Téměř pět metrů dlouhé SUV od společnosti Byton se zavazadlovým prostorem minimálně 550 litrů a rozvorem 2950 milimetrů se oficiálně představilo na frankfurtském autosalonu. Produkční verzi modelu M-Byte však automobilka jako SUV nenazývá, podle nich jde o takzvané SIV, tedy „Smart Intuitive Vehicle“.  Byton

Téměř pět metrů dlouhé SUV od společnosti Byton se zavazadlovým prostorem minimálně 550 litrů a rozvorem 2950 milimetrů se oficiálně představilo na frankfurtském autosalonu. Produkční verzi modelu M-Byte však automobilka jako SUV nenazývá, podle nich jde o takzvané SIV, tedy „Smart Intuitive Vehicle“.  | Byton

Produkce začne v roce 2020 a v témže roce se spustí i prodeje v Číně. Vstup na evropský trh bude následovat o rok později. Společnost má tak docela napilno, protože továrna na výrobu ještě není zcela dokončená a padesát tisíc zákazníků si už vůz rezervovalo. Byton

Produkce začne v roce 2020 a v témže roce se spustí i prodeje v Číně. Vstup na evropský trh bude následovat o rok později. Společnost má tak docela napilno, protože továrna na výrobu ještě není zcela dokončená a padesát tisíc zákazníků si už vůz rezervovalo. | Byton

Celý svět vůz zaujal hlavně díky tomu, že má 48palcový infotainment na přístrojové desce, další, 7palcový na volantu, a poslední 8palcový mezi předními sedadly. Ani tak ale interiér není bez tlačítek, ovládají se s nimi například boční okna nebo volič směru jízdy. Byton

Celý svět vůz zaujal hlavně díky tomu, že má 48palcový infotainment na přístrojové desce, další, 7palcový na volantu, a poslední 8palcový mezi předními sedadly. Ani tak ale interiér není bez tlačítek, ovládají se s nimi například boční okna nebo volič směru jízdy. | Byton

 M-Byte  nabízí mimo jiné i otočná přední sedadla, palubní nabíječku s výkonem 150 kW pro rychlé nabíjení, možnost čtyř, nebo pětimístného rozvržení sedadel a možnost pohonu zadních, nebo všech čtyř kol. Byton

M-Byte nabízí mimo jiné i otočná přední sedadla, palubní nabíječku s výkonem 150 kW pro rychlé nabíjení, možnost čtyř, nebo pětimístného rozvržení sedadel a možnost pohonu zadních, nebo všech čtyř kol. | Byton

Poslední volba bude hodně závislá na výsledném charakteru auta, protože předokolka dává výkon 200 kW a obě hnané nápravy 300 kW, kvůli osazení dodatečného elektromotoru. Byton

Poslední volba bude hodně závislá na výsledném charakteru auta, protože předokolka dává výkon 200 kW a obě hnané nápravy 300 kW, kvůli osazení dodatečného elektromotoru. | Byton

Slabší varianta zvládne sprint na stovku za 7,5 sekundy, silnější to trvá o dvě sekundy méně. I baterie budou rozdílné, slabší dostane 72kWh a silnější 95 kWh. V každém případě ale platí, že auto ujede na jedno nabití minimálně 430 km, ovšem jde o měřené podle staré metodiky NEDC. Ceny vozu začínají na 45.000 eur, tedy 1.125.000 Kč za základní variantu. Byton

Slabší varianta zvládne sprint na stovku za 7,5 sekundy, silnější to trvá o dvě sekundy méně. I baterie budou rozdílné, slabší dostane 72kWh a silnější 95 kWh. V každém případě ale platí, že auto ujede na jedno nabití minimálně 430 km, ovšem jde o měřené podle staré metodiky NEDC. Ceny vozu začínají na 45.000 eur, tedy 1.125.000 Kč za základní variantu. | Byton

