Samotná M6 je hodně rychlým vozem, ale když se na ní podívá G-Power, rázem je jedním z nejrychlejších kabrioletů světa.
Základní desetiválec pod kapotou M6 poskytuje ohromný výkon 507 koní, ale ani to nemusí někomu stačit. Právě pro také je zde tuner G-Power, který z motoru dostal dalších 128 koní výkonu, celkově tak na zadní kola putuje drtivých 635 k. To se podařilo docílit použitím dvojice kompresorů. Ta naštěstí neovlivnila charakter motoru natolik, jako by tomu bylo v případě turbodmychadel.
Maximální výkon pětilitrového skvostu je dosahován v pásmu mezi 7500 až 8200 otáčkami, přičemž v rozmezí 4800-7200 ot./min. je k dispozici 520-600 Nm točivého momentu. Akceleraci na stovku to sice příliš nezlepšilo (4,6 s), 200 km/h tento 2000 kg vážící macek zvládá za 11,9 vteřiny. Třístovka je otázkou 34,5 s a pokud necháte plyn u podlahy, rozjede se toto cabrio až na 320 km/h.
Zvýšení výkonu si pro snadnější dosažení vysokých rychlostí vynutilo úpravu aerodynamiky a samozřejmě i podvozku. Hurricane obouvá 21“ kola s pneumatikami Dunlop o rozměru 255/30 vpředu a 295/25 vzadu. O zpomalení z vysokých rychlostí se vpředu použité osmipístkové brzdy s kotouči o průměru 380 mm.
Výhodou je, že Hurricane si nemusíte koupit jako nový, k štěstí vám stačí sériová M6 a balík peněz. Pokud se rozhodnete přímo pro Hurricane Cabrio, musíte si připravit minimálně 183 tisíc Eur.
G-Power M6 Hurricane Cabrio