Automobilka Audi představila oficiální neprůstřelnou limuzínu založenou na aktuální generaci  vlajkové lodi A8 . Novinka nese název A8 L Security a vychází z prodloužené verze s rozvorem 3128 mm a celkovou délkou 5302 mm. Unikátnost tohoto vozu ale netkví jen v jeho balistické ochraně. Audi

Automobilka Audi představila oficiální neprůstřelnou limuzínu založenou na aktuální generaci vlajkové lodi A8. Novinka nese název A8 L Security a vychází z prodloužené verze s rozvorem 3128 mm a celkovou délkou 5302 mm. Unikátnost tohoto vozu ale netkví jen v jeho balistické ochraně. | Audi

Pod kapotou je totiž motor ze sportovní verze S8, která se jinak v delší karoserii L nedá koupit. Limuzína má tak dostatečný výkon 420 kW (571 koní) a 800 N.m točivého momentu pramenící z dvakrát přeplňovaného vidlicového osmiválce. Výkon zde ale není otázkou prestiže, ale otázkou pohnutí se z místa. Audi

Pod kapotou je totiž motor ze sportovní verze S8, která se jinak v delší karoserii L nedá koupit. Limuzína má tak dostatečný výkon 420 kW (571 koní) a 800 N.m točivého momentu pramenící z dvakrát přeplňovaného vidlicového osmiválce. Výkon zde ale není otázkou prestiže, ale otázkou pohnutí se z místa. | Audi

Veškeré přidané ochranné prvky totiž navýšily hmotnost vozu, která může dosáhnout až na 4215 kg. Předně jde o balistickou ochranu, která zvládne střelbu z automatické pušky, útok snipera i výbuch ručního granátu. Vůz má v sobě i několik požárních systémů a dokáže po nějaký čas vyrábět a pouštět do kabiny čerstvý vzduch v případě, že auto třeba někdo zavalí. Audi

Veškeré přidané ochranné prvky totiž navýšily hmotnost vozu, která může dosáhnout až na 4215 kg. Předně jde o balistickou ochranu, která zvládne střelbu z automatické pušky, útok snipera i výbuch ručního granátu. Vůz má v sobě i několik požárních systémů a dokáže po nějaký čas vyrábět a pouštět do kabiny čerstvý vzduch v případě, že auto třeba někdo zavalí. | Audi

S tím vším se i osmiválcový motor poměrně pere. Z nuly na stovku to limuzína zvládne za 6,3 sekundy a maximálně dokáže jet 210 km/h. I tak jsou to ale na auto vážící přes čtyři tuny slušné hodnoty. Jen pro porovnání uvedeme, že krátká  sportovní limuzína S8  dokáže s tímto motorem zrychlit z nuly na stovku za 3,8 sekundy. Má ale také „jen“ lehce přes dvě tuny. Audi

S tím vším se i osmiválcový motor poměrně pere. Z nuly na stovku to limuzína zvládne za 6,3 sekundy a maximálně dokáže jet 210 km/h. I tak jsou to ale na auto vážící přes čtyři tuny slušné hodnoty. Jen pro porovnání uvedeme, že krátká sportovní limuzína S8 dokáže s tímto motorem zrychlit z nuly na stovku za 3,8 sekundy. Má ale také „jen“ lehce přes dvě tuny. | Audi

Vůz byl představený zatím exkluzivně pro ruský trh. Jeden kousek vzniká čtyři sta hodin poctivou ruční prací a levný pochopitelně není. Cena přesahuje v přepočtu částku 19.000.000 korun. Audi

Vůz byl představený zatím exkluzivně pro ruský trh. Jeden kousek vzniká čtyři sta hodin poctivou ruční prací a levný pochopitelně není. Cena přesahuje v přepočtu částku 19.000.000 korun. | Audi

 Audi

| Audi

Pod kapotou je totiž motor ze sportovní verze S8, která se jinak v delší karoserii L nedá koupit. Limuzína má tak dostatečný výkon 420 kW (571 koní) a 800 N.m točivého momentu pramenící z dvakrát přeplňovaného vidlicového osmiválce. Výkon zde ale není otázkou prestiže, ale otázkou pohnutí se z místa. Audi
Veškeré přidané ochranné prvky totiž navýšily hmotnost vozu, která může dosáhnout až na 4215 kg. Předně jde o balistickou ochranu, která zvládne střelbu z automatické pušky, útok snipera i výbuch ručního granátu. Vůz má v sobě i několik požárních systémů a dokáže po nějaký čas vyrábět a pouštět do kabiny čerstvý vzduch v případě, že auto třeba někdo zavalí. Audi
S tím vším se i osmiválcový motor poměrně pere. Z nuly na stovku to limuzína zvládne za 6,3 sekundy a maximálně dokáže jet 210 km/h. I tak jsou to ale na auto vážící přes čtyři tuny slušné hodnoty. Jen pro porovnání uvedeme, že krátká  sportovní limuzína S8  dokáže s tímto motorem zrychlit z nuly na stovku za 3,8 sekundy. Má ale také „jen“ lehce přes dvě tuny. Audi
Vůz byl představený zatím exkluzivně pro ruský trh. Jeden kousek vzniká čtyři sta hodin poctivou ruční prací a levný pochopitelně není. Cena přesahuje v přepočtu částku 19.000.000 korun. Audi
6
Fotogalerie

V novém Audi A8 L Security přežijete útok snipera i výbuch granátu. Unikátní je i motorem

Obrněná limuzína byla představena zatím exkluzivně pro ruský trh. Pod kapotou skrývá techniku z Audi S8.

Automobilka Audi představila oficiální neprůstřelnou limuzínu založenou na aktuální generaci vlajkové lodi A8. Novinka nese název A8 L Security a vychází z prodloužené verze s rozvorem 3128 mm a celkovou délkou 5302 mm. Unikátnost tohoto vozu ale netkví jen v jeho balistické ochraně.

Pod kapotou je totiž motor ze sportovní verze S8, která se jinak v delší karoserii L nedá koupit. Limuzína tak má výkon 420 kW (571 koní) a 800 N.m točivého momentu pramenící z dvakrát přeplňovaného vidlicového osmiválce. Výkon zde ale není otázkou prestiže, ale otázkou pohnutí se z místa.

Veškeré přidané ochranné prvky totiž navýšily hmotnost vozu, která může dosáhnout až na 4215 kg. Předně jde o balistickou ochranu, která zvládne střelbu z automatické pušky, útok snipera i výbuch ručního granátu. Vůz má v sobě i několik požárních systémů a dokáže po nějaký čas vyrábět a pouštět do kabiny čerstvý vzduch v případě, že auto třeba něco zavalí.

S tím vším se i osmiválcový motor poměrně pere. Z nuly na stovku to limuzína zvládne za 6,3 sekundy a maximálně dokáže jet 210 km/h. I tak jsou to ale na auto vážící přes čtyři tuny slušné hodnoty. Jen pro porovnání uvedeme, že krátká sportovní limuzína S8 dokáže s tímto motorem zrychlit z nuly na stovku za 3,8 sekundy. Má ale také „jen“ lehce přes dvě tuny.

Vůz byl představený zatím exkluzivně pro ruský trh. Jeden kousek vzniká čtyři sta hodin poctivou ruční prací a levný pochopitelně není. Cena přesahuje v přepočtu částku 19.000.000 korun.

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud