Více výkonu a točivého momentu není nikdy na škodu, řekli si u Audi, a proto nyní přichází elektromobily  e-tron  a  e-tron Sportback  v nových, silnějších variantách S. | Audi e-tron S Sportback Zdroj: Audi

Více výkonu a točivého momentu není nikdy na škodu, řekli si u Audi, a proto nyní přichází elektromobily e-tron a e-tron Sportback v nových, silnějších variantách S. | Audi e-tron S Sportback | Zdroj: Audi

Není třeba zdržovat, výkon obou SUV tak nyní dosahuje v případě funkce krátkodobého nárůstu síly Boost Mode až 370 kW (503 koní) a točivý moment čítá až 973 N.m. | Audi e-tron S Sportback Zdroj: Audi

Není třeba zdržovat, výkon obou SUV tak nyní dosahuje v případě funkce krátkodobého nárůstu síly Boost Mode až 370 kW (503 koní) a točivý moment čítá až 973 N.m. | Audi e-tron S Sportback | Zdroj: Audi

Pro srovnání, slabší verze e-tronu 55 quattro produkují v tomto režimu až 300 kW (407 koní) a 664 N.m. Extra porce síly je u e-tronů S zajištěna dodatečným elektromotorem na zadní nápravě. | Audi e-tron S Sportback Zdroj: Audi

Pro srovnání, slabší verze e-tronu 55 quattro produkují v tomto režimu až 300 kW (407 koní) a 664 N.m. Extra porce síly je u e-tronů S zajištěna dodatečným elektromotorem na zadní nápravě. | Audi e-tron S Sportback | Zdroj: Audi

Ve výsledku tedy pracují s celkem třemi elektromotory – jedním vpředu, dvěma vzadu. Přední elektromotor se zapojuje do akce pouze při využití funkce Boost Mode nebo při ztrátě trakce zadních kol. | Audi e-tron S Sportback Zdroj: Audi

Ve výsledku tedy pracují s celkem třemi elektromotory – jedním vpředu, dvěma vzadu. Přední elektromotor se zapojuje do akce pouze při využití funkce Boost Mode nebo při ztrátě trakce zadních kol. | Audi e-tron S Sportback | Zdroj: Audi

Na 100 km/h se silnější verze e-tronů dostanou za 4,5 vteřiny ve srovnání se slabšími modely, kterým tato disciplína trvá 5,7 vteřiny. Maximální rychlost je poté omezena na 210 km/h, tedy posun o dalších 10 km/h. | Audi e-tron S Sportback Zdroj: Audi

Na 100 km/h se silnější verze e-tronů dostanou za 4,5 vteřiny ve srovnání se slabšími modely, kterým tato disciplína trvá 5,7 vteřiny. Maximální rychlost je poté omezena na 210 km/h, tedy posun o dalších 10 km/h. | Audi e-tron S Sportback | Zdroj: Audi

Dojezd na jedno nabití Audi u verzí S neupřesňuje, modely ovšem používají stejné bateriové moduly o kapacitě 95 kWh – slabší 55 quattro má udávaný dojezd až 446 km. | Audi e-tron S Sportback Zdroj: Audi

Dojezd na jedno nabití Audi u verzí S neupřesňuje, modely ovšem používají stejné bateriové moduly o kapacitě 95 kWh – slabší 55 quattro má udávaný dojezd až 446 km. | Audi e-tron S Sportback | Zdroj: Audi

Audi e-tron S je poté standardně vybaveno adaptivním vzduchovým podvozkem, trochu agresivněji vypadá přední nárazník s většími otvory a zadní nárazník s výraznějším difuzorem, přičemž širší jsou o 23 mm i nástavce blatníků. | Audi e-tron S Sportback Zdroj: Audi

Audi e-tron S je poté standardně vybaveno adaptivním vzduchovým podvozkem, trochu agresivněji vypadá přední nárazník s většími otvory a zadní nárazník s výraznějším difuzorem, přičemž širší jsou o 23 mm i nástavce blatníků. | Audi e-tron S Sportback | Zdroj: Audi

Podběhy vyplňují standardně 20 palcová kola, příplatkově až 22 palcová. Uvnitř jsou v základu například elektricky nastavitelná sportovní sedadla. | Audi e-tron S Sportback Zdroj: Audi

Podběhy vyplňují standardně 20 palcová kola, příplatkově až 22 palcová. Uvnitř jsou v základu například elektricky nastavitelná sportovní sedadla. | Audi e-tron S Sportback | Zdroj: Audi

Cenovky modelů Audi e-tron S zatím Audi neuvádí stejně jako datum spuštění prodeje. Každopádně ale čekejme extra příplatek vůči slabšímu e-tronu 55 quattro, jehož cena u nás nyní začíná na 2.122.900 Kč. | Audi e-tron S Sportback Zdroj: Audi

Cenovky modelů Audi e-tron S zatím Audi neuvádí stejně jako datum spuštění prodeje. Každopádně ale čekejme extra příplatek vůči slabšímu e-tronu 55 quattro, jehož cena u nás nyní začíná na 2.122.900 Kč. | Audi e-tron S Sportback | Zdroj: Audi

Audi e-tron S Sportback Zdroj: Audi

Audi e-tron S Sportback | Zdroj: Audi

Audi e-tron S Sportback Zdroj: Audi

Audi e-tron S Sportback | Zdroj: Audi

Audi e-tron S Sportback Zdroj: Audi

Audi e-tron S Sportback | Zdroj: Audi

Audi e-tron S Sportback Zdroj: Audi

Audi e-tron S Sportback | Zdroj: Audi

Audi e-tron S Sportback Zdroj: Audi

Audi e-tron S Sportback | Zdroj: Audi

Audi e-tron S Sportback Zdroj: Audi

Audi e-tron S Sportback | Zdroj: Audi

Audi e-tron S Sportback Zdroj: Audi

Audi e-tron S Sportback | Zdroj: Audi

Audi e-tron S Sportback Zdroj: Audi

Audi e-tron S Sportback | Zdroj: Audi

Audi e-tron S Sportback Zdroj: Audi

Audi e-tron S Sportback | Zdroj: Audi

Audi e-tron S Sportback Zdroj: Audi

Audi e-tron S Sportback | Zdroj: Audi

Audi e-tron S Sportback Zdroj: Audi

Audi e-tron S Sportback | Zdroj: Audi

Není třeba zdržovat, výkon obou SUV tak nyní dosahuje v případě funkce krátkodobého nárůstu síly Boost Mode až 370 kW (503 koní) a točivý moment čítá až 973 N.m. | Audi e-tron S Sportback Zdroj: Audi
Pro srovnání, slabší verze e-tronu 55 quattro produkují v tomto režimu až 300 kW (407 koní) a 664 N.m. Extra porce síly je u e-tronů S zajištěna dodatečným elektromotorem na zadní nápravě. | Audi e-tron S Sportback Zdroj: Audi
Ve výsledku tedy pracují s celkem třemi elektromotory – jedním vpředu, dvěma vzadu. Přední elektromotor se zapojuje do akce pouze při využití funkce Boost Mode nebo při ztrátě trakce zadních kol. | Audi e-tron S Sportback Zdroj: Audi
Na 100 km/h se silnější verze e-tronů dostanou za 4,5 vteřiny ve srovnání se slabšími modely, kterým tato disciplína trvá 5,7 vteřiny. Maximální rychlost je poté omezena na 210 km/h, tedy posun o dalších 10 km/h. | Audi e-tron S Sportback Zdroj: Audi
20
Fotogalerie

Audi představuje výkonný e-tron S. S trojicí elektromotorů překračuje hranici 500 koní

Svá elektrická SUV začíná Audi nabízet i ve výkonnějších verzích S. Točivým momentem dosáhnou takřka na 1000 N.m.

Více výkonu a točivého momentu není nikdy na škodu, řekli si u Audi, a proto nyní přichází elektromobily e-tron a e-tron Sportback v nových, silnějších variantách S. Není třeba zdržovat, výkon obou SUV tak nyní dosahuje v případě funkce krátkodobého nárůstu síly Boost Mode až 370 kW (503 koní) a točivý moment čítá až 973 N.m.

Pro srovnání, slabší verze e-tronu 55 quattro produkují v tomto režimu až 300 kW (407 koní) a 664 N.m. Extra porce síly je u e-tronů S zajištěna dodatečným elektromotorem na zadní nápravě. Ve výsledku tedy pracují s celkem třemi elektromotory – jedním vpředu, dvěma vzadu. Přední elektromotor se zapojuje do akce pouze při využití funkce Boost Mode nebo při ztrátě trakce zadních kol.

Na 100 km/h se silnější verze e-tronů dostanou za 4,5 vteřiny ve srovnání se slabšími modely, kterým tato disciplína trvá 5,7 vteřiny. Maximální rychlost je poté omezena na 210 km/h, tedy posun o dalších 10 km/h. Dojezd na jedno nabití Audi u verzí S neupřesňuje, modely ovšem používají stejné bateriové moduly o kapacitě 95 kWh – slabší 55 quattro má udávaný dojezd až 446 km.

Audi e-tron S je poté standardně vybaveno adaptivním vzduchovým podvozkem, trochu agresivněji vypadá přední nárazník s většími otvory a zadní nárazník s výraznějším difuzorem, přičemž širší jsou o 23 mm i nástavce blatníků. Podběhy vyplňují standardně 20 palcová kola, příplatkově až 22 palcová. Uvnitř jsou v základu například elektricky nastavitelná sportovní sedadla.   

Cenovky modelů Audi e-tron S zatím Audi neuvádí stejně jako datum spuštění prodeje. Každopádně ale čekejme extra příplatek vůči slabšímu e-tronu 55 quattro, jehož cena u nás nyní začíná na 2.122.900 Kč.

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud