Škoda Octavia RS iV byla zachycena na německém Nürburgringu v plném nasazení. Záběry z jízdy na limitu zveřejnil kanál statesidesupercars na Youtube. Nová hybridní octavia s výkonem 245 koní působí na okruhu poměrně těžkopádně. Jezdec jí také ale vůbec nešetřil. Zdroj:  statesidesupercars

Škoda Octavia RS iV byla zachycena na německém Nürburgringu v plném nasazení. Záběry z jízdy na limitu zveřejnil kanál statesidesupercars na Youtube. Nová hybridní octavia s výkonem 245 koní působí na okruhu poměrně těžkopádně. Jezdec jí také ale vůbec nešetřil. | Zdroj: statesidesupercars

K jízdě žádné oficiální vysvětlení zatím není. Podle youtubového kanálu se jedná o video z poslední fáze testování vozu, což by dává logiku. Že se jedná o verzi do zásuvky poznáte podle záběrů levého boku, které prozradí víčko pro nabíjecí konektor. Zdroj:  statesidesupercars

K jízdě žádné oficiální vysvětlení zatím není. Podle youtubového kanálu se jedná o video z poslední fáze testování vozu, což by dává logiku. Že se jedná o verzi do zásuvky poznáte podle záběrů levého boku, které prozradí víčko pro nabíjecí konektor. | Zdroj: statesidesupercars

Tuto škodováckou novinku se systémovým výkonem 245 koní  jsme již řídili , na jízdu na okruhu se ale pochopitelně nedostalo. Verzi iV koupíte za minimálně  939.900 Kč , na stejné peníze vyjde i čistě benzinová motorizace 2.0 TSI o stejném výkonu. Zdroj:  statesidesupercars

Tuto škodováckou novinku se systémovým výkonem 245 koní jsme již řídili, na jízdu na okruhu se ale pochopitelně nedostalo. Verzi iV koupíte za minimálně 939.900 Kč, na stejné peníze vyjde i čistě benzinová motorizace 2.0 TSI o stejném výkonu. | Zdroj: statesidesupercars

Škoda Octavia RS iV bude populární v určitých regionech především díky možnosti dát ji na značky EL, čímž bude moct parkovat na modrých zónách v Praze zdarma a obejde se i bez dálniční známky. Jak ale vidíte na záběrech z okruhu, vyloženě sportovní auto to samozřejmě není. Zdroj:  statesidesupercars

Škoda Octavia RS iV bude populární v určitých regionech především díky možnosti dát ji na značky EL, čímž bude moct parkovat na modrých zónách v Praze zdarma a obejde se i bez dálniční známky. Jak ale vidíte na záběrech z okruhu, vyloženě sportovní auto to samozřejmě není. | Zdroj: statesidesupercars

 Zdroj:  statesidesupercars

| Zdroj: statesidesupercars

 Zdroj:  statesidesupercars

| Zdroj: statesidesupercars

 Zdroj:  statesidesupercars

| Zdroj: statesidesupercars

 Zdroj:  statesidesupercars

| Zdroj: statesidesupercars

 Zdroj:  statesidesupercars

| Zdroj: statesidesupercars

 Zdroj:  statesidesupercars

| Zdroj: statesidesupercars

Škoda Octavia RS iV Foto: Vladimír Kadera

Škoda Octavia RS iV | Foto: Vladimír Kadera

Škoda Octavia RS iV Zdroj: Škoda Auto

Škoda Octavia RS iV | Zdroj: Škoda Auto

Škoda Octavia RS iV Zdroj: Škoda Auto

Škoda Octavia RS iV | Zdroj: Škoda Auto

Škoda Octavia RS iV Zdroj: Škoda Auto

Škoda Octavia RS iV | Zdroj: Škoda Auto

Škoda Octavia RS iV Zdroj: Škoda Auto

Škoda Octavia RS iV | Zdroj: Škoda Auto

Škoda Octavia RS iV Zdroj: Škoda Auto

Škoda Octavia RS iV | Zdroj: Škoda Auto

Škoda Octavia RS iV Zdroj: Škoda Auto

Škoda Octavia RS iV | Zdroj: Škoda Auto

Škoda Octavia RS iV Zdroj: Škoda Auto

Škoda Octavia RS iV | Zdroj: Škoda Auto

Škoda Octavia RS iV Zdroj: Škoda Auto

Škoda Octavia RS iV | Zdroj: Škoda Auto

Škoda Octavia RS iV Zdroj: Škoda Auto

Škoda Octavia RS iV | Zdroj: Škoda Auto

Škoda Octavia RS iV Zdroj: Škoda Auto

Škoda Octavia RS iV | Zdroj: Škoda Auto

Škoda Octavia RS iV Zdroj: Škoda Auto

Škoda Octavia RS iV | Zdroj: Škoda Auto

Škoda Octavia RS iV Zdroj: Škoda Auto

Škoda Octavia RS iV | Zdroj: Škoda Auto

Škoda Octavia RS iV Zdroj: Škoda Auto

Škoda Octavia RS iV | Zdroj: Škoda Auto

Škoda Octavia RS iV Zdroj: Škoda Auto

Škoda Octavia RS iV | Zdroj: Škoda Auto

Škoda Octavia RS iV Zdroj: Škoda Auto

Škoda Octavia RS iV | Zdroj: Škoda Auto

Škoda Octavia RS iV Zdroj: Škoda Auto

Škoda Octavia RS iV | Zdroj: Škoda Auto

Škoda Octavia RS iV Zdroj: Škoda Auto

Škoda Octavia RS iV | Zdroj: Škoda Auto

Škoda Octavia RS iV Zdroj: Škoda Auto

Škoda Octavia RS iV | Zdroj: Škoda Auto

Škoda Octavia RS iV Zdroj: Škoda Auto

Škoda Octavia RS iV | Zdroj: Škoda Auto

Škoda Octavia RS iV Zdroj: Škoda Auto

Škoda Octavia RS iV | Zdroj: Škoda Auto

Škoda Octavia RS iV Zdroj: Škoda Auto

Škoda Octavia RS iV | Zdroj: Škoda Auto

Škoda Octavia RS iV Zdroj: Škoda Auto

Škoda Octavia RS iV | Zdroj: Škoda Auto

Škoda Octavia RS iV Zdroj: Škoda Auto

Škoda Octavia RS iV | Zdroj: Škoda Auto

K jízdě žádné oficiální vysvětlení zatím není. Podle youtubového kanálu se jedná o video z poslední fáze testování vozu, což by dává logiku. Že se jedná o verzi do zásuvky poznáte podle záběrů levého boku, které prozradí víčko pro nabíjecí konektor. Zdroj:  statesidesupercars
Tuto škodováckou novinku se systémovým výkonem 245 koní  jsme již řídili , na jízdu na okruhu se ale pochopitelně nedostalo. Verzi iV koupíte za minimálně  939.900 Kč , na stejné peníze vyjde i čistě benzinová motorizace 2.0 TSI o stejném výkonu. Zdroj:  statesidesupercars
Škoda Octavia RS iV bude populární v určitých regionech především díky možnosti dát ji na značky EL, čímž bude moct parkovat na modrých zónách v Praze zdarma a obejde se i bez dálniční známky. Jak ale vidíte na záběrech z okruhu, vyloženě sportovní auto to samozřejmě není. Zdroj:  statesidesupercars
 Zdroj:  statesidesupercars
34
Fotogalerie

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

Škoda Octavia RS iV byla zachycena na německém Nürburgringu v plném nasazení. Záběry z jízdy na limitu zveřejnil kanál statesidesupercars na Youtube. Nová hybridní octavia s výkonem 245 koní působí na okruhu trochu těžkopádně. Jezdec ji také ale vůbec nešetřil.

K jízdě žádné oficiální vysvětlení zatím není. Podle youtubového kanálu se jedná o video z poslední fáze testování vozu, což dává logiku. Že se jedná o verzi do zásuvky poznáte podle záběrů levého boku, které prozradí víčko pro nabíjecí konektor.

Tuto škodováckou novinku se systémovým výkonem 245 koní jsme již řídili, na jízdu na okruhu se ale pochopitelně nedostalo. Verzi iV koupíte za minimálně 939.900 Kč, na stejné peníze vyjde i čistě benzinová motorizace 2.0 TSI o stejném výkonu.

Škoda Octavia RS iV bude populární v určitých regionech především díky možnosti dát ji na značky EL, čímž bude moct parkovat na modrých zónách v Praze zdarma a obejde se i bez dálniční známky. Jak ale vidíte na záběrech z okruhu, vyloženě sportovní auto to samozřejmě není. Těšit se můžete na rychlý liftback a kombi, což se dalo očekávat.

Škoda Octavia RS iV: Technické údaje
Verze liftback kombi
Motor R4 + elektromotor
Objem [cm3] 1395
Výkon [Kw/ot.min] 110/5000-6000
Točivý moment [N.m/ot.min] 250/1550-3500
Výkon elektromotoru [kW] 85
T. moment elektromotoru [N.m] 330
Systémový výkon [kW] 180
Systémový t.moment [N.m] 400
Zrychlení 0-100 km/h [s] 7,3
Maximální rychlost [km/h] 225
Hmotnost [kg] 1695 1707
Převodovka 6A
Pohon kol přední
Délka [mm] 4702
Šířka [mm] 1829
Výška [mm] 1476 1474
Rozvor [mm] 2681
Zavazadlový prostor [l] 450 490
Rozchod kol vpředu [mm] 1539
Rozchod kol vzadu [mm] 1539
Objem nádrže [l] 39,5

Zdroj videa: statesidesupercars

Škoda Octavia

Škoda Octavia je nejprodávanější automobil v ČR a současně nejprodávanější model značky Škoda. V roce 2020 byla uvedena na trh Octavia IV – čtvrtá generace novodobé Octavie, tentokrát se čtyřmi variantami pohonů: spalovací motor, mild-hybrid, plug-in hybrid a stlačený zemní plyn.

Ceny a výbava • První jízda Škody Octavia RS iV • Škoda Octavia Scout • Hybridní modely • Škoda Octavia RS • Test Škoda Octavia 2.0 TDI Evo

Doporučujeme

Články odjinud