Volvo V60 2018

Volvo V60 2018

Volvo V60 2018

Volvo V60 2018

Volvo V60 2018

Volvo V60 2018

Volvo V60 2018

Volvo V60 2018

Volvo V60 2018

Volvo V60 2018

Volvo V60 2018

Volvo V60 2018

Volvo V60 2018

Volvo V60 2018

Volvo V60 2018

Volvo V60 2018

Volvo V60 2018

Volvo V60 2018

Volvo V60 2018

Volvo V60 2018

Volvo V60 2018

Volvo V60 2018

Volvo V60 2018

Volvo V60 2018

Volvo V60 2018

Volvo V60 2018

Volvo V60 2018

Volvo V60 2018

Volvo V60 2018

Volvo V60 2018

Volvo V60 2018

Volvo V60 2018

Volvo V60 2018

Volvo V60 2018

Řez hybridem /Volvo V60

Řez hybridem /Volvo V60

/Volvo V60

/Volvo V60

Volvo V60 2018
Volvo V60 2018
Volvo V60 2018
Volvo V60 2018
19
Fotogalerie

Vize Volva pro rok 2025: Třetina prodaných vozů bude umět jezdit sama

Švédská automobilka míří vysoko. Veřejnosti prozradila, kde se vidí zhruba v polovině příštího desetiletí. Významnou roli v tom mají sehrát elektromobily.

Volvo se veřejnosti pochlubilo se svými novými obchodními ambicemi. Podle nich se chce zhruba v polovině příštího desetiletí posunout na pozici vedoucího hráče v oblasti globálního obchodu s automobily. Značný podíl na tom mají mít také elektromobily. 

Společnost Volvo Cars očekává, že až polovinu ročního prodeje budou tvořit plně elektrická vozidla. Jedna třetina všech prodaných vozů má být také vybavena autonomním řízením a půlka automobilů bude zákazníkům prodána na základě předplacených služeb.

"Očekávání našich zákazníků se velmi rychle mění. To pro společnost Volvo Cars znamená nutnost rychle se změnám přizpůsobit. Zmíněné iniciativy pomohou automobilce Volvo změnit se z výhradního výrobce automobilů na poskytovatele přímých spotřebitelských služeb,“ řekl Håkan Samuelsson,  prezident a generální ředitel švédské automobilky. 

Od uvedených opatření si automobilka slibuje vytvoření nového typu propojení se zákaznickou základnou. Takovým stylem chce do poloviny příštího desetiletí vybudovat přímý vztah s více než 5 miliony zákazníků. 

Švédská společnost chce v budoucnu těžit hlavně z nižších zprostředkovatelských nákladů, sdílených nákladů na vývoj a dalších úspor. A to díky spoluprácim se značkou Polestar a automobilkou LYNK & CO. Kupříkladu právě u druhé zmíněné vlastní společnost Volvo Cars 30 % akcií.

Každopádně má ke svému cíli velice slušně našlápnuto. Za loňský rok po celém světě prodalo Volvo 571.577 vozů. Dokonce se mu povedlo zvýšit provozní zisk (EBIT) o 27,7 %. Již čtvrtý rok tak pokračuje ve znamení rekordního prodeje. 

Volvo

Volvo je švédský výrobce osobních a nákladních automobilů, autobusů a stavebních strojů. Vznikl v roce 1915, od 1944 používá současný název.

V roce 1999 Volvo prodalo svoji divizi osobních automobilů Fordu. Ten ji v roce 2010 postoupil čínské společnosti Geely Automobile.

Volvo S90 • Volvo S60 • Volvo V60 • Volvo XC90 • Volvo XC60 • Volvo XC40

Doporučujeme

Články odjinud