Server Car Throttle se rozhodl spočítat, na kolik peněz může řidiče vyjít, když svůj vůz nezvládne a nabourá do svodidel. Modelový příklad uvádí ztrátu kontroly nad řízením v rychlé zatáčce a broušení svodidel o délce dvaceti metrů. A tady to začíná. Příjezd týmu, který po vás škodu opraví stojí 150 až 200 eur (4000 až 5400 Kč).

Server Car Throttle se rozhodl spočítat, na kolik peněz může řidiče vyjít, když svůj vůz nezvládne a nabourá do svodidel. Modelový příklad uvádí ztrátu kontroly nad řízením v rychlé zatáčce a broušení svodidel o délce dvaceti metrů. A tady to začíná. Příjezd týmu, který po vás škodu opraví stojí 150 až 200 eur (4000 až 5400 Kč).

Severní smyčka Nürburgringu je jedna z nejslavnějších tratí na světě. Je velmi nebezpečná, má minimum únikových zón, na některých místech má velmi špatný povrch a při délce 25,4 kilometrů trvá i profesionálnímu závodnímu jezdci jedno kolo ve velmi rychlém osobním autě okolo sedmi minut. 

Severní smyčka Nürburgringu je jedna z nejslavnějších tratí na světě. Je velmi nebezpečná, má minimum únikových zón, na některých místech má velmi špatný povrch a při délce 25,4 kilometrů trvá i profesionálnímu závodnímu jezdci jedno kolo ve velmi rychlém osobním autě okolo sedmi minut. 

Okruh je protkaný historkami a stala se na něm nejedna významná motoristická událost. Jezdí se zde také vytrvalostní závod na 24 hodin. Nürburgring ale vedle závodění umožňuje i jízdy pro veřejnost. Pro většinu řidičů je tato zkušenost milníkem a tradiční volné jízdy lákají šoféry z celého světa.

Okruh je protkaný historkami a stala se na něm nejedna významná motoristická událost. Jezdí se zde také vytrvalostní závod na 24 hodin. Nürburgring ale vedle závodění umožňuje i jízdy pro veřejnost. Pro většinu řidičů je tato zkušenost milníkem a tradiční volné jízdy lákají šoféry z celého světa.

Někteří to berou vážně a snaží se se svým sportovním autem dosáhnout určitého času. Někteří si z toho ale dělají srandu a vyrazí na okruh s osobním autem, dodávkou, limuzínou či autobusem. Jednorázový vjezd na okruh stojí 30 eur, tedy v přepočtu 810 korun. Vzhledem k nebezpečí, které na okruhu panuje, to ale rozhodně nemusí být konečná částka.

Někteří to berou vážně a snaží se se svým sportovním autem dosáhnout určitého času. Někteří si z toho ale dělají srandu a vyrazí na okruh s osobním autem, dodávkou, limuzínou či autobusem. Jednorázový vjezd na okruh stojí 30 eur, tedy v přepočtu 810 korun. Vzhledem k nebezpečí, které na okruhu panuje, to ale rozhodně nemusí být konečná částka.

Výměna svodidel stojí 60,69 eur za jediný metr. Za dvacet metrů se tak řidičovi účtuje 1214 eur (32.780 Kč). Pokud se bariéra jen lehce pocuchá a jde narovnat, stojí její náprava 17,59 eur (475 Kč). Na každém druhém metru svodidel je pak sloupek. Pokud jeden porušíte, stojí jeho výměna 79,19 eur. Při délce dvaceti metrů je to tedy deset sloupků a celková naprava vyjde na 791,9 eur (21.380 Kč).

Výměna svodidel stojí 60,69 eur za jediný metr. Za dvacet metrů se tak řidičovi účtuje 1214 eur (32.780 Kč). Pokud se bariéra jen lehce pocuchá a jde narovnat, stojí její náprava 17,59 eur (475 Kč). Na každém druhém metru svodidel je pak sloupek. Pokud jeden porušíte, stojí jeho výměna 79,19 eur. Při délce dvaceti metrů je to tedy deset sloupků a celková naprava vyjde na 791,9 eur (21.380 Kč).

Pokud k vám vyjede safety car, stojí 82 eur (2200 Kč) za každou půl hodinu. Při takové modelové havárii tam ale budete minimálně hodinu. Aby toho nebylo málo, musí se k částce přičíst ještě 19% daň. A perličkou na závěr je samotné odvezení vašeho vozu, které vyjde na 300 eur (8100 Kč).  Zdroj: YouTube.com/ Automotive Mike

Pokud k vám vyjede safety car, stojí 82 eur (2200 Kč) za každou půl hodinu. Při takové modelové havárii tam ale budete minimálně hodinu. Aby toho nebylo málo, musí se k částce přičíst ještě 19% daň. A perličkou na závěr je samotné odvezení vašeho vozu, které vyjde na 300 eur (8100 Kč).  | Zdroj: YouTube.com/Automotive Mike

Podtrženo, sečteno, výlet mimo trať na Nürburgringu stál v tomto modelovém případě přes 86 tisíc korun. Záleží samozřejmě na situaci. Může to být méně, ale i více. Záleží na tom, jak je kdo „šikovný“. Podobná pravidla a sankce jsou samozřejmě i na jiných okruzích, ale na zlomku z nich hrozí takové nebezpečí jako na Nürburgringu. Ford Performance

Podtrženo, sečteno, výlet mimo trať na Nürburgringu stál v tomto modelovém případě přes 86 tisíc korun. Záleží samozřejmě na situaci. Může to být méně, ale i více. Záleží na tom, jak je kdo „šikovný“. Podobná pravidla a sankce jsou samozřejmě i na jiných okruzích, ale na zlomku z nich hrozí takové nebezpečí jako na Nürburgringu. | Ford Performance

 Ford Performance

| Ford Performance

Prototyp Chevroletu Corvette C8 YouTube.com/ Autocar

Prototyp Chevroletu Corvette C8 | YouTube.com/Autocar

Prototyp Audi RS Q8 YouTube.com/ cvdzijden - Supercar Videos

Prototyp Audi RS Q8 | YouTube.com/cvdzijden - Supercar Videos

Maskovaný prototyp Lamborghini Aventador SVJ. youtube.com

Maskovaný prototyp Lamborghini Aventador SVJ. | youtube.com

Severní smyčka Nürburgringu je jedna z nejslavnějších tratí na světě. Je velmi nebezpečná, má minimum únikových zón, na některých místech má velmi špatný povrch a při délce 25,4 kilometrů trvá i profesionálnímu závodnímu jezdci jedno kolo ve velmi rychlém osobním autě okolo sedmi minut. 
Okruh je protkaný historkami a stala se na něm nejedna významná motoristická událost. Jezdí se zde také vytrvalostní závod na 24 hodin. Nürburgring ale vedle závodění umožňuje i jízdy pro veřejnost. Pro většinu řidičů je tato zkušenost milníkem a tradiční volné jízdy lákají šoféry z celého světa.
Někteří to berou vážně a snaží se se svým sportovním autem dosáhnout určitého času. Někteří si z toho ale dělají srandu a vyrazí na okruh s osobním autem, dodávkou, limuzínou či autobusem. Jednorázový vjezd na okruh stojí 30 eur, tedy v přepočtu 810 korun. Vzhledem k nebezpečí, které na okruhu panuje, to ale rozhodně nemusí být konečná částka.
18
Fotogalerie

Letos poprvé na Nordschleife? Spočítejte si, kolik vás může stát i lehká nehoda

Určité sankce vás za výjezd z trati čekají téměř všude. Dlouhá špageta v německých lesích vás ale může kvůli minimálním únikovým zónám pěkně vysát.

Severní smyčka Nürburgringu je jedna z nejslavnějších tratí na světě. Je velmi nebezpečná, má minimum únikových zón, na některých místech je velmi špatný povrch a při délce 25,4 kilometrů trvá i profesionálnímu závodnímu jezdci jedno kolo ve velmi rychlém osobním autě okolo sedmi minut. 

Okruh je protkaný historkami a stala se na něm nejedna významná motoristická událost. Jezdí se zde také vytrvalostní závod na 24 hodin. Nürburgring ale vedle závodění umožňuje i jízdy pro veřejnost. Pro většinu řidičů je tato zkušenost milníkem a tradiční volné jízdy lákají šoféry z celého světa.

Někteří to berou vážně a snaží se se svým sportovním autem dosáhnout určitého času. Někteří si z toho ale dělají srandu a vyrazí na okruh s osobním autem, dodávkou, limuzínou či autobusem. Jednorázový vjezd na okruh stojí 30 eur, tedy v přepočtu 810 korun. Vzhledem k nebezpečí, které na okruhu panuje, to ale rozhodně nemusí být konečná částka.

Server Car Throttle spočítal, na kolik peněz může řidiče vyjít, když svůj vůz nezvládne a nabourá do svodidel. Modelový příklad uvádí ztrátu kontroly nad řízením v rychlé zatáčce a broušení svodidel o délce dvaceti metrů. A tady to začíná. Příjezd týmu, který po vás škodu opraví stojí 150 až 200 eur (4000 až 5400 Kč).

Výměna svodidel stojí 60,69 eur za jediný metr. Za dvacet metrů se tak řidičovi účtuje 1214 eur (32.780 Kč). Pokud se bariéra jen lehce pocuchá a jde narovnat, stojí její náprava 17,59 eur (475 Kč). Na každém druhém metru svodidel je pak sloupek. Pokud jeden porušíte, stojí jeho výměna 79,19 eur. Při délce dvaceti metrů je to tedy deset sloupků a celková oprava vyjde na 791,9 eur (21.380 Kč).

Pokud k vám vyjede safety car, stojí 82 eur (2200 Kč) za každých 30 minut. Při takové modelové havárii tam ale budete minimálně hodinu. Aby toho nebylo málo, musí se k částce přičíst ještě 19% daň. A perličkou na závěr je samotné odvezení vašeho vozu, které vyjde na 300 eur (8100 Kč). 

Podtrženo, sečteno, výlet mimo trať na Nürburgringu stál v tomto modelovém případě přes 86 tisíc korun. Záleží samozřejmě na situaci. Může to být méně, ale i více. Záleží na tom, jak je kdo „šikovný“. Podobná pravidla a sankce jsou samozřejmě i na jiných okruzích, ale na zlomku z nich hrozí takové nebezpečí jako na Nürburgringu.

Doporučujeme

Články odjinud