Volkswagen začíná pomalu lákat na facelift svého bestselleru Tiguan. Aktuální druhá generace se totiž v letošním roce dožívá poloviny životního cyklu. Facelift se nebude týkat jen techniky, ale i lehkých kosmetických změn. Automobilka vypouští do světa první oficiální skicu. My už jsme ale výsledek  na silnici viděli.

Volkswagen začíná pomalu lákat na facelift svého bestselleru Tiguan. Aktuální druhá generace se totiž v letošním roce dožívá poloviny životního cyklu. Facelift se nebude týkat jen techniky, ale i lehkých kosmetických změn. Automobilka vypouští do světa první oficiální skicu. My už jsme ale výsledek na silnici viděli.

Tiguan dostane nové světlomety v chromovaném rámečku s grafikou, kterou jsme viděli už u nového golfu. Zatím se můžeme pouze domnívat, zdali nebude rámeček jen u vyšších výbav. Vidět můžete i aktualizované logo značky. Nový bude i přední nárazník s větším a výraznějším nasávacím otvorem. Uvnitř by měla být také nejnovější generaci infotainmentu a nový volant.

Tiguan dostane nové světlomety v chromovaném rámečku s grafikou, kterou jsme viděli už u nového golfu. Zatím se můžeme pouze domnívat, zdali nebude rámeček jen u vyšších výbav. Vidět můžete i aktualizované logo značky. Nový bude i přední nárazník s větším a výraznějším nasávacím otvorem. Uvnitř by měla být také nejnovější generaci infotainmentu a nový volant.

Volkswagen informuje, že nový Tiguan bude i jako hybrid do zásuvky. Tato verze se již nějakou dobu prodává v Číně. Současná verze se nabízí se zástupem benzinových i dieselových mototorizací. V čele stojí motor BiTDI naladěný na 240 koní. Už nyní je ale potvrzené, že tato motorizace se s příchodem faceliftu odporoučí. Stejně tak dopadla i  Škoda Kodiaq RS . Zůstat by měla i možnost automatické převodovky a pohonu všech kol.

Volkswagen informuje, že nový Tiguan bude i jako hybrid do zásuvky. Tato verze se již nějakou dobu prodává v Číně. Současná verze se nabízí se zástupem benzinových i dieselových mototorizací. V čele stojí motor BiTDI naladěný na 240 koní. Už nyní je ale potvrzené, že tato motorizace se s příchodem faceliftu odporoučí. Stejně tak dopadla i Škoda Kodiaq RS. Zůstat by měla i možnost automatické převodovky a pohonu všech kol.

Tiguan je v současnosti celosvětově nejúspěšnější model značky a vyrobilo se ho již před šest milionů. Středně velké SUV se doposud těšilo obrovské popularitě i v České republice. Jen v loňském roce si ho pořídilo 2870 zákazníků, tedy o 49 méně než Golf.  Nová generace kompaktního hatchbacku  však letos s čísly určitě zahýbe v jeho prospěch. 

Tiguan je v současnosti celosvětově nejúspěšnější model značky a vyrobilo se ho již před šest milionů. Středně velké SUV se doposud těšilo obrovské popularitě i v České republice. Jen v loňském roce si ho pořídilo 2870 zákazníků, tedy o 49 méně než Golf. Nová generace kompaktního hatchbacku však letos s čísly určitě zahýbe v jeho prospěch. 

Zatím není jisté, zda se Tiguan po modernizaci už dočká mild-hybridních jednotek uvedených v novém Golfu – každopádně touto cestou se má vydat zbrusu  nová generace Tiguanu  už v roce 2021.

Zatím není jisté, zda se Tiguan po modernizaci už dočká mild-hybridních jednotek uvedených v novém Golfu – každopádně touto cestou se má vydat zbrusu nová generace Tiguanu už v roce 2021.

Potvrzeno ovšem je, že se současnou verzí Tiguanu odejde výkonný, dvakrát přeplňovaný naftový dvoulitr 2.0 BiTDI o výkonu 176 kW (240 koní). Po modernizaci tak už nebude motor BiTDI v nabídce.

Potvrzeno ovšem je, že se současnou verzí Tiguanu odejde výkonný, dvakrát přeplňovaný naftový dvoulitr 2.0 BiTDI o výkonu 176 kW (240 koní). Po modernizaci tak už nebude motor BiTDI v nabídce.

Nejsilnější verzi SUV by se měl nakonec stát Tiguan R, jehož prototyp byl dříve  zachycen při testování .

Nejsilnější verzi SUV by se měl nakonec stát Tiguan R, jehož prototyp byl dříve zachycen při testování.

Modernizovaného Tiguanu se dočkáme ve třetím čtvrtletí letošního roku.  Více v článku...

Modernizovaného Tiguanu se dočkáme ve třetím čtvrtletí letošního roku. Více v článku...

Tiguan dostane nové světlomety v chromovaném rámečku s grafikou, kterou jsme viděli už u nového golfu. Zatím se můžeme pouze domnívat, zdali nebude rámeček jen u vyšších výbav. Vidět můžete i aktualizované logo značky. Nový bude i přední nárazník s větším a výraznějším nasávacím otvorem. Uvnitř by měla být také nejnovější generaci infotainmentu a nový volant.
Volkswagen informuje, že nový Tiguan bude i jako hybrid do zásuvky. Tato verze se již nějakou dobu prodává v Číně. Současná verze se nabízí se zástupem benzinových i dieselových mototorizací. V čele stojí motor BiTDI naladěný na 240 koní. Už nyní je ale potvrzené, že tato motorizace se s příchodem faceliftu odporoučí. Stejně tak dopadla i  Škoda Kodiaq RS . Zůstat by měla i možnost automatické převodovky a pohonu všech kol.
Tiguan je v současnosti celosvětově nejúspěšnější model značky a vyrobilo se ho již před šest milionů. Středně velké SUV se doposud těšilo obrovské popularitě i v České republice. Jen v loňském roce si ho pořídilo 2870 zákazníků, tedy o 49 méně než Golf.  Nová generace kompaktního hatchbacku  však letos s čísly určitě zahýbe v jeho prospěch. 
Zatím není jisté, zda se Tiguan po modernizaci už dočká mild-hybridních jednotek uvedených v novém Golfu – každopádně touto cestou se má vydat zbrusu  nová generace Tiguanu  už v roce 2021.
9
Fotogalerie

Volkswagen láká na facelift SUV Tiguan. Vzdá se nejlepšího motoru a vsadí na hybrid

Nový Volkswagen Tiguan se představí v tomto roce. Vedle upraveného vzhledu bude mít i nejnovější infotainment a možnost plug-in hybridní motorizace.

Volkswagen začíná pomalu lákat na facelift svého bestselleru Tiguan. Aktuální druhá generace se totiž v letošním roce dožívá poloviny životního cyklu. Facelift se nebude týkat jen techniky, ale i lehkých kosmetických změn. Automobilka vypouští do světa první oficiální skicu. My už jsme ale výsledek na silnici viděli.

Tiguan dostane nové světlomety v chromovaném rámečku s grafikou, kterou jsme viděli už u nového golfu. Zatím se můžeme pouze domnívat, zdali nebude rámeček jen u vyšších výbav. Vidět můžete i aktualizované logo značky. Nový bude i přední nárazník s větším a výraznějším nasávacím otvorem. Uvnitř by měla být také nejnovější generaci infotainmentu a nový volant.

Volkswagen informuje, že nový tiguan bude i jako hybrid do zásuvky. Tato verze se již nějakou dobu prodává v Číně. Současná verze se nabízí se zástupem benzinových i dieselových mototorizací. V čele stojí motor BiTDI naladěný na 240 koní. Už nyní je ale potvrzeno, že tato motorizace se s příchodem faceliftu odporoučí. Stejně tak dopadla i Škoda Kodiaq RS.

Tiguan je v současnosti celosvětově nejúspěšnější model značky a vyrobilo se ho již před šest milionů. Středně velké SUV se doposud těšilo obrovské popularitě i v České republice. Jen v loňském roce si ho pořídilo 2870 zákazníků, tedy o 49 méně než Golf. Nová generace hatchbacku však letos s čísly určitě zahýbe v jeho prospěch. Tiguan po faceliftu dorazí na trh v třetím čtvrtletí tohoto roku.

Galerie doplněna o současný VW Tiguan.

Volkswagen

Volkswagen je německá automobilka, vedoucí člen Volkswagen Group. Vznikla v roce 1937. Začala vyvíjet předchůdce slavného „Brouka“, plná výroba se ale rozběhla až po válce. Název značky Volkswagen znamená v překladu lidový vůz.

Volkswagen Golf • Volkswagen Passat • Volkswagen Touran • Volkswagen Touareg • Volkswagen Polo • Volkswagen up! • Volkswagen e-up! • Volkswagen T-Roc • Volkswagen T-Cross • Volkswagen Tiguan • Volkswagen Sharan • Volkswagen ID.3

Doporučujeme

Články odjinud