Jsou kořením každého autosalonu a ani ve Frankfurtu nad Mohanem to nebylo jinak. Krásné dívky. Byly všude, u každého auta. A nebylo před nimi úniku. Žhavé černovlásky i zasněné blondýnky. V minišatech, elegantních róbách i legínách… Hodně z nich pak bylo dvoumetrových. Neuvěřitelné. Fakt byly vysokánské. A největší z nich byla Julie u Škody Fabie…
Drobná kráska u konceptu Škoda MissionL...
... a dvoumetrová dvadvacetiletá studentka Julie, která jezdí ve volném čase na koni, u Škody Fabie.
"Sem se mi dívejte," volal fotograf přede mnou. Nezapírám, tady jsem opisoval...
Německá krása ve španělských službách. Dívky od Seatu.
Platinová Marilyn v expozici Lancie.
Světovou premiéru nové Pandy podpořila i tato krasavice. Líbilo se mi, že jsme ji nemusel o nic žádat. Postoj zaujala okamžitě, automaticky... Profesionálka...
Dívky to byly chytré. Třeba tato od Maserati. Když ji bolely nohy, že to už nemohla vydržet, "zapózovala" ve voze.
Co zkoušela tato dívka, jsem nepochopil. A nenašel jsem ani odvahu se jí na to zeptat...
Na tohoto (padlého) anděla jsem narazil za sloupem u expozice Smartu. Lekli jsme se oba...
Dívky od Alfy Romeo byly vysoké téměř jako Julie a svoje vystoupení si náležitě užívaly. Chvíli se profesionálně natáčely na všechny strany, aby se vzápětí na všechny vykašlaly a dlouhé minuty pak probíraly svoje "holčičí" záležitosti. Že se kolem nich motaly desítky fotografů a zvědavců je příliš nebralo...
A je tu zlatý hřeb! Italské ženy od Lamborghini. Jaké ty rozehrály ve Frankfurtu divadlo, to bylo nevídané... Třeba krasavice na druhém snímku. Necvičí, byť to tak vypadá. Ne, to si jen upravuje vlasy!
Kvůli těmto očím (a nejen kvůli nim) by jistě nejeden muž vraždil...
... a na závěr zpět na zem. V titulku jsem slíbil "vošklivýho" chlapa. Tak tady je. Píár agentura od Mercedesu se asi zbláznila, když ho strčila před vůz s třícípou hvězdou... Na co měl lákat potenciální kupce, to mi zůstává záhadou ještě dnes, mnoho dní poté, kdy jsem tento snímek pořídil.
Lancia, založená v roce 1906, patří k nejstarším světovým automobilkám. První vůz vznikl v roce 1908.
Až do šedesátých let 20. století zůstala Lancia nezávislá. V roce 1969 ji ale převzal Fiat, kde má roli luxusnější alternativy k jeho automobilům. Od roku 2021 patří Lancia do skupiny Stellantis.
Lancia Ypsilon