Dějištěm světového autosalonu není v této chvíli pouze Detroitská Cobo Hall, ale i kongresové centrum v hlavním městě Japonska. To je sice mnohem víc zaměřeno na rozličné tuningové počiny méně či více známých firem, několik novinek ovšem přímo překvapuje. Jednou takou je nepochybně Honda NSX v slušivé úpravě od Mugenu. A masivním úpravám nezabránilo ani to, že její sériová produkce skončila v roce 2005 a že tomuto modelu na ostatní konkurenty už delší dobu dochází dech.
Nicméně provedené úpravy jistě stojí za pozornost. Model o pár centimetrů nabral nejen do délky, ale i do šířky, přičemž pár milimetrů naopak ubylo ze světlé výšky, čímž se podstatně změnily aerodynamické vlastnosti tohoto supersportu. Svalnatější NSX dostala do zadní části nový atmosférický 3,2 litrový šestiválec s výkonem v rozmezí 350 až 380 koní (257-279 kW). Žádné další specifikace společnost bohužel neuvedla.
Japonská Honda vedle automobilů a motocyklů vyrábí také samostatné motory, elektrogenerátory nebo zahradní techniku. Společnost založil v roce 1948 Soichiro Honda. Od roku 1950 to je největší světový výrobce motocyklů.
Honda Civic • Honda Jazz • Honda CR-V • Honda HR-V • Honda NSX • Honda E