Camaro už na Nürburgringu stanovilo rekord na kolo v čase 7:16.04. Podle hlavního inženýra Ala Oppenheisera ale verze ZL1 1LE má ještě na víc.
Camaro ZL1 1LE ještě v červnu loňského roku stanovilo rekord na slavném Nürburgringu s časem na kolo 7:16.04. Model se tak stal nejrychlejším Camarem vůbec na legendárním německém okruhu. Ani to ale automobilce nestačí.
Podle hlavního inženýra Ala Oppenheisera by mohl být vůz ještě rychlejší. Uvedl to v rozhovoru pro web Hagerty během detroitského autosalonu. Podle jeho vyjádření by byl rád, pokud by ještě Camaro dokázalo ze svého rekordu ukrojit dalších 16 sekund.
"Jako vždy, jakýkoli řidič vystoupí z auta a řekne, že má na víc. Myslíme si, že v něm je ještě něco víc. Nebylo by skvělé vidět Camaro dosáhnout na Nürburgringu čas pod 7:00? Já bych to chtěl vidět," nechal se slyšet Al Oppenheiser. Cílem bude určitě překonat čas 7:01.3 Viperu ACR a stát se jedním z nejrychlejších amerických vozů na okruhu.
Momentálně nejvýkonnějším Camarem je verze ZL1 1LE, která je vybavena různými výkonnými přídavnými prvky. Nechybí například nastavitelné komponenty zavěšení či křídlo z uhlíkových vláken. Přeplňovaný osmiválec LT4 se postará o výkon 650 koní (484 kW).
Oppenheiser neuvedl žádné podrobnosti o tom, co by se muselo s Camarem dít, aby dosáhlo vysněného času. Při testování už bylo k vidění také Camaro modelové řady 2019. To by mohlo přijít se sedmistupňovou manuální převodovkou z Corvetty. Silnější verze bychom se tak mohli dočkat již v blízké budoucnosti.