Nový Hyundai i20 debutoval v polovině tohoto měsíce . Víme, jak vypadá, víme, že může mít výkon až 120 koní a víme také, že si to bude chtít rozdat s novou  Škodou Fabia . Zatím jsme ale nevěděli, jak vypadá uvnitř. Hyundai proto vypouští do světa první fotografii interiéru.

Nový Hyundai i20 debutoval v polovině tohoto měsíce. Víme, jak vypadá, víme, že může mít výkon až 120 koní a víme také, že si to bude chtít rozdat s novou Škodou Fabia. Zatím jsme ale nevěděli, jak vypadá uvnitř. Hyundai proto vypouští do světa první fotografii interiéru.

Změny jsou,  jako v případě i10 , opravdu veliké.  Předchozí i20  sice musíme uznat skvělou a jednoduchou ergonomii, ale upřímně to byla jedna velká hrouda nevzhledných a tvrdých plastů. Nová generace si na první pohled jednoduchou ergonomii ponechává. Líbí se nám hlavně jednoduché ovládání teploty a úrovně klimatizace. I konektor USB je na snadno přístupném místě a neschovává se na zadní stěnu odkládacích prostorů. 

Změny jsou, jako v případě i10, opravdu veliké. Předchozí i20 sice musíme uznat skvělou a jednoduchou ergonomii, ale upřímně to byla jedna velká hrouda nevzhledných a tvrdých plastů. Nová generace si na první pohled jednoduchou ergonomii ponechává. Líbí se nám hlavně jednoduché ovládání teploty a úrovně klimatizace. I konektor USB je na snadno přístupném místě a neschovává se na zadní stěnu odkládacích prostorů. 

Trochu nás ale mrzí, že si multimediální systém neponechal tlačítka a vsadil na dotykové ovládání. Alespoň to ovládání hlasitosti zůstalo postaru. Uvidíme, jaká bude situace u nižších řad infotainmentu. Kvalitu materiálů zatím soudit nemůžeme, ale vypadá to na posun kupředu. Samozřejmě nemůžeme čekat zázraky, protože stále má jít o levné a civilizované auto.

Trochu nás ale mrzí, že si multimediální systém neponechal tlačítka a vsadil na dotykové ovládání. Alespoň to ovládání hlasitosti zůstalo postaru. Uvidíme, jaká bude situace u nižších řad infotainmentu. Kvalitu materiálů zatím soudit nemůžeme, ale vypadá to na posun kupředu. Samozřejmě nemůžeme čekat zázraky, protože stále má jít o levné a civilizované auto.

O velký infotainment a digitální přístrojový štít tedy i20 ochuzena nebude. Štít navíc ukazuje velmi pěknou retro grafiku. Uvidíme ale, až se do nové i20 posadíme. Poprvé to bude  na autosalonu v Ženevě , kde bude i20 jednou z hlavních hvězd korejské automobilky. 

O velký infotainment a digitální přístrojový štít tedy i20 ochuzena nebude. Štít navíc ukazuje velmi pěknou retro grafiku. Uvidíme ale, až se do nové i20 posadíme. Poprvé to bude na autosalonu v Ženevě, kde bude i20 jednou z hlavních hvězd korejské automobilky. 

Dále se objevuje nová asistence ve formě inteligentního tempomatu využívajícího data z navigace, nechybí funkce udržování jízdy v pruhu, sledování mrtvého úhlu nebo sledování překážek okolo celého auta včetně autonomního brzdění.

Dále se objevuje nová asistence ve formě inteligentního tempomatu využívajícího data z navigace, nechybí funkce udržování jízdy v pruhu, sledování mrtvého úhlu nebo sledování překážek okolo celého auta včetně autonomního brzdění.

Více síly pak zajistí přeplňované litrové tříválce ve dvojici naladění – 74 kW (100 koní) nebo 88 kW (120 koní). U slabší verze máte na výběr, zda sáhnete po mild-hybridní verzi s 48V sítí nebo ne...

Více síly pak zajistí přeplňované litrové tříválce ve dvojici naladění – 74 kW (100 koní) nebo 88 kW (120 koní). U slabší verze máte na výběr, zda sáhnete po mild-hybridní verzi s 48V sítí nebo ne...

