tedy spočívá v tom, že vlastnictví vozu řidiče zbytečně zatěžuje.

Zakoupení vozu je ovšem podle značky také možné. V Číně stojí po přepočtu okolo půl milionu korun. Samotný model 01 pak pracuje s filozofií, že vše navíc je standardem. Veškerou výbavu, kterou v Lynk & Co vymysleli, tedy dostanete již ve standardu. Nejsou žádné výbavové linie ani příplatkové balíčky. Vůz má velký infotainment, kameru pro videohovory nebo i vlastní cloudové úložiště.

01 sdílí architekturu s Volvem XC40. Jako pohon mu slouží dvojice motorů - hybrid o výkonu 180 koní a plug-in hybrid o výkonu 190 koní. První klub, kde si budete moct dát kávu, popovídat si s prodejci a odjet s předplaceným vozem, se otevře během podzimu v Amsterdamu. Před koncem roku pak bude následovat švédský Göteburg. Další evropská města budou následovat v příštím roce.

Doporučujeme

Články odjinud