Co takhle spojit design klasického veterána a technologie dnešních dnů? Že to nejde? LC 470 vás přesvědčí o opaku.
Pokud vám společnost LC nic neříká, nic si z toho nedělejte. Až do dnešního dne totiž kolem sebe nevířila jinak klidné vody, takže o ni věděli jen ti, kteří si chtěli nechat postavit auto na zakázku.
Nyní ovšem přichází první větší série malosériového výrobce. Dvoumístný roadster navazuje na stejnou kategorií vozů z poloviny minulého století. Padesátá léta byla podobným tvarům zaslíbená a ještě dnes se najde dost movitých řidičů, kteří by si vůz podobných tvarů (ovšem s dnešní technikou) rádi koupili.
Právě pro ně je určen nový LC 470, který je na rozdíl od většiny produkce společnosti LC homologován i do běžného provozu. Trubkový rám je postaven na vlastním podvozku. To vše pak obalují panely z hliníku, karbonu a uhlíkových vláken.
O pohon vozu se stará osmiválec o objemu 5,7 l, který má svůj původ u koncernu General Motors. 471 koní při 5 800 ot./min se postará o takřka dokonalou dynamiku. Stovka za 3,4 a maximálka 290 km/h a to vše se sluncem nad hlavou. Zážitek jak má být.
Motor je uložen vpředu a prostřednictvím pětistupňového manuálu Tremec TKO600 posílá svůj výkon na zadní kola.
A na kolik přijde tato hračka? Bez daní, cel a poplatků to bude ani ne milion a půl v českých korunách. A to, i pokud si připočteme nutné daňové a další výdaje, nezní vůbec nezajímavě.
LC 470