Základem pod kapotou nového Hyundaie i20 bude klasická čtyřválcová dvanáctistovka o výkonu 62 kW (84 koní) spojená s manuálním pětikvaltem.

Základem pod kapotou nového Hyundaie i20 bude klasická čtyřválcová dvanáctistovka o výkonu 62 kW (84 koní) spojená s manuálním pětikvaltem.

Fotky interiéru zatím Hyundai ke své tiskové zprávě nepřidal, vystačit si tak musíme se zveřejněnou ilustrací. Výrazným prvkem je mřížka výdechů klimatizace, která se rozprostírá takřka přes celou šířku palubní desky.

Fotky interiéru zatím Hyundai ke své tiskové zprávě nepřidal, vystačit si tak musíme se zveřejněnou ilustrací. Výrazným prvkem je mřížka výdechů klimatizace, která se rozprostírá takřka přes celou šířku palubní desky.

Třetí generace Hyundaie i20 se oficiálně představuje ještě před výstavní premiérou na  autosalonu v Ženevě . Na hatchbacku využívá značka svůj nový designový jazyk Sensuous Sportiness. 

Třetí generace Hyundaie i20 se oficiálně představuje ještě před výstavní premiérou na autosalonu v Ženevě. Na hatchbacku využívá značka svůj nový designový jazyk Sensuous Sportiness. 

Nová i20 má tedy nabídnout více místa uvnitř, především pro pasažéry vzadu, nehledě na zvětšený objem kufru o 25 litrů na celkem 351 litrů.

Nová i20 má tedy nabídnout více místa uvnitř, především pro pasažéry vzadu, nehledě na zvětšený objem kufru o 25 litrů na celkem 351 litrů.

Před řidičem se objevuje 10,25palcový digitální štít, přičemž z kapličky přístrojů se tyčí do strany rovněž 10,25palcová obrazovka infotainmentu. Nový je rovněž multifunkční volant a ve výbavě najdete i ambientní osvětlení interiéru.

Před řidičem se objevuje 10,25palcový digitální štít, přičemž z kapličky přístrojů se tyčí do strany rovněž 10,25palcová obrazovka infotainmentu. Nový je rovněž multifunkční volant a ve výbavě najdete i ambientní osvětlení interiéru.

Hyundai totiž snížil úroveň střechy o 24 mm (1450 mm), na šířku přidal 30 mm (1750 mm) a auto je také delší o 5 mm (4040 mm) s prodlouženým rozvorem o 10 mm (2580 mm).

Hyundai totiž snížil úroveň střechy o 24 mm (1450 mm), na šířku přidal 30 mm (1750 mm) a auto je také delší o 5 mm (4040 mm) s prodlouženým rozvorem o 10 mm (2580 mm).

Na poslední vychytávky jako podporu bezdrátového rozhraní Apple CarPlay a Android Auto nebo přihrádku pro bezdrátové dobíjení telefonu se nezapomnělo.

Na poslední vychytávky jako podporu bezdrátového rozhraní Apple CarPlay a Android Auto nebo přihrádku pro bezdrátové dobíjení telefonu se nezapomnělo.

Příď vypadá mnohem agresivněji, vzadu jsou nejvýraznějšími prvky spojené svítilny, začerněná část víka kufru a dokonce i falešný difuzor. Celkově širší postoj i20 pak upřesňují samotné míry.

Příď vypadá mnohem agresivněji, vzadu jsou nejvýraznějšími prvky spojené svítilny, začerněná část víka kufru a dokonce i falešný difuzor. Celkově širší postoj i20 pak upřesňují samotné míry.

Mluví se ovšem také o příchodu elektrifikované varianty. Nakonec má i20 nově přijet i v plně ostré verzi N, po vzoru hot hatche i30 N.

Mluví se ovšem také o příchodu elektrifikované varianty. Nakonec má i20 nově přijet i v plně ostré verzi N, po vzoru hot hatche i30 N.

Po stránce motorů ještě nevíme nic podrobnějšího. S velkou pravděpodobností si ale nová i20 vypůjčí dosavadní motorizace z palety Hyundaie se základem v přeplňovaném litrovém tříválci.

Po stránce motorů ještě nevíme nic podrobnějšího. S velkou pravděpodobností si ale nová i20 vypůjčí dosavadní motorizace z palety Hyundaie se základem v přeplňovaném litrovém tříválci.