Byton M-Byte Byton

Byton M-Byte | Byton

Byton M-Byte Byton

Byton M-Byte | Byton

Produkce začne v roce 2020 a v témže roce se spustí i prodeje v Číně. Vstup na evropský trh bude následovat o rok později. Společnost má tak docela napilno, protože továrna na výrobu ještě není zcela dokončená a padesát tisíc zákazníků si už vůz rezervovalo. Byton
Celý svět vůz zaujal hlavně díky tomu, že má 48palcový infotainment na přístrojové desce, další, 7palcový na volantu, a poslední 8palcový mezi předními sedadly. Ani tak ale interiér není bez tlačítek, ovládají se s nimi například boční okna nebo volič směru jízdy. Byton
 M-Byte  nabízí mimo jiné i otočná přední sedadla, palubní nabíječku s výkonem 150 kW pro rychlé nabíjení, možnost čtyř, nebo pětimístného rozvržení sedadel a možnost pohonu zadních, nebo všech čtyř kol. Byton
Poslední volba bude hodně závislá na výsledném charakteru auta, protože předokolka dává výkon 200 kW a obě hnané nápravy 300 kW, kvůli osazení dodatečného elektromotoru. Byton
8
Fotogalerie

Čínský Byton M-Byte se ukázal v produkční verzi. Zamíří i do Evropy!

Displej na volantu, na přístrojovém štítu, mezi sedadly a na hlavových opěrkách předních sedadel. To, čím byl M-Byte unikátní jako koncept, se odrazilo i do produkční verze

Téměř pět metrů dlouhé SUV Byton se zavazadlovým prostorem minimálně 550 litrů a rozvorem 2950 milimetrů se oficiálně představilo na frankfurtském autosalonu. Produkční verzi modelu M-Byte však automobilka jako SUV nenazývá, podle nich jde o takzvané SIV, tedy „Smart Intuitive Vehicle“. 

Výroba začne v roce 2020 a v témže roce se spustí i prodeje v Číně. Vstup na evropský trh bude následovat o rok později. Společnost má tak docela napilno, protože továrna na výrobu ještě není zcela dokončená a padesát tisíc zákazníků si už vůz rezervovalo.

Vůz zaujal svět hlavně díky tomu, že má 48palcový infotainment na přístrojové desce, další 7palcový na volantu a 8palcový mezi předními sedadly. Ani tak ale interiér není bez tlačítek. Ovládají se s nimi například boční okna nebo volič směru jízdy.

M-Byte nabízí mimo jiné i otočná přední sedadla, palubní nabíječku s výkonem 150 kW pro rychlé nabíjení, možnost čtyř- i pětimístného rozvržení sedadel a možnost pohonu zadních i všech kol. Poslední volba bude závislá na výsledném charakteru auta, protože dvoukolka dává 200 kW a obě hnané nápravy 300 kW díky dalšímu elektromotoru.

Slabší varianta zvládne sprint na stovku za 7,5 sekundy, silnější to trvá o dvě sekundy méně. I baterie budou rozdílné, slabší dostane 72kWh a silnější 95 kWh. V každém případě platí, že auto ujede na jedno nabití 430 km, ovšem jde o měření podle metodiky NEDC. Ceny vozu začínají na 45.000 eur, tedy 1.125.000 Kč za základní variantu.

Speciál: Autosalon Frankfurt 2019

Zářijový autosalon ve Frankfurtu nad Mohanem je společně s březnovým autosalonem v Ženevě nadále jednou z nejprestižnějších a největších automobilových výstav v Evropě. International Motor Show (IAA) proběhne ve dnech 12. - 22. září, výhradně novinářům bude v pořadí už 68. ročník autosalonu otevřen od 10. do 11. září.

 • Přehled očekávaných premiér
 • Vstupenky, adresa, trasa autem a další důležité info

BMW řady 1 • BMW řady 3 TouringBMW M8 • Ferrari SF90 • Ford ExplorerFord Kuga • Honda E • Kia XCeed • McLaren GT • Mercedes-Benz GLB • Opel Corsa • Porsche Taycan • VW ID.3

Doporučujeme

Články odjinud