Podle BMW máme čekat lepší jízdní vlastnosti i při ostrém zacházení na okruhu.
BMW přichází s hrstkou úprav pro svou nejsilnější variantu hatchbacku řady 1. Komu by totiž u verze M135i xDrive chyběla extra špetka sportovního charakteru, nově přichází německá značka s úpravami na podvozku, vylepšeným zvukovým projevem, ale i novými výraznými laky karoserie v nabídce.
Hlavní zprávou tedy je, že BMW zvýšilo hodnoty negativního odklonu předních kol, u spodních příčných ramen přední nápravy teď najdete nově hydraulické silentbloky, přepracována byla také příčná a podélná ramena zadní nápravy a nového naladění se dočkaly i tlumiče a pružiny. Výsledkem je podle BMW výrazné omezení naklánění vozu v zatáčkách, zvýšení trakce a obecně lepší vlastnosti při ostré jízdě.
Pod kapotou zůstává všechno při starém. M135i xDrive používá přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec o výkonu 225 kW (306 koní), standardně v kombinaci s osmistupňovou automatickou převodovkou, pohonem všech kol a mechanickým samosvorným diferenciálem přední nápravy. Dále vylepšený má být nicméně zvukový projev jednotky a jeho přenos do interiéru prostřednictvím reproduktorů.
Jinak zůstává pro vrcholnou „jedničku“ standardem i sportovní M řízení, silnější brzdová soustava a 18palcová kola z lehké slitiny. Větší 19palcová kola v různých designech jsou možným příplatkem.
Nakonec se díky rozšíření schopností lakovny závodu BMW v Lipsku i M135i xDrive dočkalo možnosti speciálních odstínů z palety BMW Individual. Mezi novinky v nabídce barev tak patří nemetalický žlutý lak M Sao Paulo Yellow a matné metalické laky oranžové Frozen Orange a šedé Frozen Pure Grey.