Vyjít zákazníkovi vstříc? Aby také ne, když u vás utrácí miliony. Program Exclusive Manufaktur umí vylepšit nové i staré vozy.
Každý slušnější výrobce luxusních nebo sportovních aut slyší na přání svých zákazníků. Ti často chtějí specifické úpravy, díky nimž jejich vůz skutečně vynikne. U značky Porsche se o tuto klientelu starají programy Tequipment a Exclusive Manufaktur, které nyní rozšiřují svou nabídku o nové služby.
Zákazník si může specifické prvky vybrat už při procesu objednávání nového auta, ale automobilka umí vyjít vstříc i majitelům starších modelů. Může jít o celopolepy, závodní čísla, osvětlené prahy, vlastní logo v projektorech ve zpětných zrcátkách nebo doplňky, které odpovídají stylu konkrétního vozidla.
Není větší problém připravit například Porsche Cayenne na terénní dobrodružství, u skutečných historiků se pak Porsche skrze divizi Classic stará převážně o renovace a dodávky originálních náhradních dílů. Jediným větším omezením v programu individualizace je odkazování na jiné automobilky a jejich specifické prvky. Porsche si vede pečlivé záznamy o veškeré zakázkové práci, aby zaručilo, že každý zákazník dostane unikát.