Možná byste netušili, že původem slovinský malosériový výrobce super a hypersportů Tushek vznikl už v roce 2004. | Tushek TS 900 H Apex Zdroj: Tushek

Možná byste netušili, že původem slovinský malosériový výrobce super a hypersportů Tushek vznikl už v roce 2004. | Tushek TS 900 H Apex | Zdroj: Tushek

Od té doby stihl představit hrstku vlastních modelů, které nyní doplňuje i nejnovější model TS 900 H Apex, jehož podobu ukázal Tushek již minulý rok. Nyní je však připraven na oficiální spuštění výroby. | Tushek TS 900 H Apex Zdroj: Tushek

Od té doby stihl představit hrstku vlastních modelů, které nyní doplňuje i nejnovější model TS 900 H Apex, jehož podobu ukázal Tushek již minulý rok. Nyní je však připraven na oficiální spuštění výroby. | Tushek TS 900 H Apex | Zdroj: Tushek

Výrobce zrovna neupřesňuje nabízené verze novinky, lze ovšem počítat, že TS 900 H Apex bude dostupný jako model s odnímatelnou střechou, ale také jako okruhově zaměřený kus s velkým zadním křídlem. | Tushek TS 900 H Apex Zdroj: Tushek

Výrobce zrovna neupřesňuje nabízené verze novinky, lze ovšem počítat, že TS 900 H Apex bude dostupný jako model s odnímatelnou střechou, ale také jako okruhově zaměřený kus s velkým zadním křídlem. | Tushek TS 900 H Apex | Zdroj: Tushek

V každém případě je ale základem vozu s chromolybdenovým rámem a karbonovou karoserií hybridní technika. | Tushek TS 900 H Apex Zdroj: Tushek

V každém případě je ale základem vozu s chromolybdenovým rámem a karbonovou karoserií hybridní technika. | Tushek TS 900 H Apex | Zdroj: Tushek

Uprostřed uložený 4,2litrový osmiválec přeplňovaný kompresorem totiž doplňuje dvojice elektromotorů vepředu. | Tushek TS 900 H Apex Zdroj: Tushek

Uprostřed uložený 4,2litrový osmiválec přeplňovaný kompresorem totiž doplňuje dvojice elektromotorů vepředu. | Tushek TS 900 H Apex | Zdroj: Tushek

Tushek ve své tiskové zprávě uvádí kombinovaný výkon 950 koní (698 kW) a točivý moment 1400 N.m, které dále zpracovává šestistupňová sekvenční převodovka. | Tushek TS 900 H Apex Zdroj: Tushek

Tushek ve své tiskové zprávě uvádí kombinovaný výkon 950 koní (698 kW) a točivý moment 1400 N.m, které dále zpracovává šestistupňová sekvenční převodovka. | Tushek TS 900 H Apex | Zdroj: Tushek

S pohotovostní hmotností 1410 kg má TS 900 H Apex zvládnout akceleraci z 0 na 100 km/h za pouhých 2,5 vteřiny, maximálně pak dosáhnout rychlosti až 380 km/h. | Tushek TS 900 H Apex Zdroj: Tushek

S pohotovostní hmotností 1410 kg má TS 900 H Apex zvládnout akceleraci z 0 na 100 km/h za pouhých 2,5 vteřiny, maximálně pak dosáhnout rychlosti až 380 km/h. | Tushek TS 900 H Apex | Zdroj: Tushek

Mimo to umí hypersport jezdit i čistě na elektřinu. Bez pomoci spalovacího motoru prý ujede přes 50 kilometrů. | Tushek TS 900 H Apex Zdroj: Tushek

Mimo to umí hypersport jezdit i čistě na elektřinu. Bez pomoci spalovacího motoru prý ujede přes 50 kilometrů. | Tushek TS 900 H Apex | Zdroj: Tushek

Zbytek je klasikou ve formě kovaných kol BBS obutých do pneumatik Pirelli P Zero Trofeo R, zatímco brzdnou sílu zajišťuje soustava Brembo s odvětrávanými kotouči a šestipístkovými třmeny vepředu. | Tushek TS 900 H Apex Zdroj: Tushek

Zbytek je klasikou ve formě kovaných kol BBS obutých do pneumatik Pirelli P Zero Trofeo R, zatímco brzdnou sílu zajišťuje soustava Brembo s odvětrávanými kotouči a šestipístkovými třmeny vepředu. | Tushek TS 900 H Apex | Zdroj: Tushek

K dispozici je i nastavitelný 12stupňový závodní systém ABS od Bosche. | Tushek TS 900 H Apex Zdroj: Tushek

K dispozici je i nastavitelný 12stupňový závodní systém ABS od Bosche. | Tushek TS 900 H Apex | Zdroj: Tushek

Cenovku novinky zatím Tushek neoznámil. Veřejnosti se TS 900 H Apex ukáže například v září na automobilové přehlídce Salon Privé u Blenheimského paláce ve Velké Británii. | Tushek TS 900 H Apex Zdroj: Tushek

