Žebříček výkonnostních verzí Audi Q8 bude už zanedlouho kompletní. Nedávno nám automobilka  oficiálně představila SQ8 , které dostalo pod kapotou vznětový osmiválec o výkonu 320 kW (435 koní). | Prototyp Audi RS Q8 Zdroj: YouTube.com/ Carspotter Jeroen

Žebříček výkonnostních verzí Audi Q8 bude už zanedlouho kompletní. Nedávno nám automobilka oficiálně představila SQ8, které dostalo pod kapotou vznětový osmiválec o výkonu 320 kW (435 koní). | Prototyp Audi RS Q8 | Zdroj: YouTube.com/Carspotter Jeroen

Na řadu však ještě přijde vrcholné RS Q8, jehož částečně maskovaný prototyp byl opět natočen při najíždění testovacích kilometrů na Nordschleife. | Prototyp Audi RS Q8 Zdroj: YouTube.com/ Carspotter Jeroen

Na řadu však ještě přijde vrcholné RS Q8, jehož částečně maskovaný prototyp byl opět natočen při najíždění testovacích kilometrů na Nordschleife. | Prototyp Audi RS Q8 | Zdroj: YouTube.com/Carspotter Jeroen

Jelikož se na německém okruhu maskované RS Q8 prohánělo už takřka před rokem, je velmi pravděpodobné, že odhalení novinky už není příliš daleko. | Prototyp Audi RS Q8 Zdroj: YouTube.com/ Carspotter Jeroen

Jelikož se na německém okruhu maskované RS Q8 prohánělo už takřka před rokem, je velmi pravděpodobné, že odhalení novinky už není příliš daleko. | Prototyp Audi RS Q8 | Zdroj: YouTube.com/Carspotter Jeroen

Maskování pak zahaluje agresivnější bodykit, bez něhož se správné RS neobejde. Nepochybně ale exteriér ostrého SUV doladí i snížený podvozek a nová litá kola. | Prototyp Audi RS Q8 Zdroj: YouTube.com/ Carspotter Jeroen

Maskování pak zahaluje agresivnější bodykit, bez něhož se správné RS neobejde. Nepochybně ale exteriér ostrého SUV doladí i snížený podvozek a nová litá kola. | Prototyp Audi RS Q8 | Zdroj: YouTube.com/Carspotter Jeroen

U RS Q8 se poté rovněž počítá s osmiválcem pod kapotou, samozřejmě ale benzinovým. Přestože ale některé zdroje dříve uváděly nasazení dvakrát přeplňovaného čtyřlitrového V8... | Prototyp Audi RS Q8 Zdroj: YouTube.com/ Carspotter Jeroen

U RS Q8 se poté rovněž počítá s osmiválcem pod kapotou, samozřejmě ale benzinovým. Přestože ale některé zdroje dříve uváděly nasazení dvakrát přeplňovaného čtyřlitrového V8... | Prototyp Audi RS Q8 | Zdroj: YouTube.com/Carspotter Jeroen

...který v současnosti najdete třeba v Lamborghini Urus, stále představitelnější cestou RS Q8 se v případě dnešního směřování Audi jeví i elektrifikace. | Prototyp Audi RS Q8 Zdroj: YouTube.com/ Carspotter Jeroen

...který v současnosti najdete třeba v Lamborghini Urus, stále představitelnější cestou RS Q8 se v případě dnešního směřování Audi jeví i elektrifikace. | Prototyp Audi RS Q8 | Zdroj: YouTube.com/Carspotter Jeroen

Z koncernového skladu by tedy Audi nasadilo do SUV hybridní jednotku původem z Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid. Čtyřlitrový dvakrát přeplňovaný V8 je tak doplněn o elektromotor a systémový výkon zde čítá 500 kW (680 koní) a 850 N.m točivého momentu. | Prototyp Audi RS Q8 Zdroj: YouTube.com/ Carspotter Jeroen

Z koncernového skladu by tedy Audi nasadilo do SUV hybridní jednotku původem z Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid. Čtyřlitrový dvakrát přeplňovaný V8 je tak doplněn o elektromotor a systémový výkon zde čítá 500 kW (680 koní) a 850 N.m točivého momentu. | Prototyp Audi RS Q8 | Zdroj: YouTube.com/Carspotter Jeroen

Zda dojde na podladění hybridní jednotky ve prospěch Lamborghini Urus jakožto krále koncernových SUV, to je zatím otázkou. | Prototyp Audi RS Q8 Zdroj: YouTube.com/ Carspotter Jeroen

