Ikonický E-Type se představil v roce 1961 na autosalonu v Ženevě, kde způsobil poprask. Jaguar vyrobí nové stroje s moderní výbavou, které odkazují na tehdy vystavené kusy.
Když se ušlechtilý britský stroj poprvé ukázal veřejnosti 15. března roku 1961 na autosalonu ve Švýcarsku, zájem o zkušební jízdy s vystaveným kupé byl enormní. Zřejmě nejslavnější E-Type s registrační značkou 9600 HP na přehlídku dorazil na poslední chvíli, jezdec Bob Berry s ním jel na plný plyn z Coventry až do Ženevy. Proto se automobilka rozhodla přivézt ještě jeden kus – tentokrát zelený roadster se značkou 77 RW, který rovněž po vlastní ose a ve vysokém tempu doručil jezdec Norman Dewis.
Poctu těmto dvěma vozům a zběsilé jízdě, která předcházela jejich vystavení, si nyní může koupit šest zájemců. Vozů vznikne dvanáct a budou dodány v párech – kupé plus roadster. Postaveny budou experty Jaguar Classic přímo v Coventry, poháněny budou řadovými šestiválci XK, které dostanou chladič z lehkých slitin, elektrickou saharu a nerezový výfuk. Řidiči vstříc vyjde speciální pětistupňová synchronizovaná převodovka.
Vozy dostanou infozábavní systém Jaguar Classic s navigací a bluetooth připojením, jejich velkou specialitou budou speciální rytiny na středovém tunelu, znázorňující trasu, po které se originály dostaly do Ženevy. Uvnitř i zvenčí nebudou chybět loga, připomínající šedesátileté výročí modelu, uprostřed volantu s dřevěným věncem se pak bude nacházet klakson zdobený čtyřadvacetikarátovým zlatem.
Každý E-Type bude dodán se speciální plachtou, sadou nářadí a heverem v koženém pouzdru. V létě roku 2022 čeká na majitele a jejich hosty výlet, kopírující trasu originálů z Coventry do Ženevy. V rámci něj zdolají alpské průsmyky, ubytují se v nejlepších hotelech a ochutnají vybrané pokrmy.