Cenovku novinky zatím Tushek neoznámil. Veřejnosti se TS 900 H Apex ukáže například v září na automobilové přehlídce Salon Privé u Blenheimského paláce ve Velké Británii. | Tushek TS 900 H Apex | Zdroj: Tushek

Tushek TS 900 H Apex Zdroj: Tushek

Tushek TS 900 H Apex | Zdroj: Tushek

Tushek TS 900 H Apex Zdroj: Tushek

Tushek TS 900 H Apex | Zdroj: Tushek

Tushek TS 900 H Apex Zdroj: Tushek

Tushek TS 900 H Apex | Zdroj: Tushek

Tushek TS 900 H Apex Zdroj: Tushek

Tushek TS 900 H Apex | Zdroj: Tushek

Tushek TS 900 H Apex Zdroj: Tushek

Tushek TS 900 H Apex | Zdroj: Tushek

Tushek TS 900 H Apex Zdroj: Tushek

Tushek TS 900 H Apex | Zdroj: Tushek

Tushek TS 900 H Apex Zdroj: Tushek

Tushek TS 900 H Apex | Zdroj: Tushek

Tushek TS 900 H Apex Zdroj: Tushek

Tushek TS 900 H Apex | Zdroj: Tushek

Tushek TS 900 H Apex Zdroj: Tushek

Tushek TS 900 H Apex | Zdroj: Tushek

Tushek TS 900 H Apex Zdroj: Tushek

Tushek TS 900 H Apex | Zdroj: Tushek

Od té doby stihl představit hrstku vlastních modelů, které nyní doplňuje i nejnovější model TS 900 H Apex, jehož podobu ukázal Tushek již minulý rok. Nyní je však připraven na oficiální spuštění výroby. | Tushek TS 900 H Apex Zdroj: Tushek
Výrobce zrovna neupřesňuje nabízené verze novinky, lze ovšem počítat, že TS 900 H Apex bude dostupný jako model s odnímatelnou střechou, ale také jako okruhově zaměřený kus s velkým zadním křídlem. | Tushek TS 900 H Apex Zdroj: Tushek
V každém případě je ale základem vozu s chromolybdenovým rámem a karbonovou karoserií hybridní technika. | Tushek TS 900 H Apex Zdroj: Tushek
Uprostřed uložený 4,2litrový osmiválec přeplňovaný kompresorem totiž doplňuje dvojice elektromotorů vepředu. | Tushek TS 900 H Apex Zdroj: Tushek
21
Fotogalerie

Je libo hypersport ze Slovinska? Tushek TS 900 H Apex je hybridem o síle 950 koní

Pokud by někomu současná nabídka hypersportů na trhu přišla jaksi fádní, teď může sáhnout po vcelku neznámém kousku od slovinského výrobce Tushek.

Možná byste netušili, že původem slovinský malosériový výrobce super a hypersportů Tushek vznikl už v roce 2004. Od té doby stihl představit hrstku vlastních modelů, které nyní doplňuje i nejnovější model TS 900 H Apex, jehož podobu ukázal Tushek již minulý rok. Nyní je však připraven na oficiální spuštění výroby.

Výrobce zrovna neupřesňuje nabízené verze novinky, lze ovšem počítat, že TS 900 H Apex bude dostupný jako model s odnímatelnou střechou, ale také jako okruhově zaměřený kus s velkým zadním křídlem. V každém případě je ale základem vozu s chromolybdenovým rámem a karbonovou karoserií hybridní technika.

Uprostřed uložený 4,2litrový osmiválec přeplňovaný kompresorem totiž doplňuje dvojice elektromotorů vepředu. Tushek ve své tiskové zprávě uvádí kombinovaný výkon 950 koní (698 kW) a točivý moment 1400 N.m, které dále zpracovává šestistupňová sekvenční převodovka.

S pohotovostní hmotností 1410 kg má TS 900 H Apex zvládnout akceleraci z 0 na 100 km/h za pouhých 2,5 vteřiny, maximálně pak dosáhnout rychlosti až 380 km/h. Mimo to umí hypersport jezdit i čistě na elektřinu. Bez pomoci spalovacího motoru prý ujede přes 50 kilometrů.

Zbytek je klasikou ve formě kovaných kol BBS obutých do pneumatik Pirelli P Zero Trofeo R, zatímco brzdnou sílu zajišťuje soustava Brembo s odvětrávanými kotouči a šestipístkovými třmeny vepředu. K dispozici je i nastavitelný 12stupňový závodní systém ABS od Bosche.  

Cenovku novinky zatím Tushek neoznámil. Veřejnosti se TS 900 H Apex ukáže například v září na automobilové přehlídce Salon Privé u Blenheimského paláce ve Velké Británii.

Doporučujeme

Články odjinud