Zda dojde na podladění hybridní jednotky ve prospěch Lamborghini Urus jakožto krále koncernových SUV, to je zatím otázkou. | Prototyp Audi RS Q8 | Zdroj: YouTube.com/Carspotter Jeroen

I kdyby však Audi vyrovnalo svůj výkon na 478 kW (650 koní) jako v případě Lamborghini, stále by RS Q8 v nabídce automobilky reprezentovalo vůbec nejvýkonnější model. | Prototyp Audi RS Q8 Zdroj: YouTube.com/ Carspotter Jeroen

I kdyby však Audi vyrovnalo svůj výkon na 478 kW (650 koní) jako v případě Lamborghini, stále by RS Q8 v nabídce automobilky reprezentovalo vůbec nejvýkonnější model. | Prototyp Audi RS Q8 | Zdroj: YouTube.com/Carspotter Jeroen

Dokonce převyšující supersport R8 V10 Performance o výkonu 456 kW (620 koní). | Prototyp Audi RS Q8 Zdroj: YouTube.com/ Carspotter Jeroen

Dokonce převyšující supersport R8 V10 Performance o výkonu 456 kW (620 koní). | Prototyp Audi RS Q8 | Zdroj: YouTube.com/Carspotter Jeroen

Na řadu však ještě přijde vrcholné RS Q8, jehož částečně maskovaný prototyp byl opět natočen při najíždění testovacích kilometrů na Nordschleife. | Prototyp Audi RS Q8 Zdroj: YouTube.com/ Carspotter Jeroen
Jelikož se na německém okruhu maskované RS Q8 prohánělo už takřka před rokem, je velmi pravděpodobné, že odhalení novinky už není příliš daleko. | Prototyp Audi RS Q8 Zdroj: YouTube.com/ Carspotter Jeroen
Maskování pak zahaluje agresivnější bodykit, bez něhož se správné RS neobejde. Nepochybně ale exteriér ostrého SUV doladí i snížený podvozek a nová litá kola. | Prototyp Audi RS Q8 Zdroj: YouTube.com/ Carspotter Jeroen
U RS Q8 se poté rovněž počítá s osmiválcem pod kapotou, samozřejmě ale benzinovým. Přestože ale některé zdroje dříve uváděly nasazení dvakrát přeplňovaného čtyřlitrového V8... | Prototyp Audi RS Q8 Zdroj: YouTube.com/ Carspotter Jeroen
10
Fotogalerie

Vrcholné Audi RS Q8 opět spatřeno na Ringu. Stane se nejsilnějším Audi v nabídce?

Práce na nejvýkonnější verzi SUV Audi Q8 stále pokračují. Nové RS Q8 bylo znovu zachyceno při testech na Severní smyčce Nürburgringu.

Žebříček výkonnostních verzí Audi Q8 bude už zanedlouho kompletní. Nedávno nám automobilka oficiálně představila SQ8, které dostalo pod kapotou vznětový osmiválec o výkonu 320 kW (435 koní). Na řadu však ještě přijde vrcholné RS Q8, jehož částečně maskovaný prototyp byl opět natočen při najíždění testovacích kilometrů na Nordschleife.

Jelikož se na německém okruhu maskované RS Q8 prohánělo už takřka před rokem, je velmi pravděpodobné, že odhalení novinky už není příliš daleko. Maskování pak zahaluje agresivnější bodykit, bez něhož se správné RS neobejde. Nepochybně ale exteriér ostrého SUV doladí i snížený podvozek a nová litá kola.

U RS Q8 se rovněž počítá s osmiválcem pod kapotou, samozřejmě ale benzinovým. Přestože ale některé zdroje dříve uváděly nasazení dvakrát přeplňovaného čtyřlitrového V8, který v současnosti najdete třeba v Lamborghini Urus, stále představitelnější cestou RS Q8 se v případě dnešního směřování Audi jeví i elektrifikace.

Z koncernového skladu by tedy Audi nasadilo do SUV hybridní jednotku původem z Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid. Čtyřlitrový dvakrát přeplňovaný V8 je tak doplněn o elektromotor a systémový výkon zde čítá 500 kW (680 koní) a 850 N.m točivého momentu. Pochopitelně ve spojení s pohonem všech kol a osmistupňovou automatickou převodovkou.

Zda dojde na podladění hybridní jednotky ve prospěch Lamborghini Urus jakožto krále koncernových SUV, to je zatím otázkou. I kdyby však Audi vyrovnalo svůj výkon na 478 kW (650 koní) jako v případě Lamborghini, stále by RS Q8 v nabídce automobilky reprezentovalo vůbec nejvýkonnější model. Dokonce převyšující supersport R8 V10 Performance o výkonu 456 kW (620 koní).

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud