Jméno Kent Kiehl vám asi nic neřekne, leda byste se pohybovali v psychologických kruzích. Americký neurovědec, který strávil spoustu času ve státních věznicích, kde se snažil pomoci diagnostikovat a následně léčit různé mentální poruchy, je velmi váženým doktorandem. Motor1

Jméno Kent Kiehl vám asi nic neřekne, leda byste se pohybovali v psychologických kruzích. Americký neurovědec, který strávil spoustu času ve státních věznicích, kde se snažil pomoci diagnostikovat a následně léčit různé mentální poruchy, je velmi váženým doktorandem. | Motor1

A s čím takový neurovědec jezdí? Volvem? Lexusem? Ale kdepak, neházejte všechny do jednoho pytle. Keith má totiž doma Ford F-250 Megaraptor. Ovšem ne ledajaký, tento konkrétní kousek pochází z dílny MegaRexx. Motor1

A s čím takový neurovědec jezdí? Volvem? Lexusem? Ale kdepak, neházejte všechny do jednoho pytle. Keith má totiž doma Ford F-250 Megaraptor. Ovšem ne ledajaký, tento konkrétní kousek pochází z dílny MegaRexx. | Motor1

Jedná se o upravený expediční speciál, se kterým Keith opravdu jezdí podnikat nějaká dobrodružství. Oproti standardnímu Raptoru je tedy o 11,4 centimetrů vyšší. To i proto, aby se pod něj vešly pneumatiky o velikosti 46palců, který jsou na discích s deseti šrouby. Nechybí ani naviják značky Warn. Motor1

Jedná se o upravený expediční speciál, se kterým Keith opravdu jezdí podnikat nějaká dobrodružství. Oproti standardnímu Raptoru je tedy o 11,4 centimetrů vyšší. To i proto, aby se pod něj vešly pneumatiky o velikosti 46palců, který jsou na discích s deseti šrouby. Nechybí ani naviják značky Warn. | Motor1

Kempingová zástavba na korbě pak pochází od firmy Nucamp Cirrus a je vyvedena ve stejné barvě jako zbytek auta, čili matně šedá Lead Foot. Uvnitř je pak místo pro posezení, postel a malá kuchyň.  Motor1

Kempingová zástavba na korbě pak pochází od firmy Nucamp Cirrus a je vyvedena ve stejné barvě jako zbytek auta, čili matně šedá Lead Foot. Uvnitř je pak místo pro posezení, postel a malá kuchyň.  | Motor1

Motor V8 6.7 litru pod kapotou produkuje výkon 447 kW (600 koní) a vytočí ze sebe 1152 N.m točivého momentu. Pro dlouhé cesty je pro vůz součástí výbavy i náhradní nádrž na 190 litrů benzínu. Takový masakr byste asi do člověka ověšeného tituly a profesora na vysoké škole neřekli, že? Motor1

Motor V8 6.7 litru pod kapotou produkuje výkon 447 kW (600 koní) a vytočí ze sebe 1152 N.m točivého momentu. Pro dlouhé cesty je pro vůz součástí výbavy i náhradní nádrž na 190 litrů benzínu. Takový masakr byste asi do člověka ověšeného tituly a profesora na vysoké škole neřekli, že? | Motor1

 Motor1

| Motor1

 Motor1

| Motor1

 Motor1

| Motor1

A s čím takový neurovědec jezdí? Volvem? Lexusem? Ale kdepak, neházejte všechny do jednoho pytle. Keith má totiž doma Ford F-250 Megaraptor. Ovšem ne ledajaký, tento konkrétní kousek pochází z dílny MegaRexx. Motor1
Jedná se o upravený expediční speciál, se kterým Keith opravdu jezdí podnikat nějaká dobrodružství. Oproti standardnímu Raptoru je tedy o 11,4 centimetrů vyšší. To i proto, aby se pod něj vešly pneumatiky o velikosti 46palců, který jsou na discích s deseti šrouby. Nechybí ani naviják značky Warn. Motor1
Kempingová zástavba na korbě pak pochází od firmy Nucamp Cirrus a je vyvedena ve stejné barvě jako zbytek auta, čili matně šedá Lead Foot. Uvnitř je pak místo pro posezení, postel a malá kuchyň.  Motor1
Motor V8 6.7 litru pod kapotou produkuje výkon 447 kW (600 koní) a vytočí ze sebe 1152 N.m točivého momentu. Pro dlouhé cesty je pro vůz součástí výbavy i náhradní nádrž na 190 litrů benzínu. Takový masakr byste asi do člověka ověšeného tituly a profesora na vysoké škole neřekli, že? Motor1
8
Fotogalerie

Chystáte se přespat v Jurském parku? Tak to bychom pro vás něco měli

Jestli bychom někdy vyrazili do divočiny, tak určitě v tomhle. Před Megaraptorem se musí třást i Tyranosaurus Rex.

Jméno Kent Kiehl vám asi nic neřekne, leda byste se pohybovali v psychologických kruzích nebo hodně četli. Americký neurovědec, který strávil spoustu času ve státních věznicích, kde se snažil pomoci diagnostikovat a následně léčit různé mentální poruchy vězňů, je velmi váženým doktorandem.

A s čím takový neurovědec jezdí? Volvem? Lexusem? Ale kdepak, předsudky můžete klidně hodit stranou. Keith má totiž doma Ford F-250 Megaraptor. Ovšem ne ledajaký, tento konkrétní kousek pochází z dílny úpravce MegaRexx.

Jedná se o expediční speciál, se kterým Keith opravdu jezdí podnikat dobrodružství. Oproti standardnímu Raptoru je tedy o 11,4 centimetrů vyšší. To i proto, aby se pod něj vešly pneumatiky o velikosti 46palců, které jsou na discích s deseti šrouby. Nechybí ani naviják značky Warn.

Kempingová zástavba na korbě pak pochází od firmy Nucamp Cirrus a je vyvedena ve stejné barvě jako zbytek auta, čili matně šedá Lead Foot. Uvnitř je pak místo pro posezení, postel a malá kuchyň. 

Lehce upravený motor V8 6.7 litru pod kapotou produkuje výkon 447 kW (600 koní) a vytočí ze sebe 1152 N.m točivého momentu. Pro dlouhé cesty je pro vůz součástí výbavy i náhradní nádrž na 190 litrů benzínu. Takový masakr byste asi do člověka ověšeného tituly a profesora na vysoké škole neřekli, že?

Ford

Henry Ford založil michiganskou automobilku v roce 1903 a proslul zavedením postupů sériové výroby s využitím montážních linek. Tak vznikl první cenově dostupný vůz: Ford model T.

Ford Fiesta •  Ford Focus • Ford Mondeo • Ford S-Max • Ford Galaxy • Ford C-Max • Ford EcoSport • Ford Mustang • Ford Puma • Ford Kuga • Ford Explorer • Ford Tourneo Courier

Doporučujeme

Články odjinud