Volkswagenu Golf R se dostalo péče od Mcchip-DKR

Volkswagenu Golf R se dostalo péče od Mcchip-DKR

Na pohled žádné dramatické změny nečekejte, to důležité se událo uvnitř

Na pohled žádné dramatické změny nečekejte, to důležité se událo uvnitř

Pryč šel například sériový výfuk, který byl nahrazen sportovnějším

Pryč šel například sériový výfuk, který byl nahrazen sportovnějším

Sériová verze nabízí 300 koní, po úpravě dostal Golf R téměř 400 koní

Sériová verze nabízí 300 koní, po úpravě dostal Golf R téměř 400 koní

Přesně řečeno mu bylo na brzdě naměřeno 392 koní

Přesně řečeno mu bylo na brzdě naměřeno 392 koní

Vzrostl také točivý moment motoru

Vzrostl také točivý moment motoru

Sériová verze nabízí 380 Nm, ta upravená pak 472 Nm

Sériová verze nabízí 380 Nm, ta upravená pak 472 Nm

Lidé od Mcchip-DKR vyměnili turbodmychadlo

Lidé od Mcchip-DKR vyměnili turbodmychadlo

To nové je samozřejmě výkonnější

To nové je samozřejmě výkonnější

Sportovnější výfuk doplnily ještě nové svody

Sportovnější výfuk doplnily ještě nové svody

Na pohled žádné dramatické změny nečekejte, to důležité se událo uvnitř
Pryč šel například sériový výfuk, který byl nahrazen sportovnějším
Sériová verze nabízí 300 koní, po úpravě dostal Golf R téměř 400 koní
Přesně řečeno mu bylo na brzdě naměřeno 392 koní
10
Fotogalerie

Chcete Golf s výkonem 400 koní? Nemusíte čekat na tovární verzi

Volkswagen plánoval na příští rok Golf R s výkonem přes 400 koní. Pokud nechcete na takový vůz čekat, protože ono kvůli kauze Dieselgate vlastně nakonec není úplně jisté, že takový Golf opravdu přijde, je tu jistá netovární alternativa. Jmenuje se Mcchip-DKR.

O této společnosti jsme psali už několikrát, třeba v kontextu Audi TT. Tentokrát přišel na řadu Golf R, který ve standardu nabízí už více než dostatečných 221 kW (300 koní) a 380 Nm, po zásahu Mcchip-DKR vzrostlo maximum motoru na 288 kW (392 koní) a 472 Nm. Ano, plných 400 koní to sice není, ale pro hodně expresní jízdu to bude určitě více než dost.

Lidé od Mcchip-DKR vyměnili turbodmychadlo, svody a nasadili sportovní výfuk. K tomu samozřejmě přišel také nový software řídicí jednotky a dílo bylo dokonáno. Jak přesně se tento nárůst podepíše na dynamice, to se zatím neví. Protože ale už sériová verze umí akceleraci na 100 km/h za méně než pět sekund, půjde o zatraceně rychlý hatchback. 

dkr_12.jpgdkr_13.jpgdkr_14.jpgdkr_15.jpgdkr_02.jpgdkr_03.jpgdkr_07.jpgdkr_01.jpgdkr_04.jpgdkr_05.jpg

Volkswagen Golf

Volkswagen Golf je dlouholetým bestsellerem nižší střední třídy v Evropě. Oblibu si získal širokou nabídkou verzí, přívětivou ergonomií a solidními jízdními vlastnostmi. V současnosti je na trhu osmá generace Golfu.

Ceny, výbava, data • Test VW Golf 1.5 eTSI • Minitest VW Golf 2.0 TDI • VW Golf GTI První jízda • VW Golf Variant a Alltrack • VW Golf GTI vs. GTE

Doporučujeme

Články odjinud