Další Ferrari do vaší stáje? Žádný problém, stačí správně odpovědět na jedinou otázku a máte jej v plné kráse doma.
Slavné osobnosti, ale také společnosti se snaží ze svého jména dostat co nejvíce. Proto na trh přichází produkty, které nemají s původní značkou téměř nic společného. Mezi velmi exkluzivní značky patří i italská automobilka Ferrari, které své logo a jméno propůjčila hned několika výrobcům, kteří na trh přichází s produkty a logem Ferrari.
Můžeme tak dnes potkat notebooky Ferrari, rádia Ferrari, oblečení Ferrari a také kosmetiku v podobně parfémů a vůní. Právě poslední jmenované doplňky si mohou fandové značky dopřávat přes patnáct let a za tu dobu se staly vůně Ferrari oblíbené po celém světě.
Jen výjimečně se totiž podaří, že vůně známého jména osoby ze showbusinessu, případně společnosti, která neměla nikdy v minulosti zkušenosti s tímto oborem, dosáhnou takové kvality a popularity. U Ferrari se to povedlo, což ostatně dokládá velký zájem zákazníků o tyto vůně a také několik uznávaných ocenění.
Vůně Ferrari jsou svým způsobem stejně dravé a divoké jako vozy z Maranella a Modeny. Ať už zvolíte tradiční řadu Red nebo Yellow, kultovní Black, moderní Passion, případně karbonový Extreme, vždy zde najdete sílu a jedinečnost a přitom naprostou nevtíravost.
Zatoužili jste po vůni Ferrari? A co takhle k ní dostat i Ferrari F550 Maranello, Enzo nebo kultovní Dino? Zapojte se do soutěže a s trochou štěstí může kus italské legendy dorazit i k vám domů.
Ceny do soutěže poskytla největší středoevropská internetová parfumerie Parfums.cz.
Soutěž již byla uzavřena.
O parfumerii Parfums.cz
Internetová parfumerie www.parfums.cz patří do sítě největšího středoevropského prodejce parfémů na internetu, kterou provozuje společnost Internet Shop s.r.o. V České republice působí zhruba čtyři roky a ročně zde obslouží přes sto tisíc zákazníků.
Parfums.cz patří mezi velmi aktivní české internetové společnosti, které vytváří nové trendy a zavádí nové služby v internetovém prodeji a významně se podílí na rozvoji elektronického obchodu, např. prostřednictvím asociace APEK a blízce spolupracuje se spotřebitelskými organizacemi, jako je např. Sdružení obrany spotřebitelů.