Uvnitř najdeme nový infotainment s až sedmipalcovým dotykovým displejem, který je kompatibilní se systémy Android Auto, Apple CarPay. U vyšších verzí samozřejmě nabídne také navigaci. | Hyundai i20 2018 facelift

Uvnitř najdeme nový infotainment s až sedmipalcovým dotykovým displejem, který je kompatibilní se systémy Android Auto, Apple CarPay. U vyšších verzí samozřejmě nabídne také navigaci. | Hyundai i20 2018 facelift

Sada bezpečnostních systémů zahrnuje varování při opuštění jízdního pruhu, asistent pro udržování v jízdním pruhu či přepínání dálkových a potkávacích světel. U vyšších výbav půjde o standard. | Hyundai i20 2018 facelift

Sada bezpečnostních systémů zahrnuje varování při opuštění jízdního pruhu, asistent pro udržování v jízdním pruhu či přepínání dálkových a potkávacích světel. U vyšších výbav půjde o standard. | Hyundai i20 2018 facelift

Nabídka agregátů zahrnuje litrový tříválec T-GDI ve verzích se 74 a 88 kW, chybět však nebude ani atmosférická dvanáctistovka s 55 a 62 kW. | Hyundai i20 2018 facelift

Nabídka agregátů zahrnuje litrový tříválec T-GDI ve verzích se 74 a 88 kW, chybět však nebude ani atmosférická dvanáctistovka s 55 a 62 kW. | Hyundai i20 2018 facelift

Přední část karoserie byla přepracována v souladu se současnými trendy značky Hyundai. | Hyundai i20 2018 facelift

Přední část karoserie byla přepracována v souladu se současnými trendy značky Hyundai. | Hyundai i20 2018 facelift

Vzadu nezůstal kámen na kameni. Svítilny se stále rozšiřují od středu ke krajům, dříve jednodušší nárazník dostal složitější kontrastní prvky a obměnou prošla také kola a průměru 15 a 16 palců. | Hyundai i20 2018 facelift

Vzadu nezůstal kámen na kameni. Svítilny se stále rozšiřují od středu ke krajům, dříve jednodušší nárazník dostal složitější kontrastní prvky a obměnou prošla také kola a průměru 15 a 16 palců. | Hyundai i20 2018 facelift

Maska chladiče nyní navazuje na modely Kona či Santa Fe, je složitěji tvarovaná a jiný je tvar mlhových světlometů. To vše je součástí předního nárazníku | Hyundai i20 2018 facelift

Maska chladiče nyní navazuje na modely Kona či Santa Fe, je složitěji tvarovaná a jiný je tvar mlhových světlometů. To vše je součástí předního nárazníku | Hyundai i20 2018 facelift

| Hyundai i20 2018 facelift

| Hyundai i20 2018 facelift

V nabídce nebude chybět ani oplastovaná verze Active | Hyundai i20 2018 facelift

V nabídce nebude chybět ani oplastovaná verze Active | Hyundai i20 2018 facelift

| Hyundai i20 2018 facelift

| Hyundai i20 2018 facelift

| Hyundai i20 2018 facelift

| Hyundai i20 2018 facelift

| Hyundai i20 2018 facelift

| Hyundai i20 2018 facelift

Sada bezpečnostních systémů zahrnuje varování při opuštění jízdního pruhu, asistent pro udržování v jízdním pruhu či přepínání dálkových a potkávacích světel. U vyšších výbav půjde o standard. | Hyundai i20 2018 facelift
Nabídka agregátů zahrnuje litrový tříválec T-GDI ve verzích se 74 a 88 kW, chybět však nebude ani atmosférická dvanáctistovka s 55 a 62 kW. | Hyundai i20 2018 facelift
Přední část karoserie byla přepracována v souladu se současnými trendy značky Hyundai. | Hyundai i20 2018 facelift
Vzadu nezůstal kámen na kameni. Svítilny se stále rozšiřují od středu ke krajům, dříve jednodušší nárazník dostal složitější kontrastní prvky a obměnou prošla také kola a průměru 15 a 16 palců. | Hyundai i20 2018 facelift
11
Fotogalerie

Hlavní konkurent Škody Fabia má po faceliftu. Dostal i novou převodovku

Současná generace malého modelu i20 značky Hyundai prošla faceliftem. Vedle designových změn se dočkala také filtru pevných částic.

Přestože už malé vozy nejsou tolik v kurzu jako v minulých letech, stále se jich vyrábí dost a procházejí pravidelnými generačními obměnami a modernizacemi. Druhý případ se aktuální týká modelu i20 automobilky Hyundai. Konkurent domácí Škody Fabia, Volkswagenu Polo či Kie Rio má svěží vzhled a více se „líbí“ regulátorům.

Přední část karoserie byla přepracována v souladu se současnými trendy značky Hyundai. Maska chladiče nyní navazuje na modely Kona či Santa Fe, je složitěji tvarovaná a jiný je tvar mlhových světlometů. To vše je součástí předního nárazníku. Ani vzadu nezůstal kámen na kameni. Svítilny se stále rozšiřují od středu ke krajům, dříve jednodušší nárazník dostal složitější kontrastní prvky a obměnou prošla také kola a průměru 15 a 16 palců.

Uvnitř najdeme nový infotainment s až sedmipalcovým dotykovým displejem, který je kompatibilní se systémy Android Auto, Apple CarPay. U vyšších verzí samozřejmě nabídne také navigaci. Sada bezpečnostních systémů zahrnuje varování při opuštění jízdního pruhu, asistent pro udržování v jízdním pruhu či přepínání dálkových a potkávacích světel. U vyšších výbav půjde o standard.

Nabídka agregátů zahrnuje litrový tříválec T-GDI ve verzích se 74 a 88 kW, chybět však nebude ani atmosférická dvanáctistovka s 55 a 62 kW. O turbodieselu 1.1 CRDi/55 kW se dostupné informace nezmiňují. Pro verzi Active pak bude dostupná čtrnáctistovka Kappa se 74 kilowatty.

Všechny agregáty jsou vybaveny systémem stop/start, přeplňované tříválce nově mají částicový filtr. Vedle manuální skříně je lze kombinovat se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou, což dříve nebylo možné.

Hyundai

Výroba automobilů je u jihokorejského Hyundaie jen jednou z částí rozsáhlého, především strojírenského zaměření. Společnost byla založena v roce 1947. V roce 1998 koupila značku Kia.

Hyundai i10Hyundai i20Hyundai i30Hyundai i40Hyundai KonaHyundai TucsonHyundai NexoHyundai Sante FeHyundai GenesisHyundai IONIQ

Doporučujeme

Články odjinud