Továrních 204 koní bude muset v tomto případě stačit. Soustředění zde padlo na podvozek a vzezření.
Thajské zastoupení Toyoty nedávno představilo vcelku bizarní, silničně zaměřené varianty pick-upu Hilux ve verzi GR Sport. Komu by ovšem chyběly u legendárního pracanta úpravy směrující spíše do terénu, může se na místním trhu obrátit na firmu Rad, která nabízí pro vlajkový Hilux Revo výrazný bodykit a další ladění.
Nelze přitom přehlédnout, že úpravami se Rad přibližuje stylingu Fordu Ranger Raptor. Především tedy novou začerněnou maskou chladiče s nápisem Toyota a rovněž upravenými nárazníky pro lepší nájezdové úhly. K tomu navíc přihazuje firma rozšířené blatníky, kapotu s velkým otvorem přístupu vzduchu nebo střešní osvětlení.
Jinak se objevují také nová kola obutá do schopnějších off-road pneumatik a rovněž podvozek s ještě vyšší světlou výškou, volitelně o 51 mm, 102 mm nebo až 152 mm. Aby se do zvýšeného pick-upu snadněji nasedalo, v extra výbavě nemusí chybět ani vysouvací nástupní lišty.
Agresivnější vzezření bude muset zákazníkům thajské společnosti stačit, motor totiž v Hiluxu zůstává sériový. V tomto případě je pod kapotou 2,8litrový turbodiesel o výkonu 150 kW (204 koní). Za samotný bodykit žádá Rad v přepočtu asi 132.000 Kč.