Oproti minulé generaci budou muset zájemci zaplatit o desítky tisíc korun více.
Zatímco první generace elektromobilu Nissan Leaf se u tuzemských dealerů prodávala za 730, případně 810 tisíc Kč, podle toho, jak velká baterie byla v útrobách namontovaná, nová verze tohoto auta je dražší. Základní cena činí 850.000 Kč.
Jedná se o vůz v nejnižším výbavovém stupni ze čtyř nabízených. V takovém voze pak bude namontováno šest airbagů, dále tempomat, omezovač rychlosti, zvuková signalizace pro chodce, hlídání vozů ve slepém úhlu, systém pro autonomní brzdění, systém udržování v jízdním pruhu, rádio s CD a čtyřmi reproduktory, startovací tlačítko, automatickou klimatizaci a multifunkční volant. Kola jsou šestnáctipalcová s velkoplošnými kryty.
České zastoupení se ještě rozhodlo zdarma přidat designovou sadu, která zahrnuje modře zbarvené lišty na přídi, zádi i bocích vozu, modré kryty zrcátek a koberečky. Ta by jinak stála 26 490 Kč.
Druhým stupněm výbavy pak je Acenta za 891 000 Kč. Navíc zahrnuje například navigaci, kožený volant, adaptivní tempomat a mlhovky.
Výbavový stupeň N-Connecta začíná na ceně 945 000 Kč. Zákazník pak uvnitř dále najde parkovací systém s monitorováním celého okolí auta, vyhřívání všech sedadel a sedmnáctipalcová kola z lehkých slitin.
Kdo si zvolí nejvyšší výbavu Tekna, bude muset zaplatit bez dvanácti tisíc rovný milion. Přední světla jsou diodová, vůz také disponuje systémem autonomního řízení ProPilot.
V současnosti je k dispozici pouze jedna verze pohonného ústrojí s baterií o kapacitě 40 kWh. To postačuje na dojezd 378 kilometrů. Maximální rychlost 449 centimetrů dlouhého vozu činí 144 km/h. Z nuly na 100 km/hod zrychluje za 8,6 sekundy.