Nové Camaro je jistě vítaným zpestřením evropské nabídky sportovních automobilů. A pro Starý kontinent doznalo jistých změn.
Kapitoly článku:
Chevrolet Camaro stávající generace obohatil evropský trh již na sklonku loňského roku, ale teprve nyní máme k dispozici rozsáhlou galerii snímků. Tu najdete v následující kapitole, nicméně zároveň se můžeme pozastavit u rozdílů, jež evropskou verzi Camara dělí od té americké. Za zmínku stojí, že americké provedení Chevroletu Camaro již předloni stihli upravit u Irmscheru do podoby projektu Irmscher Camaro SS i42.
Chevrolet Camaro v provedení pro Evropu
Připomeňme, že oficiální ceny Chevroletu Camaro začínají v Evropě na velmi zajímavých částkách něco přes 1 mil. Kč za kupé a necelých 1,2 mil. Kč za kabriolet. O pohon se v obou případech stará osmiválec s objemem 6,2 l, točivým momentem 569 Nm a výkonem 432 koní (318 kW) u šestistupňové převodovky s manuálním řazením, resp. 405 koní (298 kW) u „automatu“ se stejným počtem rychlostních stupňů.
Zřejmě nejzajímavější odlišností mezi americkou a evropskou verzí se stávají zadní svítilny. Zatímco u amerického originálu jsou členěny do dvou párů a vystačí si s konvenčními žárovkami, evropské provedení dostalo jediný pár sdružených a zdroji LED opatřených svítilen, jež svým tvarem připomínají brýle.
Odlišné zadní svítilny Chevroletu Camaro: vlevo evropské, vpravo ty americké
Na evropském Camaru si dále všimneme také pozměněného zadního nárazníku s vestavěným difuzorem a podstatně větších vnějších zpětných zrcátek. Nicméně úprav doznal také interiér s novým přístrojovým štítem osazeným novými stupnicemi a tachometrem se škálou udávanou výhradně v km/h.
Drobných změn doznal také interiér Camara
Dalších detailních modifikací najdeme více, ale jejich odhalování již necháme na vnímavosti laskavého čtenáře.