Mercedes-Benz S 560 e Mercedes-Benz

Mercedes-Benz S 560 e | Mercedes-Benz

Mercedes-Benz S 560 e Mercedes-Benz

Mercedes-Benz S 560 e | Mercedes-Benz

Mercedes-Benz S 560 e Mercedes-Benz

Mercedes-Benz S 560 e | Mercedes-Benz

Mercedes-Benz S 560 e Mercedes-Benz

Mercedes-Benz S 560 e | Mercedes-Benz

Mercedes-Benz S 560 e Mercedes-Benz

Mercedes-Benz S 560 e | Mercedes-Benz

Mercedes-Benz S 560 e Mercedes-Benz

Mercedes-Benz S 560 e | Mercedes-Benz

Mercedes-Benz S 560 e Mercedes-Benz

Mercedes-Benz S 560 e | Mercedes-Benz

Mercedes-Benz S 560 e Mercedes-Benz

Mercedes-Benz S 560 e | Mercedes-Benz

Mercedes-Benz S 560 e Mercedes-Benz

Mercedes-Benz S 560 e | Mercedes-Benz

Mercedes-Benz S 560 e Mercedes-Benz

Mercedes-Benz S 560 e | Mercedes-Benz

Mercedes-Benz S 560 e Mercedes-Benz

Mercedes-Benz S 560 e | Mercedes-Benz

Mercedes-Benz S 560 e Mercedes-Benz

Mercedes-Benz S 560 e | Mercedes-Benz

Mercedes-Benz S 560 e Mercedes-Benz

Mercedes-Benz S 560 e | Mercedes-Benz

Mercedes-Benz S 560 e Mercedes-Benz
Mercedes-Benz S 560 e Mercedes-Benz
Mercedes-Benz S 560 e Mercedes-Benz
Mercedes-Benz S 560 e Mercedes-Benz
13
Fotogalerie

Mercedes-Benz S se loučí s dvanáctiválcem. Další na řadě je sedan

Čeká to Audi, BMW, ale i Mercedes-Benz. Se svým největším motorem se stuttgartská automobilka rozloučí v Ženevě.

Že se Mercedes rozloučí se svým největším motorem, už víme. Nyní bylo navíc oficiálně oznámeno, že se s ním loučí i třída S ve verzi sedan, klenot automobilky. Postupně se tak z nabídky zcela vytratí. Vždyť už ani nová třída G se nenabízí ve verzi G 65. Jeho vrcholná verze má pod kapotou osmiválec.

Německá automobilka se však nechala slyšet, že tento motor si v nabídce uchová. Jen to nebude pro Mercedesy, ale pro vozy Maybach. Ten bude i nadále k mání s motorem S 650 ve karosářské verzi Cabrio, jako sedan, i jako prodloužená limuzína Pullman.

Mercedes ale není jedinou značkou, kterou trápí současný trend downsizingu. I Audi se rozloučí s motorem W12, a to v momentě, kdy současná generace A8 dožije konce. Poslední svého druhu je i čtyřikrát přeplňovaný šestnáctiválec od Bugatti.

Vraťme se ale ještě k Mercedesu. Ještě předtím než se pompézní sedan s touto jednotkou rozloučí, připraví si pro nás finální edici. A má to prý opravdu stát za to. Co si pod tím máme představit, zatím nelze určit. Na premiéru tohoto vozu se můžeme těšit na autosalonu v Ženevě, který své brány otevírá 5. března. V galerii si můžete připomenout model S560e.

Speciál: Autosalon Ženeva 2019

Autosalon v Ženevě je jednou z nejvýznamnějších událostí automobilového roku. Letos se koná již 89. ročník. Výstava pro novináře začíná v pondělí 4. března odpoledne, kdy bude vyhlášeno evropské Auto roku 2019 (COTY). Na úterý 5. a středu 6. března připadají tiskové dny, od čtvrtka 7. do neděle 17. března je výstaviště Palexpo přístupné veřejnosti.

 • Jak se nejlépe dostat do Ženevy? A kde koupit vstupenky na autosalon?
 • Přehled očekávaných premiér

Místo: Ženeva, Švýcarsko
Adresa výstaviště: Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex
Otevírací doba: Po - Pá 10:00 - 20:00, So - Ne 09:00 - 19:00
Vstupné: dospělí 16 franků, děti 9 franků, po 16:00 je vstupné poloviční

Škoda Kamiq • Škoda ScalaŠkoda Vision iVRenault ClioRenault TwingoAudi e-tronHonda EV Mitsubishi EV konceptKia e-SoulSsangYong Korando VW I.D Beach Buggy Cupra FormentorMitsubishi ASXPeugeot 208Volkswagen T-Roc R

Doporučujeme

Články odjinud