Audi SQ5 Plus má vyšší výkon a lepší zrychlení než standardní SQ5 (která rozhodně není pomalá).

Audi SQ5 Plus má vyšší výkon a lepší zrychlení než standardní SQ5 (která rozhodně není pomalá).

Přípona Plus značí zvýšení výkonu o 20 kW a točivého momentu o 50 Nm.

Přípona Plus značí zvýšení výkonu o 20 kW a točivého momentu o 50 Nm.

S výslednými 250 kW (340 k) a 700 Nm sprintuje auto z nuly na 100 km/h za 5,1 s.

S výslednými 250 kW (340 k) a 700 Nm sprintuje auto z nuly na 100 km/h za 5,1 s.

Nejvyšší rychlost je opět elektronicky omezena na 250 km/h.

Nejvyšší rychlost je opět elektronicky omezena na 250 km/h.

Ke sportovnějšímu chování v zatáčkách by měl přispět aktivní zadní diferenciál.

Ke sportovnějšímu chování v zatáčkách by měl přispět aktivní zadní diferenciál.

Zvenku poznáte SQ5 Plus podle černě provedených detailů a kol o průměru 21 palců.

Zvenku poznáte SQ5 Plus podle černě provedených detailů a kol o průměru 21 palců.

Také v případě Audi S8 Plus se zvyšoval výkon a zlepšovala dynamika, a to poměrně výrazně.

Také v případě Audi S8 Plus se zvyšoval výkon a zlepšovala dynamika, a to poměrně výrazně.

Dvěma turbodmychadly přeplňovaný osmiválec 4.0 TFSI má 445 kW (605 k) a 700 Nm.

Dvěma turbodmychadly přeplňovaný osmiválec 4.0 TFSI má 445 kW (605 k) a 700 Nm.

Akcelerace 0-100 km/h se díky tomu zkrátí ze 4,2 na 3,8 s.

Akcelerace 0-100 km/h se díky tomu zkrátí ze 4,2 na 3,8 s.

Skvěle zpracovaná kabina odpovídá tomu, co známe z S8

Skvěle zpracovaná kabina odpovídá tomu, co známe z S8

Sportovní sedadla zdobí dekorační červené prošívání.

Sportovní sedadla zdobí dekorační červené prošívání.

Podle nápisu na prahové liště verzi Plus nepoznáte.

Podle nápisu na prahové liště verzi Plus nepoznáte.

Karbonový spoiler na víku kufru je za příplatek, ve standardu se dodává v barvě karoserie.

Karbonový spoiler na víku kufru je za příplatek, ve standardu se dodává v barvě karoserie.

Příplatkový paket Dynamic obsahuje brzdy z karbon-keramického kompozitu.

Příplatkový paket Dynamic obsahuje brzdy z karbon-keramického kompozitu.

Jeho součástí je ale i posunutí elektronického omezovače rychlosti z 250 na 305 km/h.

Jeho součástí je ale i posunutí elektronického omezovače rychlosti z 250 na 305 km/h.

Přípona Plus značí zvýšení výkonu o 20 kW a točivého momentu o 50 Nm.
S výslednými 250 kW (340 k) a 700 Nm sprintuje auto z nuly na 100 km/h za 5,1 s.
Nejvyšší rychlost je opět elektronicky omezena na 250 km/h.
Ke sportovnějšímu chování v zatáčkách by měl přispět aktivní zadní diferenciál.
15
Fotogalerie

IAA 2015 živě: Audi S8 Plus a SQ5 Plus přinášejí koně navíc

Audi SQ5 Plus je posílenou verzí rychlého SUV, které na nás udělalo nečekaně příznivý dojem v redakčním testu. Také v případě Audi S8 Plus se zvyšoval výkon a zlepšovala dynamika.

Vedle konceptu Audi e-tron quattro a nového Audi S4 vystavuje prémiová značka skupiny Volkswagen na IAA také dvě nové verze svých sportovních modelů, o nichž informovala už předem. Proto je vezmeme jen stručně. 

_DSC1604.JPG_DSC1606.JPG_DSC1602.JPG
Plus znamená drobné vylepšení parametrů motoru a tedy i jízdní dynamiky

Audi SQ5 Plus je posílenou verzí rychlého SUV, které na nás udělalo nečekaně příznivý dojem v redakčním testu. Přípona Plus značí zvýšení výkonu o 20 kW a točivého momentu o 50 Nm. S výslednými 250 kW (340 k) a 700 Nm sprintuje auto z nuly na 100 km/h za 5,1 s, přičemž jeho kombinovaná spotřeba činí 6,1 l/100 km.

_DSC1605.JPG_DSC1608.JPG_DSC1603.JPG
Poznávacím znamením SQ5 Plus jsou 21" kola a černé provedení masky nebo zrcátek

Ke sportovnějšímu chování v zatáčkách by měl přispět aktivní zadní diferenciál. Zvenku poznáte SQ5 Plus podle černě provedených detailů a kol o průměru 21 palců. Prodej začne v říjnu.

_DSC1593.JPG_DSC1598.JPG_DSC1599.JPG
Také exteriér luxusního Audi S8 Plus sází na černé detaily

Také v případě Audi S8 Plus se zvyšoval výkon a zlepšovala dynamika, a to poměrně výrazně. Zatímco dvěma turbodmychadly přeplňovaný osmiválec 4.0 TFSI ve standardním Audi S8 má výkon 382 kW (520 k) v 6000 ot./min. a točivý moment 650 Nm v 1750-5500 ot./min., v případě verze Plus je to 445 kW (605 k) a 700 Nm.

_DSC1594.JPG_DSC1595.JPG_DSC1596.JPG
Skvěle zpracovaná kabina odpovídá tomu, co známe z S8

Akcelerace 0-100 km/h se díky tomu zkrátí ze 4,2 na 3,8 s. Nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h. Pokud si ale objednáte paket Dynamic, dostanete kromě brzd z karbon-keramického kompozitu a sportovního výfuku také omezovač posunutý na 305 km/h. I zde jsou poznávacím znamením černé detaily exteriéru.

_DSC1600.JPG_DSC1601.JPG_DSC1597.JPG

 

 

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud