Za zavřenými dveřmi továrny Maserati zažehl nový plamen naděje návratu na výsluní, kterému má pomoct řada nových modelů. Ale hezky jedno po druhém. Koncept grand toureru Alfieri z roku 2014 se i přes pozitivní ohlasy veřejnosti produkční formy nedočká. Na veliké GT ale Italové přeci jenom myslí.

Za zavřenými dveřmi továrny Maserati zažehl nový plamen naděje návratu na výsluní, kterému má pomoct řada nových modelů. Ale hezky jedno po druhém. Koncept grand toureru Alfieri z roku 2014 se i přes pozitivní ohlasy veřejnosti produkční formy nedočká. Na veliké GT ale Italové přeci jenom myslí.

Do nabídky se totiž vrátí velmi známý model GranTurismo. Mike Manley, předseda představenstva Maserati také sdělil magazínu Car & Driver, že kupé verzi bude následovat i kabriolet GranCabrio. První z těchto vozů by měl dorazit do dvou let. V tu samou dobu dorazí i prozatím tajemný supersport MC20.

Do nabídky se totiž vrátí velmi známý model GranTurismo. Mike Manley, předseda představenstva Maserati také sdělil magazínu Car & Driver, že kupé verzi bude následovat i kabriolet GranCabrio. První z těchto vozů by měl dorazit do dvou let. V tu samou dobu dorazí i prozatím tajemný supersport MC20.

GranTurismo bude také prvním vozem Maserati, který bude implementován elektrickým pohonným ústrojím. Zatím však nebylo blíže specifikováno, zdali půjde pouze o elektromobil. Čistě spalovací varianta se však pro tuto novinku zatím neodepsala. 

GranTurismo bude také prvním vozem Maserati, který bude implementován elektrickým pohonným ústrojím. Zatím však nebylo blíže specifikováno, zdali půjde pouze o elektromobil. Čistě spalovací varianta se však pro tuto novinku zatím neodepsala. 

Supersport MC20 namíří svůj hledáček na Ferrari F8 Tributo a Lamborghini Huracán. Proslýchá se také, že se s tímto vozem chystá značka vrátit do světa motorsportu. Pod kapotou by měl být dvakrát přeplňovaný šestiválec, ale nepředbíhejme, k oficiálnímu odhalení vozu dojde až v druhé polovině tohoto roku.

Supersport MC20 namíří svůj hledáček na Ferrari F8 Tributo a Lamborghini Huracán. Proslýchá se také, že se s tímto vozem chystá značka vrátit do světa motorsportu. Pod kapotou by měl být dvakrát přeplňovaný šestiválec, ale nepředbíhejme, k oficiálnímu odhalení vozu dojde až v druhé polovině tohoto roku.

Jako odpověď na dnešní trend pak také dorazí crossover, který bude menší verzí modelu Levante. Bude se vyrábět v italské komuně Cassino, kde se vyrábějí i Alfy Romeo.

Jako odpověď na dnešní trend pak také dorazí crossover, který bude menší verzí modelu Levante. Bude se vyrábět v italské komuně Cassino, kde se vyrábějí i Alfy Romeo.

Koncern FCA na tomto místě vybuduje pro tento vůz novou výrobní linku. Většina budoucích a některé stávající modely pak podstoupí jistou formu elektrifikace. Již brzy dorazí Ghibli Hybrid a stejný osud čeká i Levante. Na další informace si budeme muset ještě počkat.

Koncern FCA na tomto místě vybuduje pro tento vůz novou výrobní linku. Většina budoucích a některé stávající modely pak podstoupí jistou formu elektrifikace. Již brzy dorazí Ghibli Hybrid a stejný osud čeká i Levante. Na další informace si budeme muset ještě počkat.

 Maserati

| Maserati

Pod všemi koly najdou majitelé stříbrné brzdové destičky. Uvnitř dává Maserati na výběr z kůže Pieno Fiore v odstínu černá/hnědá, nebo ze svého signifikantního čalounění Zegna Pelletessuta v hnědém odstínu. Maserati

Pod všemi koly najdou majitelé stříbrné brzdové destičky. Uvnitř dává Maserati na výběr z kůže Pieno Fiore v odstínu černá/hnědá, nebo ze svého signifikantního čalounění Zegna Pelletessuta v hnědém odstínu. | Maserati

Zájemci o speciální edici si musí pospíšit. Od každého modelu jich totiž vznikne jenom stovka. Ceny jsou v přepočtu následující: Ghibli Royale 2.319.000 Kč, Levante Royal 2.507.000 Kč, Quattroporte Royale 3.032.000 Kč. Maserati

Zájemci o speciální edici si musí pospíšit. Od každého modelu jich totiž vznikne jenom stovka. Ceny jsou v přepočtu následující: Ghibli Royale 2.319.000 Kč, Levante Royal 2.507.000 Kč, Quattroporte Royale 3.032.000 Kč. | Maserati

Pro automobilku Maserati je Česká republika velmi okrajový trh. I tak k nám ale vstupuje speciální série modelů s názvem Royale. Tento název u Maserati není nic nového. Objevil se například u třetí generace modelu Quattroporte v roce 1986. Tenkrát to znamenalo ještě luxusnější interiér a hodnotnější materiály. Maserati

Pro automobilku Maserati je Česká republika velmi okrajový trh. I tak k nám ale vstupuje speciální série modelů s názvem Royale. Tento název u Maserati není nic nového. Objevil se například u třetí generace modelu Quattroporte v roce 1986. Tenkrát to znamenalo ještě luxusnější interiér a hodnotnější materiály. | Maserati

Doplňky interiéru se různí v závislosti na modelu. Nechybí lakované dřevo v odstínu Black Piano, ebenové dřevo, nebo kovové dekory. Velmi široká standardní výbava vozů zahrnuje i střešní okno, zatmavená boční okna, prémiový audiosystém, balíček asistenčních systémů nebo infotainment s úhlopříčkou 8,4“ s funkcí zrcadlení mobilních telefonů. Maserati

Doplňky interiéru se různí v závislosti na modelu. Nechybí lakované dřevo v odstínu Black Piano, ebenové dřevo, nebo kovové dekory. Velmi široká standardní výbava vozů zahrnuje i střešní okno, zatmavená boční okna, prémiový audiosystém, balíček asistenčních systémů nebo infotainment s úhlopříčkou 8,4“ s funkcí zrcadlení mobilních telefonů. | Maserati

...která by se však měla stále držet zavedeného DNA značky. Jen ty libozvučné motory nejspíš začněte vyškrtávat z rovnice.

...která by se však měla stále držet zavedeného DNA značky. Jen ty libozvučné motory nejspíš začněte vyškrtávat z rovnice.

Maserati MMXX Maserati

Maserati MMXX | Maserati

Do nabídky se totiž vrátí velmi známý model GranTurismo. Mike Manley, předseda představenstva Maserati také sdělil magazínu Car & Driver, že kupé verzi bude následovat i kabriolet GranCabrio. První z těchto vozů by měl dorazit do dvou let. V tu samou dobu dorazí i prozatím tajemný supersport MC20.
GranTurismo bude také prvním vozem Maserati, který bude implementován elektrickým pohonným ústrojím. Zatím však nebylo blíže specifikováno, zdali půjde pouze o elektromobil. Čistě spalovací varianta se však pro tuto novinku zatím neodepsala. 
Supersport MC20 namíří svůj hledáček na Ferrari F8 Tributo a Lamborghini Huracán. Proslýchá se také, že se s tímto vozem chystá značka vrátit do světa motorsportu. Pod kapotou by měl být dvakrát přeplňovaný šestiválec, ale nepředbíhejme, k oficiálnímu odhalení vozu dojde až v druhé polovině tohoto roku.
Jako odpověď na dnešní trend pak také dorazí crossover, který bude menší verzí modelu Levante. Bude se vyrábět v italské komuně Cassino, kde se vyrábějí i Alfy Romeo.
13
Fotogalerie

Maserati ještě žije. Chystá návrat slavného jména, konkurenta Ferrari i crossover

Maserati se rozhodně nevzdává. Horlivě buší do plechů a chystá na nás řadu nových modelů. Na produkční verzi konceptu Alfieri ale zapomeňte.

Za zavřenými dveřmi továrny Maserati zažehl nový plamen naděje návratu na výsluní, kterému má pomoct řada nových modelů. Podíváme se nyní, co všechno nás tedy čeká. Koncept grand toureru Alfieri z roku 2014 se i přes pozitivní ohlasy veřejnosti produkční formy nedočká. Na veliké GT ale Italové přeci jenom myslí.

Do nabídky se totiž vrátí již dříve potvrzený model GranTurismo, který bude následovat i kabriolet GranCabrio. Vozy právě procházejí fází testování a první z nich by měl dorazit do dvou let. V tu samou dobu dorazí i prozatím tajemný supersport MC20.

GranTurismo bude také prvním vozem Maserati, který bude implementován elektrickým pohonným ústrojím. Zatím však nebylo blíže specifikováno, zdali bude v nabídce pouze elektromobil. Čistě spalovací varianta se však pro tuto novinku zatím neodepsala. 

Supersport MC20 namíří svůj hledáček na Ferrari F8 Tributo a Lamborghini Huracán. Proslýchá se také, že se s tímto vozem chystá značka vrátit do světa motorsportu. Pod kapotou by měl být dvakrát přeplňovaný šestiválec, ale nepředbíhejme, k oficiálnímu odhalení vozu dojde až v druhé polovině tohoto roku.

Jako odpověď na dnešní trend pak také dorazí crossover, který bude menší verzí modelu Levante. Bude se vyrábět v italské komuně Cassino, kde se vyrábějí i Alfy Romeo. Koncern FCA na tomto místě vybuduje pro tento vůz novou výrobní linku. Většina budoucích a některé stávající modely pak podstoupí jistou formu elektrifikace. Již brzy dorazí Ghibli Hybrid a stejný osud čeká i Levante. Na další informace si budeme muset ještě počkat.

Maserati

Automobilku Maserati založilo pět bratrů v roce 1914. Od začátku se soustředí na výrobu luxusních sportovních vozů.

Maserati od roku 1993 patřilo do skupiny Fiat. Ten část podílu odprodal Ferrari, ale po pár letech ho koupil zpět. Dnes Maserati patří do skupiny Stellantis.

Maserati Ghibli • Maserati Levante • Maserati Quattroporte • Maserati MC20

Doporučujeme

Články odjinud