Veliké americké osmiválce mají síly na rozdávání. Ale přidejte k němu dva kompresory a výsledek může být hrozivý.
U Predator Performance se rozhodli, že budou dělat velké věci. Tak zaprvé, pod kapotu se dostal motor z Corvetty C5R s objemem sedm litrů neboli 427 krychlových palců. To by nebylo ničím výjimečné, ale agregát se podrobil další radě úprav. Kromě zesílené hlavy válců, nových ventilů a sání je nejvýznamnější změnou implementace hned dvou kompresorů a obrovského mezichladiče.
Výkon motoru se ve finále dostal na úctyhodných 593 kW (806 k) při 6400 ot./min. a točivý moment vrcholí na hodnotě 1030 Nm při 5100 ot./min. Přenést takový výkon přes zadní nápravu tak zřejmě nebude žádný med. Úpravám agregátu se ale museli přizpůsobit i další díly jako spojka nebo převodovka a nový je i zadní samosvorní diferenciál. Kompletní výměna nastala u brzdového systému, který si vzalo do parády známé Brembo. Vpředu se o brzdní účinek starají osmipístkové brzdy s kotouči o průměru 15 palců, vzadu si Predator musí vystačit se čtyřmi pístky a kotouči s průměrem 14,5 palců. Vůz stojí na devatenáctipalcových kolech s pneumatikami 285/35 ZR19 vpředu a 305/30 ZR19 vzadu.
O vnějším vzhledu se nemá smysl příliš rozepisovat, výsledek koneckonců vidíte sami. Nové a agresivně vyhlížející díly jsou rozmístěny po celé karoserii. Vzadu si našla místo dvojice výfukových koncovek a decentní přítlačné křídlo. Na druhou stranu v interiéru mnoho se mnoho změn neuskutečnilo – možná byste ho od toho sériového ani nerozeznali.
Přesnější informace o dynamice vozu tuner nezveřejnil, dá se ale očekávat něco velmi divokého...
Predator Cadillac CTS-V