Změny jsou,  jako v případě i10 , opravdu veliké.  Předchozí i20  sice musíme uznat skvělou a jednoduchou ergonomii, ale upřímně to byla jedna velká hrouda nevzhledných a tvrdých plastů. Nová generace si na první pohled jednoduchou ergonomii ponechává. Líbí se nám hlavně jednoduché ovládání teploty a úrovně klimatizace. I konektor USB je na snadno přístupném místě a neschovává se na zadní stěnu odkládacích prostorů. 
Trochu nás ale mrzí, že si multimediální systém neponechal tlačítka a vsadil na dotykové ovládání. Alespoň to ovládání hlasitosti zůstalo postaru. Uvidíme, jaká bude situace u nižších řad infotainmentu. Kvalitu materiálů zatím soudit nemůžeme, ale vypadá to na posun kupředu. Samozřejmě nemůžeme čekat zázraky, protože stále má jít o levné a civilizované auto.
O velký infotainment a digitální přístrojový štít tedy i20 ochuzena nebude. Štít navíc ukazuje velmi pěknou retro grafiku. Uvidíme ale, až se do nové i20 posadíme. Poprvé to bude  na autosalonu v Ženevě , kde bude i20 jednou z hlavních hvězd korejské automobilky. 
Dále se objevuje nová asistence ve formě inteligentního tempomatu využívajícího data z navigace, nechybí funkce udržování jízdy v pruhu, sledování mrtvého úhlu nebo sledování překážek okolo celého auta včetně autonomního brzdění.
16
Fotogalerie

Nový Hyundai i20 odhaluje interiér. Design je velký skok vpřed, ale co ergonomie?

Konkurent Škody Fabia nebude ochuzen o velký infotainment ani o digitální přístrojový štít.

Nový Hyundai i20 debutoval v polovině tohoto měsíce. Víme, jak vypadá, víme, že může mít výkon až 120 koní a víme také, že si to bude chtít rozdat s novou Škodou Fabia. Zatím jsme ale nevěděli, jak vypadá uvnitř. Hyundai proto vypouští do světa první fotografii interiéru.

Změny jsou, jako v případě i10, opravdu veliké. Předchozí i20 sice musíme uznat skvělou a jednoduchou ergonomii, ale upřímně to byla jedna velká hrouda nevzhledných a tvrdých plastů. Nová generace si na první pohled jednoduchou ergonomii ponechává. Líbí se nám hlavně ovládání teploty a úrovně klimatizace. I konektor USB je na snadno přístupném místě a neschovává se na zadní stěnu odkládacích prostorů.

Trochu nás ale mrzí, že si multimediální systém neponechal tlačítka a vsadil na dotykové ovládání. Alespoň to ovládání hlasitosti zůstalo postaru. Uvidíme, jaká bude situace u nižších řad infotainmentu. Kvalitu materiálů zatím soudit nemůžeme, ale vypadá to na posun kupředu. Samozřejmě nemůžeme čekat zázraky, protože stále má jít o levné auto.

Řidiči na druhou stranu ocení rozšířené funkce infotainmentu, se kterými mohou vyhledat nejbližší čerpací stanici, kouknout se na předpověď počasí nebo se reálném čase informovat o dopravní situaci.

O velký infotainment a digitální přístrojový štít tedy i20 ochuzena nebude. Štít navíc ukazuje velmi pěknou retro grafiku. Uvidíme ale, až se do nové i20 posadíme. Poprvé to bude na autosalonu v Ženevě, kde bude i20 jednou z hlavních hvězd korejské značky. 

Speciál: Autosalon Ženeva 2020

Autosalon v Ženevě je jednou z nejvýznamnějších událostí automobilového roku. Letos se měl konat již 90. ročník, výstava však byla tři dny před zahájením zrušena z důvodu rizika šíření koronaviru. Vyhlášení výsledků ankety evropské Auto roku 2020 (COTY) proběhlo podle plánu, avšak pouze formou živého přenosu.

Přehled očekávaných novinek
To nejlepší, co se mohlo v Ženevě představit

Místo: Ženeva, Švýcarsko
Adresa výstaviště: Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex

Doporučujeme

Články odjinud